AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #21 Del Skrevet 15. juni 2023 Sprukkete hæler er jo vondt! Man bør passe på føttene sine, de skal tross alt bære deg hele livet. Akkurat som jeg ikke går ut med håret som et kråkereir, så lar jeg heller ikke føttene få slippe ut av sokker og sko uten å være velstelte. Anonymkode: daa67...5a4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #22 Del Skrevet 15. juni 2023 I dag har jeg slipt og pusset og polert føttene for å unngå fotskam 🦶Takk for påminnelsen KG Anonymkode: 7dc1b...9f4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ops2 Skrevet 15. juni 2023 #23 Del Skrevet 15. juni 2023 Endelig et område hvor jeg lever opp til skjønnhetsidealet! Ingen tørr hud, ingen sprekker, ingen lange svarte hår og pent klippete negler. Neglene er til og med lys rosa og ikke gule. Yes, jeg er pen fra anklene og ned! Vurderer burka nå, så kan jeg bare løfte den litt og vise mine nydelige føtter. 🤭 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #24 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg prøvde alt til ingen nytte. Så kuttet jeg ut gluten, og de ble fine på tre (!) dager. Anonymkode: 96403...b05 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AprilLudgate Skrevet 15. juni 2023 #25 Del Skrevet 15. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.6.2023 den 14.47): Bruk heller litt mindre tid på å stirre på andres føtter? Anonymkode: 588f3...79a Det er SYNLIG. Ustelte føtter er krekselig. Om man ikke orker gjøre noe med det, så ta på noen luftige sommersko - ikke sandaler. Helt greit at ikke alle får babymyk hud - men man ser forskjell på de som forsøker og de som bare er uflidde og det synes på avstand. Dype sprekker er ikke så enkelt å fikse uten videre, men hva er problemet med å finne en neglesaks og en fotfil samt litt krem innimellom 🤷♀️ Endret 15. juni 2023 av AprilLudgate 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #26 Del Skrevet 15. juni 2023 Ustelte føtter er jo så ekkelt. Jeg forventer at folk jeg skal forholde meg til steller seg. Det gjelder både hår, hud, hender, føtter og negler. Man forventer også at folk er rene og pusser tenner minst to ganger om dagen. Hvorfor skal man godta at føttene er til å kaste opp av?? Anonymkode: 54605...d66 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #27 Del Skrevet 15. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Ustelte føtter er jo så ekkelt. Jeg forventer at folk jeg skal forholde meg til steller seg. Det gjelder både hår, hud, hender, føtter og negler. Man forventer også at folk er rene og pusser tenner minst to ganger om dagen. Hvorfor skal man godta at føttene er til å kaste opp av?? Anonymkode: 54605...d66 Føttene er rene, enig med deg i hygiene men når du tenker på hva som er estetisk pent eller ikke så er det ikke noens sak. Anonymkode: f899f...454 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. juni 2023 #28 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg liker ikke fotpleie eller noe med føttene, så jeg går aldri i åpne sandaler. Både for meg selv og andre. Bruker alltid ankelsokker og dekkende sko 😊 Anonymkode: 862a2...559 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå