Diktern Skrevet 13. januar 2006 #61 Del Skrevet 13. januar 2006 Seriøst? ← Jepp, heilt serøst, så trur jeg det. det er så mange giddaslause folk som sikkert hadde syntes det var heilt ok hvis alle avgjørelser blei tatt for dem - om enn bare for ei stund. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #62 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg tror også at menneskeheten ikke er moden for et multikulturelt samfunn. Jeg mener at norsk skattepolitikk er ganske bra (de rike vil alltid lure seg unna uansett)! Jeg er for arveavgiften!! Jeg har en lei tendens til å like pene mennesker bedre enn de stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #63 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er imot kunstig befruktning. Det er for mange mennesker i verden som det er. De som ikke kan få barn på naturlig vis er ikke ment fra naturens side å få barn og bør ikke hjelpes til å bli gravid på kunstig måte, men heller oppfordres til adopsjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 13. januar 2006 #64 Del Skrevet 13. januar 2006 -jeg trur egentlig at en stor del av Norges befolkning hadde trivdes under et diktatur ← Det er hvertfall sikkert at en stor del hadde hatt godt av det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fru Medister Skrevet 13. januar 2006 #65 Del Skrevet 13. januar 2006 Jeg er imot kunstig befruktning. Det er for mange mennesker i verden som det er. De som ikke kan få barn på naturlig vis er ikke ment fra naturens side å få barn og bør ikke hjelpes til å bli gravid på kunstig måte, men heller oppfordres til adopsjon. ← Dette er jeg helt enig i, men jeg er egentlig litt uenig at det er politisk ukorrekt. Sannsynligvis fordi vi kjenner flere superfornøyde adoptivforeldre og barn og fordi vi rakk å være innom tanken selv mens vi slet som verst med å bli gravide. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 13. januar 2006 #66 Del Skrevet 13. januar 2006 Får å vite om jeg har politisk ukorrekte meninger må jeg først vite hva som er korrekt. Og det vet jeg ikke. Hvem skal bestemme hva som er korrekt? Jeg har derfor ingen politisk ukorrekte meninger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Betty Boop Skrevet 13. januar 2006 #67 Del Skrevet 13. januar 2006 Får å vite om jeg har politisk ukorrekte meninger må jeg først vite hva som er korrekt. Og det vet jeg ikke. Hvem skal bestemme hva som er korrekt? ← Når alle rundt meg stopper opp å står med åpen munn før de samler seg til angrep da pleier jeg å ta det som en indikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #68 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg kjører ofte i fylla sammen med venninnene mine, og synes det er knasende artig. (stort sett på øde veier) Elsker å drikke meg dritings sammen med mine venner når jeg har barnefri Jeg driter i globalisering, kildesortering osv fordi jeg er lat. Er jo klar over at jeg burde bla bla bla............ Elsker sladder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Devil's Spawn Skrevet 14. januar 2006 #69 Del Skrevet 14. januar 2006 Dette mener jeg: * Folk som som kjøper samleplater har dårlig musikksmak * Folk som har utallige DVD'er har ikke et liv, særlig de som kjøper gamle TV-serier på DVD... det er jo ikke bare trist, men tragisk... hmm... det var ikke mye jeg mente i denne omgang... kommer kanskje på flere etterhvert.... ← Folk som har R. Williams som avatar er fjortiser. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #70 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg mener at menn er årsaken til det meste av faenskapet her i verden. Jeg ser på de som enkle individer, alt for enkle. De er opptatt av totalt meningsløse ting som makt, prestige og det å bli klappet på ryggen av sine medbrødre, og de driter loddrett i om de må gå over lik for å komme seg opp og frem. De velger egoismen over moralske og etiske verdier og tenker stort sett med det lille hodet, selv om det går ut over familie og hjem. De er også konstant opptatt av å få pleiet dette egoet og selv den styggeste mann mener at han fortjener en vakker kvinne. Når dette er sagt, politisk ukorrekt I know, så er jeg faktisk veldig glad i mange menn Det er foressten ALT for mye sport på tv. Igjen: MENN. Så sinnsykt mye fokus på noe som er langt fra viktig. Fokuset er det menn som bestemmer, og de har bestemt at fotball må sendes og diskuteres og analyseres og....HYYYYYYYL menn fatter ikke at mellommenneskelige relasjoner er det viktigste, om de da ikke tolker disse relasjonene som sex. alt annet er kvinnens jobb og arena og lykke til med det........ En annen ukorrekt mening er at kvinner burde hatt all makt og nei, jeg er faktisk ingen rødstrømpe. Jeg er bare overbevist om at kvinner er det sterke kjønn og at menn kun er sterkere fysisk og bruker det som unnskyldning til å styre denne syke verdenen vi lever i. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #71 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg kjører ofte i fylla sammen med venninnene mine, og synes det er knasende artig. (stort sett på øde veier) Elsker å drikke meg dritings sammen med mine venner når jeg har barnefri Jeg driter i globalisering, kildesortering osv fordi jeg er lat. Er jo klar over at jeg burde bla bla bla............ Elsker sladder ← Samme her: - Drikker meg full på nydelig rødvin med venninnner når det er barnefri - Gidder ikke kildesortere (bortsett fra papir) Men du over her som sier at du blåser i "globalisering"....eh..det er vel ikke noe som vi kan gjøre så mye med hver enkelt av oss..den bare er der da. Globalisering er en teoretisk retning som er mer abstrakt fra vår hverdag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Annen gjest Skrevet 14. januar 2006 #72 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg mener at menn er årsaken til det meste av faenskapet her i verden. Jeg ser på de som enkle individer, alt for enkle. De er opptatt av totalt meningsløse ting som makt, prestige og det å bli klappet på ryggen av sine medbrødre, og de driter loddrett i om de må gå over lik for å komme seg opp og frem. De velger egoismen over moralske og etiske verdier og tenker stort sett med det lille hodet, selv om det går ut over familie og hjem. De er også konstant opptatt av å få pleiet dette egoet og selv den styggeste mann mener at han fortjener en vakker kvinne. Når dette er sagt, politisk ukorrekt I know, så er jeg faktisk veldig glad i mange menn Det er foressten ALT for mye sport på tv. Igjen: MENN. Så sinnsykt mye fokus på noe som er langt fra viktig. Fokuset er det menn som bestemmer, og de har bestemt at fotball må sendes og diskuteres og analyseres og....HYYYYYYYL menn fatter ikke at mellommenneskelige relasjoner er det viktigste, om de da ikke tolker disse relasjonene som sex. alt annet er kvinnens jobb og arena og lykke til med det........ En annen ukorrekt mening er at kvinner burde hatt all makt og nei, jeg er faktisk ingen rødstrømpe. Jeg er bare overbevist om at kvinner er det sterke kjønn og at menn kun er sterkere fysisk og bruker det som unnskyldning til å styre denne syke verdenen vi lever i. ← Du, jeg er faktisk enig med deg. (Bortsett fra den siste flåsete kommentaren om at kvinner burde ha all makt). *Jeg er heller ingen rødstrømpe, tvert i mot, stemmer konservativt, bare så det er sagt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjeste-pia Skrevet 14. januar 2006 #73 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg er kvinne og mener at: - Menn er bedre sjåfører enn kvinner. - At kvinner ofte er dårligere ledere enn menn. - At kvinner burde tenke mindre på karriere, og være hjemme med barna når disse er små. (Men samtidig vil jeg selv være utearbeidende hele tiden! ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #74 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg er kvinne og mener at: - Menn er bedre sjåfører enn kvinner. - At kvinner ofte er dårligere ledere enn menn. - At kvinner burde tenke mindre på karriere, og være hjemme med barna når disse er små. (Men samtidig vil jeg selv være utearbeidende hele tiden! ) ← Jeg fulgte deg helt til jeg så kontradiksjonen med at du sier deg selv i mot med det i din parantes der... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #75 Del Skrevet 14. januar 2006 Den oppskrytte låta med Ane Brun og Magrugada er nettopp det: Oppskrytt. Som en annen sa; den høres ut som en sytete køntrilåt. Unger hadde det bedre før, da en av foreldrene var hjemme. Det er en grunn til at det er så mye uro og mangel på disiplin og folkeskikk blant unger i dag. Det er for mange kvinnelige lærere, og de prøver å gjøre gutta til jenter. De som bare hører på og liker én musikktype er lite musikalske. De som liker køntri er enkle sjeler De som stemmer FrP er kortenkte og egosentriske. Overskudd av testosteron ELLER østrogen gjør deg ikke innmari smart Folk som lar føleri seire over fornuft er totalt håpløse og snakke med Folk som ikke skjønner at homofile har nøyaktig de samme følelsene for kjærestene sine som heterofile er uintelligente Folk som tyr til spysmileyer når de diskuterer andres seksuelle legning er uintelligente og mangler argumentasjon, innsikt og gangsyn Folk som må ty til hersketeknikker i debatter er dårlige til å debattere saken sin (Som f,eks Carl I når han sitter og flirer og rister på hue mens andre snakker) Jeg har sikkert mange fler hvis jeg tenker meg om Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 14. januar 2006 #76 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg tror også at menneskeheten ikke er moden for et multikulturelt samfunn. ← De som påstår dette skjønner ikke at veien må bli til mens man går. Man kan ikke vente til menneskeheten er moden, for i såfall blir den det ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest BNestemor Duck Skrevet 14. januar 2006 #77 Del Skrevet 14. januar 2006 Jeg liker furumøbler og -interiør. (Nei jeg gjør det ikke, men det er fryktelig politisk ukorrekt å si!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #78 Del Skrevet 14. januar 2006 -jeg er imot innvandring.. eneste som er greit er at folk kommer hit på ferie -jeg syns alle sosialklienter bør settes til arbeid, det er nok av blomsterbed som trenger å lukes, og nok av gamle som trenger selskap. -jeg syns alle med psykiske og fysiske handikap som er avhengig av hjelp for å klare hverdagen er en byrde for samfunnet og burde enten bli satt i skauen eller fjernet før de ble født - dermed er jeg også for fostervannsprøve på alle gravide.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 14. januar 2006 #79 Del Skrevet 14. januar 2006 Samer jager reinen rundt med scooter (når de ikke skyter på hverandre på vidda) og bor i husbankhus - og krever statlige penger og overføringer av eierrettigheter til landområder for å bevare kulturen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Pecado Skrevet 14. januar 2006 #80 Del Skrevet 14. januar 2006 -Unge alenemødre som ikke jobber eller studerer liker å snylte på staten -Kvinner i hijab er undertrykte -Mennesker uten utdannelse er mindre smarte -Røyking er kult Noen av dem, har sikkert fler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå