Gå til innhold

Hvilket etternavn velger man?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Nymerïa skrev (På 14.6.2023 den 19.56):

Hvis han hadde vært så vanvittig tradisjonell av seg så hadde han passet på å være gift før han fikk barn. Såfremt det ikke er du som holder tilbake på akkurat dette så hadde jeg slengt tilbake at det er litt seint å snakke om tradisjoner nå.

Det lover ikke bra at han tar argumenter ut av lufta som ikke holder vann i det hele tatt bare for å få viljen sin. Dette er bare begynnelsen, TS, som foreldre må dere ta massevis av avgjørelser sammen som angår barnet. Jeg foreslår at du setter ned foten og krever at han er saklig når han diskuterer, ellers blir det bare verre.

Den eneste løsninga jeg kommer på er at dere finner ei løsning som at sønner får hans etternavn og døtre ditt. Trond Viggo Torgersen mener jeg sa en gang at han og kona bestemte seg for dette før de fikk barn.

Helsøsken bør ha samme etternnavn.

Anonymkode: db054...200

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Helsøsken bør ha samme etternnavn.

Anonymkode: db054...200

Jeg foreslår at du informerer Trond Viggo Torgersen om at han og kona bommet grovt på etternavn. De voksne barna bør få beskjed om at de har feil etternavn også. For du vet selvfølgelig best hvordan andre skal ordne seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...