AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Del Skrevet 11. juni 2023 Jeg handler noen ganger i en delikatesse butikk i Asker. ( familiedrevet) Jeg føler de følger med på kamera når jeg går rundt. Det er ubehagelig. Når jeg går til kassa så spretter vedkommende ut fra bakrommet. Akkurat som han har sittet å fulgt med på meg. Det er så ekkelt. Jeg har ingen planer om å stjele. Sitter de ansatte å følger med på kamera? Anonymkode: 25508...cfe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #2 Del Skrevet 11. juni 2023 Litt paranoid? Anonymkode: 3d6fc...a27 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 Hvorfor har du begynt å tenke dette? Fordi personen kan merke når noen kommer til kassen? Anonymkode: 8f113...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #4 Del Skrevet 11. juni 2023 Og hva er galt med det? Kanskje de har dårlig erfaring med folk som stjal før? Anonymkode: 222dd...e69 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #5 Del Skrevet 11. juni 2023 Kanskje de gjør det. I så fall tenker jeg det er for å ekspedere deg når du kommer til kassa. Men jeg skjønner det er ubehagelig å føle seg beglodd. Anonymkode: dc19a...f0e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #6 Del Skrevet 11. juni 2023 Men jeg har ingen planer om å stjele. Jeg går rundt å titter på varer å kjøper noe. Jeg synes de som jobber der oppfører seg merkelig. Anonymkode: 25508...cfe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #7 Del Skrevet 11. juni 2023 Som butikkansatt er man opplært til at ALLE kunder er potensielle tyver. Det sier seg egentlig selv. Bransjen taper MILLIARDER av kroner hvert år på tyveri. Og ALLE butikker overvåker kundene. At du merker det bedre i en liten og intim spesialforretning enn i et digert supermarked er jo også ganske naturlig. Har du problemer med denne overvåkningen så må du enten oppsøke hjelp for paranoiaen din eller bestille varene dine på nett. Rett og slett. Anonymkode: 71e06...397 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #8 Del Skrevet 11. juni 2023 Omg, er det deg igjen Anonymkode: 406f6...952 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Violetta Skrevet 11. juni 2023 #9 Del Skrevet 11. juni 2023 Hva har det å si hva du føler når du handler? Du handler, så går du. Det betyr ingenting hva personalet i butikken tenker om deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AnonymBrukar0 Skrevet 11. juni 2023 #10 Del Skrevet 11. juni 2023 Wow, er det galt at de ansatte er obs og gir god service ved at du slipper å stå å vente lenge i kassa? Stopp verden, jeg vil av 🙄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #11 Del Skrevet 11. juni 2023 Når jeg jobbet i butikk så jeg på kameraene for å få tiden til å gå.. Interessant å studere folk når de ikke trur de blir sett. Og ja, så folk stjele også Anonymkode: 1f083...ee9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #12 Del Skrevet 11. juni 2023 Føler det er sånn i alle sånne typer butikker jeg. Og spesielt de som er litt dyre, det er trangt og det er lite kunder der pga stive priser. Føler den ansatte er på meg hele tiden selv om jeg sier jeg bare kikker og sier fra om jeg trenger hjelp. Ser jeg for lenge på en ting så kommer den ansatte å sier hva slags farger den kommer i osv. Veldig stressende. Anonymkode: 20f6f...a8f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #13 Del Skrevet 11. juni 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Men jeg har ingen planer om å stjele. Jeg går rundt å titter på varer å kjøper noe. Jeg synes de som jobber der oppfører seg merkelig. Anonymkode: 25508...cfe De aner jo ikke hvilke planer du har, men kanskje de tror du har planer om å kjøpe noe siden de spretter fram fra bakrommet? Anonymkode: a0e77...643 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blåttvann Skrevet 11. juni 2023 #14 Del Skrevet 11. juni 2023 De følger vel med fordi de vil komme til kassa når du skal betale slik at du slipper å vente. På den lokale Jokerbutikken sitter den ansatte på bakrommet og ser på TV, kommer ut når kundene ankommer kassen. Genialt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #15 Del Skrevet 11. juni 2023 29 minutter siden, AnonymBruker said: Men jeg har ingen planer om å stjele. Jeg går rundt å titter på varer å kjøper noe. Jeg synes de som jobber der oppfører seg merkelig. Anonymkode: 25508...cfe Men du må ha noe mer enn en følelse å gå etter hvis du skal påstå at du blir overvåket. Anonymkode: 8f113...90d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #16 Del Skrevet 11. juni 2023 Dersom den ansatte ikke var tilgjengelig og bare gjemte seg på bakrommet hadde vel det også vært feil. En annen ting: hvorfor er du sikker på at h*n følger med deg på kamera? Kanskje h*n sitter og trykker på mobilen? Chatter med elskerinna? Gamer? Eller gjør administrative oppgaver? Anonymkode: c397b...f49 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå