AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #1 Del Skrevet 11. juni 2023 Hei. Jeg er ikke så glad i å sole meg. Føttene mine er nærmest blåhvite 🤣 Skal i bryllup og ønsker litt farge på føttene som ser naturlig ut. Ikke sånn type vært 14-dager-i-Spania-brun! Har lett litt på nettet og vurdere Bondi Sands eller St. Tropez. Noen som har erfaring og innspill til disse produktene? Vil ikke kjøpe produkter som er "laget" av influencere. Anonymkode: e9283...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vimsa84 Skrevet 17. juni 2023 #2 Del Skrevet 17. juni 2023 lurer også på dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sitronpai Skrevet 17. juni 2023 #3 Del Skrevet 17. juni 2023 Hvis du ikke er vant til å bruke selvbruning ville jeg gått for en bodylotion med selvbruningseffekt. Bruk den 1 gang per dag til ønsket farge er oppnådd og så vedlikeholder du 2 ganger i uka. Da slipper du å beskymre deg for skjolder og for mørk farge. Bare husk å vask hendende godt etter påføring. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #4 Del Skrevet 21. juni 2023 Jeg ville brukt Bondi Sands sine dråper iblandet body lotion. Da kan du gradvis bygge fargen opp. Kan også brukes i ansikt. Ellers ville jeg prøvd medium/dark av Ida Wang eller Korres. Anonymkode: 58dd8...875 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 Elsker st tropez sin bronzing water, men blir du gulbrun eller rødbrun? Denne er veldig gul synes jeg. Anonymkode: 665bb...344 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå