Gjest Gjest Skrevet 15. januar 2006 #81 Del Skrevet 15. januar 2006 -jeg er imot innvandring.. eneste som er greit er at folk kommer hit på ferie -jeg syns alle sosialklienter bør settes til arbeid, det er nok av blomsterbed som trenger å lukes, og nok av gamle som trenger selskap. -jeg syns alle med psykiske og fysiske handikap som er avhengig av hjelp for å klare hverdagen er en byrde for samfunnet og burde enten bli satt i skauen eller fjernet før de ble født - dermed er jeg også for fostervannsprøve på alle gravide.. ← ja, og så er jeg imot adopsjon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 15. januar 2006 #82 Del Skrevet 15. januar 2006 ja, og så er jeg imot adopsjon! ← Sånn rent generelt adopsjon, uansett grunn da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gulltopp Skrevet 15. januar 2006 #83 Del Skrevet 15. januar 2006 Et lite utvalg fra meg også: - ONS er billig og snuskete - Barn med flere enn én mann er ikke bra - Kriminelle innvandrere burde ikke få være i Norge - Abort brukes i mange tilfeller som prevensjon, noe jeg mener er forkastelig - Oslo øst er generelt et trasig sted Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 15. januar 2006 #84 Del Skrevet 15. januar 2006 -jeg er imot innvandring.. eneste som er greit er at folk kommer hit på ferie Bare lurte: Er du også imot studenter fra andre land (er jo her lenger enn på ferie), min fetter som er gift med en svenske og min sjef som er gift med en fra USA? Mye artige påstander her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Diktern Skrevet 15. januar 2006 #85 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg har lyst på en revolusjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 15. januar 2006 #86 Del Skrevet 15. januar 2006 Bare lurte: Er du også imot studenter fra andre land (er jo her lenger enn på ferie), min fetter som er gift med en svenske og min sjef som er gift med en fra USA? Mye artige påstander her. ← Ikke vær vanskelig, du skjønner godt at det gjelder innvandring fra ikke-vestlige land. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. januar 2006 #87 Del Skrevet 15. januar 2006 Ikke vær vanskelig, du skjønner godt at det gjelder innvandring fra ikke-vestlige land. ← Studenter fra Afrika? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 15. januar 2006 #88 Del Skrevet 15. januar 2006 Studenter fra Afrika? ← De klarer vi oss uten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Melk Skrevet 15. januar 2006 #89 Del Skrevet 15. januar 2006 Ikke vær vanskelig, du skjønner godt at det gjelder innvandring fra ikke-vestlige land. ← Nei, det skjønner jeg ikke. Var forøvrig ikke meningen å ødeleggetråden ved å starte en innvandringsdebatt, så jeg er egentlig mest interessert i det den jeg siterte har å si. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 15. januar 2006 #90 Del Skrevet 15. januar 2006 De klarer vi oss uten ← Du klarer deg uten. Hva vi andre gjør, er ikke påvirket av deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 15. januar 2006 #91 Del Skrevet 15. januar 2006 Jeg synes det er ekkelt med hårvekst under armene og på overleppa hos kvinner (og tror de som mener det er flott at damene selv velger bare juger - de sier det fordi det er politisk korrekt å si). Jeg tror de fleste som går på trygd snylter. Ikke alle, men de fleste. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kjetil Skrevet 16. januar 2006 #92 Del Skrevet 16. januar 2006 -Jeg drikker ikke alkohol -Jeg synes det er ekkelt med folk som har mange partnere -Jeg tror en del narkomane har seg selv å takke for den situasjonen de er i (men tror de fleste narkomane har hatt uflaks (f.eks psykiske problemer og andre ting) -Jeg tror folk som stemmer Frp er mindre intelligente enn gjennomsnittet. -Jeg tror svensker er mer utagerende enn nordmenn. -Jeg tror damer er mer naive enn menn. Kommer sikkert på mere senere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #93 Del Skrevet 16. januar 2006 Bare lurte: Er du også imot studenter fra andre land (er jo her lenger enn på ferie), min fetter som er gift med en svenske og min sjef som er gift med en fra USA? Mye artige påstander her. ← Jeg syns det er greit at grensene er åpne for vestlige land med noenlunde lik kultur som oss.. Men det skal være enten ferie, arbeid eller studieopphold.. Og ang adopsjon, så syns jeg det er greit med adopsjon av norske barn, og jeg syns det er greit at mor eller fars nye kjærester adopterer barnet enten hvis den andre foreldren er død eller gir sin godkjennelse og dermed gir avkall på barnet.. Men adopsjon fra utlandet er en uting syns jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mari Skrevet 16. januar 2006 #94 Del Skrevet 16. januar 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 16. januar 2006 #95 Del Skrevet 16. januar 2006 -jeg syns alle med psykiske og fysiske handikap som er avhengig av hjelp for å klare hverdagen er en byrde for samfunnet og burde enten bli satt i skauen eller fjernet før de ble født - dermed er jeg også for fostervannsprøve på alle gravide.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ann Mari Skrevet 16. januar 2006 #96 Del Skrevet 16. januar 2006 Joa, skjønner det, blir bare forferdelig lett sinna når det gjelder akkurat dette Bør vel tenke litt før jeg skriver Men hva med alle de barna som blir født uten at foreldrene vet at noe er galt, hva med mennesker som blir født uten empati, de som ikke har gode forelder som gir en god oppdragelse, hva med mennesker som mishandler barn..... nå var vi igang igjen gitt Sorry, blir litt gira Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest TomKrus Skrevet 16. januar 2006 #97 Del Skrevet 16. januar 2006 (endret) ....Det dreide seg om puk og ikke fordommer. Endret 16. januar 2006 av TomKrus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 16. januar 2006 #98 Del Skrevet 16. januar 2006 Abort er mord Sv damer er naive og vet lite om politikk, sv menn er mus. Damer som gifter seg med muslimer og konverterer mangler flere skruer. Dødsstraff bør innføres for spesielt grove lovbrudd. Homobevegelsen er irriterende. Store deler av de trygdede og sosialklienter er egentlig late. Bush er en god mann. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 16. januar 2006 #99 Del Skrevet 16. januar 2006 -jeg syns alle med psykiske og fysiske handikap som er avhengig av hjelp for å klare hverdagen er en byrde for samfunnet og burde enten bli satt i skauen eller fjernet før de ble født - dermed er jeg også for fostervannsprøve på alle gravide.. ← Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kane Skrevet 16. januar 2006 #100 Del Skrevet 16. januar 2006 Abort er mord Nåja - men det får være den enkeltes valg... Bush er en god mann. ← Det er han sikkert - men ikke som president.......... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå