AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Del Skrevet 10. juni 2023 Blir så forstussa hver gang jeg beveger meg til oslobyen og skal parkere. Når vart svindelen godkjendt? Når jeg skal parkere så er det dyrt inntil x antall timer. Men plutselig fyker prisen til uante høgder, og jeg får ikke annet valg enn å måtte betale for et helt døgn selvom jeg skal videre tidlig neste morgen. Jeg må faktisk betale for 10-12 timer jeg ikke trenger. Jeg prøver å trykke timene jeg trenger, men det stopper på 3 timer. Og så bykser det frem et døgn med en hinsides latterlig pris. Igjen, når vart dette godkjendt? Svindel tvers gjennom. Milde jeeezes. Anonymkode: 38c52...a2e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #2 Del Skrevet 10. juni 2023 Det er bare sånn det er. Parkér utenfor og ta tog/buss inn. Sist vi var på Østlandet tok vi buss fra Hønefoss. Var latterlig billig og enkelt. Anonymkode: 6bda3...39c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kar90 Skrevet 10. juni 2023 #3 Del Skrevet 10. juni 2023 Bilens gullalder er over. Jeg lurer på hvordan du mener det skal gå om vi skal gjøre det enkelt og billig for alle som vil parkere å stå billig på ubegrenset tid? Da hadde du klaget over å ikke funnet parkeringsplass enkelt og greit. Bil tar plass, den forurenser og bråker. Klart du ikke kan ta den med deg hvor du vil for lommerusk. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kokeplate Skrevet 10. juni 2023 #4 Del Skrevet 10. juni 2023 Hvordan i all verden er dette svindel? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 11. juni 2023 #5 Del Skrevet 11. juni 2023 Det er vel byrådet som definerer prisnivået på parkering i Oslo. Ihvertfall på de kommunale plassene, og det setter prisnivået på parkering generelt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå