AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Del Skrevet 11. juni 2023 Er det dette som er sminkemoten nå? Dagbladet Anonymkode: 68a5f...a1d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 11. juni 2023 #2 Del Skrevet 11. juni 2023 Kan du forklare hva du mener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 Det finnes noen slike bilder av meg fra da jeg var i midten av 20-årene....det så mye bedre ut i speilet på badet. Men utenom det er det langt ifra det verste jeg har sett Anonymkode: 2cc6c...400 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Del Skrevet 11. juni 2023 Det er helt vanlig måte å sminke seg på og ser ikke sånn ut i normalt lys. Det som skjer på bildet er at sminken hun har på på de hvite områdene er der man legger pudder for å matte ned ansiktet, inneholdet lysreflekterende partikler som gjør at man får det hvite flashbacket på bildet av blitzen. Uheldig men veldig kjent greie som kan skje den beste og oss alle Anonymkode: 02c5d...99f 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 11. juni 2023 #5 Del Skrevet 11. juni 2023 Hvem er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Del Skrevet 11. juni 2023 Veldig mye selvbruner, solpudder og en overflod av highligher... Anonymkode: 2ed1a...ae3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Del Skrevet 11. juni 2023 Det der reagerer jeg ikke på i det hele tatt. Anonymkode: f965b...5ec 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. juni 2023 #8 Del Skrevet 12. juni 2023 Jeg har en kiropraktor som sa, da jeg sa at det ble sånn solkremmerke av ansiktet mitt på papiret jeg lå på, at mange av de han hadde var så sterkt sminket at de la igjen et ansikt. Det var det jeg tenkte da jeg så det der ^ <_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #9 Del Skrevet 12. juni 2023 Peanut skrev (3 timer siden): Jeg har en kiropraktor som sa, da jeg sa at det ble sånn solkremmerke av ansiktet mitt på papiret jeg lå på, at mange av de han hadde var så sterkt sminket at de la igjen et ansikt. Det var det jeg tenkte da jeg så det der ^ <_< Det er tragisk hvor mye damer sminker seg til det ugjenkjennelige. Anonymkode: cbf1c...675 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 12. juni 2023 #10 Del Skrevet 12. juni 2023 30 minutter siden, AnonymBruker said: Det er tragisk hvor mye damer sminker seg til det ugjenkjennelige. Anonymkode: cbf1c...675 Med meg er det sånn, «what you see is what you get». Orker ikke klaske på masse sminke >_< 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #11 Del Skrevet 12. juni 2023 Hva er vitsen med å ha på masse pudder/solpudder på et sted, feks i panna? Mens resten er normalt. Er det trend nå? Det er synd å se så mange jenter sminke seg så mye, masse pudder osv..stakkars hud når de blir eldre.🫢 Anonymkode: 461c8...264 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå