Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #21 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg har nok noen, ja. * Jeg har veldig vanskelig for å tolerere lite intelligente mennesker. Dessverre. * Jeg irriterer meg over de som ikke skriver korrekt norsk. Og enda mer over de som ikke synes det er viktig. * Røykere må nok være noe mindre smarte... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skrue Skrevet 11. januar 2006 #22 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg synes det er dustete å røyke. Noe mer politisk korrekt er det vel vanskelig å si idag. Eller tar jeg feil? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #23 Del Skrevet 11. januar 2006 Det er fire. Men var det noe jeg ikke skjønte nå? :klø: ← Den siste, skriver under mange nick. Det er min politiske ukorrekte oppfatning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 11. januar 2006 #24 Del Skrevet 11. januar 2006 Hm. Er det politisk ukorrekt å påstå at frp-velgere er dumme? ← Dét er vel både politisk og reelt sett korrekt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #25 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg tror at alle som er religiøse må være litt dumme. Folk som liker Il Divo, Rolf Løvland og P4 er rett og slett laverestående. Tacoelskere trenger å utvide horisonten sin. Ellers har jeg liten respekt for leger, selgere og bilmekanikere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest barne- og familiemedister Skrevet 11. januar 2006 #26 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg tror at alle som er religiøse må være litt dumme. Folk som liker Il Divo, Rolf Løvland og P4 er rett og slett laverestående. Tacoelskere trenger å utvide horisonten sin. Ellers har jeg liten respekt for leger, selgere og bilmekanikere. ← Jeg lurer på om vi kjenner samme mann. En av naboene våre er lege og KrF-politiker, og vi ble invitert på tacoselskap der Rolf Løvland ble spilt i bakgrunnen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #27 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg lurer på om vi kjenner samme mann. En av naboene våre er lege og KrF-politiker, og vi ble invitert på tacoselskap der Rolf Løvland ble spilt i bakgrunnen. ← Nei, takk og lov for at jeg ikke kjenner denne mannen. Tror jeg hadde blitt litt nervøs av å ha en nabo som innehar alle disse egenskapene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #28 Del Skrevet 11. januar 2006 Noe av det dummeste jeg har lest her inne, er iallefall meningen om at folk som ikke orker å bli tutet ørene fulle av bryllupsprat er misunnelige. Mitt bidrag her blir derfor også folk som er tjukke i hue. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest *Snart medlem* Skrevet 11. januar 2006 #29 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg er i prinsippet for dødsstraff som avstraffingsform i enkelte typer saker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Kvinne_* Skrevet 11. januar 2006 #30 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg er godt voksen og går veldig fort lei av jobber. Har også bommet på utdannelse flere ganger (alle gangene, sukk). Jeg kunne godt tenkt meg å være husmor og bli forsørget av mannen, og sørge for et trygt og godt hjem for både mann og barn. Jeg trenger ingen jobb for å vite at jeg er intelligent og verdifull. DET har ihvertfall ikke rukket å bli politisk korrekt å si ennå! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Donnie Darko Skrevet 11. januar 2006 #31 Del Skrevet 11. januar 2006 Jeg tror ikke menneskeheten er voksen nok til å kunne leve fredelig sammen i et multikulturelt samfunn. Jeg mener religion er en uting og er en stor faktor i overnevnte problem. Folk som liker trancemusikk er dumme. De som mener Star Wars er bedre enn Star Trek er mindre intelligente. Arnold Schwarzenegger er dritkul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LarsLarsere Skrevet 11. januar 2006 #32 Del Skrevet 11. januar 2006 Dere som nevner att røyking er dumt. Jeg trodde det var politisk korekt for tia? Selv vil jeg begrense enhver form for organisert relgion. Drastisk. Jeg vil ha fengselsstraff for live artister som bruker playback og desuten bør det være lov for enhver person og straffe disse med vold på stedet om de blir tatt i og bryte dette. Så er det vel litt annet som jeg ikke kommer på i farta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 11. januar 2006 #33 Del Skrevet 11. januar 2006 (endret) Dette var jo riktig så underholdende. Mer: - stygge mennesker er mindre lykkelige enn pene mennesker - gjennomsnittsintelligensen er ulik hos ulike raser - nazismen gjorde også en del bra gjerninger - kvinner flest er ubrukelige ledere - de som står på høyresiden politisk, har bedre sex enn de som befinner seg på venstresiden - i moderasjon er narkotika og anabole steroider positivt - babyer er ofte svært lite sjarmerende Endret 11. januar 2006 av Mito24 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #34 Del Skrevet 11. januar 2006 - babyer er ofte svært lite sjarmerende ← Ja, det glemte jeg. Faktisk mener jeg også det noen ganger. I alle fall er det greit å kunne gi dem tilbake til mammaen (eller pappaen) når de hyler... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 11. januar 2006 #35 Del Skrevet 11. januar 2006 * Jeg irriterer meg over de som ikke skriver korrekt norsk. Og enda mer over de som ikke synes det er viktig. ← Såvidt meg bekjent heter det "Jeg irriterer meg over dem som..." og ..."enda mer over dem som ikke syns det er viktig" (underforstått: jeg irriterer meg over dem) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #36 Del Skrevet 11. januar 2006 Nja, jeg har skapet fullt av slike fordommer, og mange er nevnt her, men om jeg vil flashe dem offentlig? :klø: Nope. Prøver i stedet å jobbe med holdningene mine. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mito24 Skrevet 11. januar 2006 #37 Del Skrevet 11. januar 2006 Såvidt meg bekjent heter det "Jeg irriterer meg over dem som..." og ..."enda mer over dem som ikke syns det er viktig" (underforstått: jeg irriterer meg over dem) ← Haha. Eid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #38 Del Skrevet 11. januar 2006 Såvidt meg bekjent heter det "Jeg irriterer meg over dem som..." og ..."enda mer over dem som ikke syns det er viktig" (underforstått: jeg irriterer meg over dem) ← Legger meg flat. (Hei - Towelie! Få låne avataren din!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 11. januar 2006 #39 Del Skrevet 11. januar 2006 Legger meg flat. (Hei - Towelie! Få låne avataren din!) ← Trenger du ikke gjøre. Begge deler er tillatt i norsk, og objektsformene av pronomen kommer nok sakte, men sikkert til å forsvinne. Siste rest av kasus. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Champagnepiken Skrevet 11. januar 2006 #40 Del Skrevet 11. januar 2006 Trenger du ikke gjøre. Begge deler er tillatt i norsk, og objektsformene av pronomen kommer nok sakte, men sikkert til å forsvinne. Siste rest av kasus. ← Det var betryggende. For jeg satt faktisk og sjonglerte med begge formene før jeg publiserte innlegget... Godt jeg ikke blanda dem! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå