Gå til innhold

Champions League finale ⚽️ Hvem heier du på? 🤩🥳🥳

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker

City 1 - 2 Inter

De Bruyne scorer for City. Dzeko og Lukaku (innbytter) for Inter. Lukaku  scorer i det 93. minutt lol 🙂 

Guardiola blir fullstendig mindbroken og pensjonerer seg fra fotballen.

Anonymkode: 775ac...295

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

City 1 - 2 Inter

De Bruyne scorer for City. Dzeko og Lukaku (innbytter) for Inter. Lukaku  scorer i det 93. minutt lol 🙂 

Guardiola blir fullstendig mindbroken og pensjonerer seg fra fotballen.

Hadde vært gøy med straffesparkkonkurranse 😁

Anonymkode: d5866...2f7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Athena Freyja skrev (9 minutter siden):

Heier ikke på noe av dem. 

Fordi du heier på spanske lag 😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kickoff show var sååå kjedelig 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Tippet visst feil. De Bruyne er død, så ikke noe mål for han.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars De Bruyne. Han har ventet på denne anledningen lenge med mange forberedelser og oppladninger, for dette er den største kampen i sesongen, og så må han som banens beste spiller gå ut med skade etter kort tid. I en kamp han hadde mulighet til å skrive seg inn i historiebøkene. For folk som spiller bra og avgjør slike kamper blir alltid minnet ganske mye mer enn andre som deltok, og De Bruyne var absolutt en spiller som var kapabel til det. Antiklimaks de lux. 

Haaland har samme mulighet, men han har ikke bidratt særlig. Han har en tendens til å forsvinne litt i større kamper. Han scoret ikke i semifinalene, ei heller i FA-cup-finalen, og hittil har det vært svakt. Men, han er på banen og har alltids tid til å score 1-3 mål. 

Endret av Bombasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (2 minutter siden):

Stakkars De Bruyne. Han har ventet på denne anledningen lenge med mange forberedelser og oppladninger, for dette er den største kampen i sesongen, og så må han som banens beste spiller gå ut med skade etter kort tid. I en kamp han har mulighet til å skrive seg inn i historiebøkene. For folk som spiller bra og avgjør slike kamper blir alltid minnet ganske mye mer enn andre som deltok. Antiklimaks de lux. 

Jeg skjønte ikke når han rakk å skade seg? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg skjønte ikke når han rakk å skade seg? 

Jeg fikk ikke med meg hva som skjedde, men så ser jeg på bare med et halvt øye. Det står på i bakgrunnen. For synes kampen er kjedelig, og ingen av lagene inspirerer meg særlig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Bombasi skrev (4 minutter siden):

Jeg fikk ikke med meg hva som skjedde, men så ser jeg på bare med et halvt øye. Det står på i bakgrunnen. For synes kampen er kjedelig, og ingen av lagene inspirerer meg særlig. 

Enig, kjedelig. Gidder ikke å se på lenger. Får kose meg med litt «Seinfeld» i stedet og slå på siste 5 min av kampen 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Bra spørsmål fra VGLive: Hvorfor har dem Man City drakter på Bryne torg 🤷‍♂️ ingen av dem er City fans eller hadde hørt om klubben før sommeren 2022

😁😁

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Inter fikk til bra spill siste 10 minutter, og burde strengt tatt hatt minst ett mål. Så ufortjent at Man City vinner kampen 1-0. Dritkjedelig kamp der Inter faktisk var best. 

Så nå tok jukselaget Man Cheaty the treble. Får håpe disse blir annullert ved tid og stunder.

Og hvor var denne superfantastiskevanvittigeverdensbeste nordmannen? Spilte han? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
Bombasi skrev (4 minutter siden):

Inter fikk til bra spill siste 10 minutter, og burde strengt tatt hatt minst ett mål. Så ufortjent at Man City vinner kampen 1-0. Dritkjedelig kamp der Inter faktisk var best. 

Så nå tok jukselaget Man Cheaty the treble. Får håpe disse blir annullert ved tid og stunder.

Og hvor var denne superfantastiskevanvittigeverdensbeste nordmannen? Spilte han? 

I know! Men likevel runker norske kommentatorene til han! De «glemmer» å nevne at han var helt usynlig i dag 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Heiet på Inter. Greit nok at Inter jukser på banen, City jukser med økonomien og alt de vinner er totalt ufortjent. 

Anonymkode: b074a...6ec

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...