Ephemera Skrevet 10. januar 2006 #1 Del Skrevet 10. januar 2006 Om sykluser, EL, tester... ALT!! Jeg vil bli gravid!! :grine2: Å nei... Jeg kommer til å ta heeeeelt av.... Eggløsningstester?? Når kan jeg begynne med det, f.eks.? Hvor ofte, hvor mange i pakken, hva koster det, kjøpes det på apoteket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lillesøster Skrevet 10. januar 2006 #2 Del Skrevet 10. januar 2006 El tester var et must for meg. Jeg kjøpte på nettet til en billig penge, samt graviditetstester. Slikt er dyrt i Norgen, men i Danmark kostet det nesten ingen ting. Her kjøpte jeg endel: http://shop.babymirakel.dk/shop/ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 10. januar 2006 #3 Del Skrevet 10. januar 2006 Og alt du trenger å vite kan du lese om inne på www.pernille.info Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melocoton Skrevet 11. januar 2006 #4 Del Skrevet 11. januar 2006 Om sykluser, EL, tester... ALT!! Jeg vil bli gravid!! :grine2: Å nei... Jeg kommer til å ta heeeeelt av.... Eggløsningstester?? Når kan jeg begynne med det, f.eks.? Hvor ofte, hvor mange i pakken, hva koster det, kjøpes det på apoteket? ← Haha, du høres ut som meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #5 Del Skrevet 12. januar 2006 Haha, du høres ut som meg! ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melocoton Skrevet 12. januar 2006 #6 Del Skrevet 12. januar 2006 ← Godt vi er i samme båt! Men jeg er litt usikker på EL min, for jeg leser om så mye forskjellig her inne og blir frustrert av det... Jeg føler på kroppen min selv at uken etter første mensdag så er jeg klar som et egg. Jeg merker at lysten er der, det durer i magen osv... Så jeg tror jeg skal satse på min egen følelse akuratt der. For hvis det stemmer at man har EL ca en ukes tid før mensen så må jeg jo prøve nå! Og jeg føler meg ikke helt klar Jeg vil ha en uke på meg hvor jeg ikke drikker kaffe, alkohol eller sukker før jeg skal prøve. Vil være ren og fri for alt som er usunt! Vi får holde hverandre oppdatert Ephemera! Kanskje det klaffer samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. januar 2006 #7 Del Skrevet 12. januar 2006 For hvis det stemmer at man har EL ca en ukes tid før mensen så må jeg jo prøve nå! ← Du har nok ikke EL en uke før mensen nei, men ca to. Fra 10-18 dager før første mensdag er normal el-tid. Mens fra 12-16 dager er det mest vanlige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2006 #8 Del Skrevet 12. januar 2006 Uansett kan el dukke opp til litt forskjellige tider hver maaned saa man blir anbefalt aa ha s*x ca. annenhver dag gjennom hele syklusen (ikke akkurat under mensen da!). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiquita Skrevet 12. januar 2006 #9 Del Skrevet 12. januar 2006 (ikke akkurat under mensen da!). ← Hvorfor ikke? Jeg ser ingen grunn til ikke å ha sex når jeg har mensen. Og det er også noen som har eggløsning når de har mensen. Kanskje litt "upraktisk", men det er mulig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ephemera Skrevet 12. januar 2006 Forfatter #10 Del Skrevet 12. januar 2006 Godt vi er i samme båt! Men jeg er litt usikker på EL min, for jeg leser om så mye forskjellig her inne og blir frustrert av det... Jeg føler på kroppen min selv at uken etter første mensdag så er jeg klar som et egg. Jeg merker at lysten er der, det durer i magen osv... Så jeg tror jeg skal satse på min egen følelse akuratt der. For hvis det stemmer at man har EL ca en ukes tid før mensen så må jeg jo prøve nå! Og jeg føler meg ikke helt klar Jeg vil ha en uke på meg hvor jeg ikke drikker kaffe, alkohol eller sukker før jeg skal prøve. Vil være ren og fri for alt som er usunt! Vi får holde hverandre oppdatert Ephemera! Kanskje det klaffer samtidig! ← Ja, vi får holde kontakten, Melocoton Jeg krysser fingrene for oss begge! Jeg gleder meg til jeg får min første menstruasjon, så jeg kan begynne å tenke syklus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Holly Hobbie Skrevet 12. januar 2006 #11 Del Skrevet 12. januar 2006 Hvorfor ikke? Jeg ser ingen grunn til ikke å ha sex når jeg har mensen. Og det er også noen som har eggløsning når de har mensen. Kanskje litt "upraktisk", men det er mulig... ← Det faar jo vaere opp til en selv! Men det er jo ikke mest sannsynlig aa bli gravid akkurat under mensen? Men vil man saa kan man jo! Jeg for min del hadde ikke orket, og jeg tror ikke min kjaere hadde villet heller. Hvertfall ikke de foerste dagene....kramper, tretthet i tillegg til alt blodet vekker ikke akkurat begjaeret for noen av oss! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarabi Skrevet 13. januar 2006 #12 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg vil også bli gravid!!!!! Har bestilt EL testere men de har ikke dukket opp ennå... Hadde lyst å begynne å prøve allerede denne mnd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. januar 2006 #13 Del Skrevet 13. januar 2006 Du kan da begynne babyprøvingen uten å ha fått tak i el-tester! Babyer lages av sex, ikke av tester... Bare begynn tidelig i syklusen og kjør på jevnlig, så treffer du nok el, selv om du ikke vet når den er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå