Gå til innhold

støvleter

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest tinnaaaaaaaaaa

er desperat etter et par nye støvleter men vet ikke helt hvor jeg finner de har prøvd DIN SKO .EURO SKO men de har jo ingenting der....trenger virkelig litt hjelp...takk..ha en fin dag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

gurimalla: Mine Bianco-sko har hatt helt ok kvalitet. Ikke noe værre enn andre sko i samme prisklasse iallfall!!

Hvor kjøper du dine sko som har så mye bedre kvalitet enn Bianco dah?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes faktisk at Økonomi Sko har hatt ganske mange fine støvletter i år. Verdt en titt om ikke du har vært der. Synes ikke kvaliteten er noe dårligere der enn andre steder. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Støvletter staves med to t'er, din bimbo...

Teit og umodent innlegg, men det burde du vel egentlig vite gjest?? :wink:

Jeg synes også økonomi Sko har mye fint, og prisene er lave og kvaliteten temmelig bra synes jeg. De holder hvertfall like lenge som sine medkonkurenter :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan nok dessverre ikke si meg enig i at Økonomisko har god kvalitet på skoene sine... Sambo kjøpte et par sko hos dem for et par måneder siden. De var faktisk ganske kule - ingenting å si på stilen. Men kvaliteten derimot... :-? Saken er at skoene allerede har revnet og holder på å gå fra hverandre inni. Og det er da litt tidlig etter så kort tid? Greit nok at sambo sliter sko ganske fort, men det er da måte på? :o Har også andre bekjente som har dårlige kjøp bak seg hos dem. Så jeg og sambo kommer nok ikke til å shoppe der mer, selv om prisene passer oss veldig bra... :roll:

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøper nesten alltid sko på Økonomisko jeg.

Billig, grei kvalitet og faktisk er skoene der mer behagelige enn i mange andre butikker.

Utvalget er heller ikke så verst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det der, Bippe, har skjedd meg også. Tror ikke det var ØkonomiSko, men Din Sko faktisk. Nei, det skal ikke skje. Og jeg bare gikk tilbake og sa takk for lånet, gi meg et par ordentlige... de kan fikse, eller gi deg nye. Jeg vet ikke hva du har krav på mht. kjøpslov og sånn, men det er helt klart reklamasjonsgrunn, og de med respekt for seg selv og ønske om gjensalg fikser dette. Så ta med kvitteringen og gakk hen og få samboen nye sko.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Joda, Tysenfryd...jeg skulle gjerne gakka bort på Økonomisko og skaffa min kjære nye sko. Hvis han bare hadde tatt vare på kvitteringa på de gamle. Kommer ikke så langt uten den, tror jeg... Så nå må han vel kjøpe seg nye - igjen - på et annet sted. :lol:

Klemmer fra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags støvletter kikker du etter da? Synes Eurosko har hatt mange fine i år. Vagabond f.eks. Egentlig så finnes det støvletter i alle mulig fasonger. Alt er tillatt, tilsynelatende. Heldigvis! Har funnet tre par hittil i år som alle er helt greie.

Liker ikke disse snuppete støvlettene med sylskarp tå og syltynn hæl. Liker best litt (eller mye) "oppbygde" støvletter med grovere hæl.

Presterte å kjøpe et par forrige uke, som jeg hadde makan av hjemme :sjokk:

Hva med å kjøpe på nett?

Maiken

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Zalomine

Min erfaring er at de beste skoa jeg har, de som jeg bruker år etter år, det er ecco. Sandalene mine, vinterskoa mine, og et par høstsko jeg har, det er Ecco. De har jeg i mange mange år. De koster mer, men de varer så mange år at ejg kaster 3 par andre sko i mellomtida. Jeg har for lengst slutta å vokse i bena, de forrige ecco-vinterskoa mine hadde jeg i 6-7 år, kjøpte nye i fjord for de var utslitt, men disse regner jeg med å ha i mange år fremover.

Problemet er at.. støvletter, det har jeg ikke funnet i ecco som jeg har likt enda. Så der kjøper jeg nye hvert/annet hvert år, sliter dem ut, og får dessuten vondt i bena om jeg går i dem lengre enn en halvtimes tur. Prøvd nytt merke denne gangen fra sist gang, ute mer lykke der. Nei, neste gang leter jeg til jeg FINNER noe fra ecco! (Jeg kan jo da legge til at jeg har litt 'vanskelige føtter' slik at billige sko generelt sett ikke passer mine føtter, de kniper og glipper og er VONDE en eller annen plass, somregel)

Ellers, lykke til i skojakta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Problemet er at.. støvletter, det har jeg ikke funnet i ecco som jeg har likt enda.

Fredagsbarn: Ville bare tipse deg om at Ecco i Strøget (Oslo)har en veldig stor butikk i passasjen mellom Storgt. og Torggt.(ved Eldorado kino). De har endel forskjellige modeller, så kanskje du finner noen flere fine Eccostøvletter der? Andre butikker har kanskje ikke så mange fine fordi de tar gjerne inn de fleste "gode" modellene til Ecco i butikken sin(som ikke alltid er så fine), men de bruker andre merker i "mote"-sko etc.

Sandra

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Vel, i oslo der er jeg ikke en gang hvert år engang, så å satse på å finne sko DER det er kanskje ikke det letteste (helt ærlig så har jeg vel ikke lett godt nok i Bergen heller enda, men neste gang jeg skal ha nye, så skal jeg det. Har gode lave ecco skoletter nå da, de holder meg varm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...