Gå til innhold

Lett BB-cream som jevner ut hudtonen litt.

Djungelvrål

Anbefalte innlegg

Fant80 skrev (1 time siden):

Hva er forskjell på bb og cc ? Er dette også fuktighets krem med litt farge? Type noe en Mann kan bruke uten å se sminket ut?

Ja, det er veldig likt dagkrem med farge.  CC-krem skal fargekorrigere mer ift. til rødhet.  Den fra Biotherm har ørlite farge som han får litt glød men ingen dekk.  Syns overhodet ikke på huden.  

https://www.matas.no/biotherm-aquasource-bb-cream-30ml_630883?gclid=CjwKCAjwyqWkBhBMEiwAp2yUFkglNl4Vk7vfQHdp7--Dpv9KLDt8WJ1Ik7H0HFrHuzAFRG2F4-8EJRoCb2kQAvD_BwE

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg bruker Laura Mercier Tinted Moituzister og den er jeg veldig fornøyd med 😊

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Djungelvrål skrev (8 timer siden):

OK, da kjøper jeg ikke den.  Den fra Biotherm er samme, dekker minimalt.  CC-kremen fra IT synes jeg er hakket for mye dekk og litt vanskelig å jobbe med. 

Ja, jeg ser ikke vitsen med en BB (eller CC-krem) som dekker svært lite. Jeg har ikke veldig uren hud, men har røde arr etter noen kviser og BB-kremen fra Erborian dekket ingenting. CC-cream fra IT er favoritten, den originale (den er fuktgivende og gir glød, men for den med litt fetere hud er det sikkert OK å bruke litt settingpudder). IT har en CC-cream som heter nude, den har mindre dekk. Fikk prøve på den, men foretrekker helt klart den originale. 

Anonymkode: 8e199...4ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Ikke for å kuppe tråden, men jeg ønsker en lett krem som jevner ut hudtonen, men ikke trenger å dekke så mye. Hvilken anbefaler dere?

Jeg sminker meg vanligvis ingenting eller veldig lite. Har ganske fin hud, ingen urenheter, men huden er ganske fet/blandingshud. Kan bli veldig blank i panna og huden der føles fettete. Synes etter hvert som jeg har blitt eldre at hudfargen/hudtonen er mer ujevn og har litt rødheter her og der, noe jeg ikke liker. Ønsker derfor noe som jevner ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Anonymus Notarius skrev (På 14.6.2023 den 20.18):

Ikke for å kuppe tråden, men jeg ønsker en lett krem som jevner ut hudtonen, men ikke trenger å dekke så mye. Hvilken anbefaler dere?

Jeg sminker meg vanligvis ingenting eller veldig lite. Har ganske fin hud, ingen urenheter, men huden er ganske fet/blandingshud. Kan bli veldig blank i panna og huden der føles fettete. Synes etter hvert som jeg har blitt eldre at hudfargen/hudtonen er mer ujevn og har litt rødheter her og der, noe jeg ikke liker. Ønsker derfor noe som jevner ut.

Erborian 😊

Anonymkode: 2d30a...106

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...