AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #1 Del Skrevet 14. juni 2023 Jeg er så nysgjerrig på en mann som bor i nærheten av meg☺️ Veldig jordnær og snill mann, sjarmerende og litt mystisk, nydelig varme øyne.. Kjenner han ikke så godt, men har en liten crush😍 Er det noen som ser noe ang denne «relasjonen» vår i fremtiden? Kan det hende det er noe romantisk som vil skje der? Navnet hans begynner på J😊 Anonymkode: e90ea...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #2 Del Skrevet 14. juni 2023 Vær så snill å ikke ta noen valg basert på hva fremmede på internett sitter og dikter opp. Ønsker deg lykke til med mannen og kjærligheten! Anonymkode: 0c3fa...39f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #3 Del Skrevet 14. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Vær så snill å ikke ta noen valg basert på hva fremmede på internett sitter og dikter opp. Ønsker deg lykke til med mannen og kjærligheten! Anonymkode: 0c3fa...39f Neida, selvfølgelig ikke😊 Jeg syns bare det er litt spennende å se om noen får opp noe ang dette, (her på det åndelige underforumet hvor jeg har sett flere intuitive lese andre veldig godt)😊 Anonymkode: e90ea...0ad 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2023 #4 Del Skrevet 18. juni 2023 Anyone? 😊 Anonymkode: e90ea...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå