AnonymBruker Skrevet 14. juni 2023 #21 Del Skrevet 14. juni 2023 12 hours ago, AnonymBruker said: Ts her. Tror jeg skal prøve å vokse selv. 🙈 Og så har jeg bestilt tanning mousse i posten. 😊👍 Lurer på om jeg heller skal skaffe meg sånn styrkende typ lakk til neglene i stedet for gel. Anonymkode: 3817e...8ee Anbefaler IKKE å vokse deg selv hvis det er snakk om underliv. Ikke engang ben eller armhuler spør du meg... 😅 Anonymkode: 56238...318 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
OxBall Skrevet 15. juni 2023 #22 Del Skrevet 15. juni 2023 14 hours ago, AnonymBruker said: Anbefaler IKKE å vokse deg selv hvis det er snakk om underliv. Ikke engang ben eller armhuler spør du meg... 😅 Anonymkode: 56238...318 Hei. Jeg har vokset meg selv mange ganger, alt fra hele kroppen til kun underliv. Har du god tid, så er det ikke noe stress. Det som er vanskelig er å komme til på baksiden av lårene og knehasen. Mulig det er verre for menn enn kvinner, ettersom vi normalt har mer hår der. Armhulene er ganske lett (for meg i alle fall), men pass på å ikke ta alt samtidig. Hårene der vokser i litt forskjellig retning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mardina Skrevet 15. juni 2023 #23 Del Skrevet 15. juni 2023 Jeg kan kun svare for gelenegler, for de andre tingene har jeg lite til null erfaringer med. Jeg satt på gelenegler for første gang i desember i fjor, på salong. Jeg var såpass fornøyd, at jeg har gått hver mnd siden. Mine gelenegler er sterke og jeg har sjelden problemer med at de blir ødelagt 😊 I tillegg føler jeg meg veldig feminin og fin med lange negler. Det koster jo selvfølgelig litt å få det gjort, men for meg er det verdt pengene det koster 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå