Gjest Virvel Skrevet 1. november 2002 #1 Del Skrevet 1. november 2002 Urk. Jeg var ute i går, en venninne feiret attenårsdagen, og vi hadde det fantastisk morsomt. Men. Det lukter så forferdelig røyk av håret mitt, og jeg har vasket det to ganger. Jeg vet at det går vekk etter hvert, men jeg lurte på om det er noen her som har et genialt råd (eller to) til neste gang jeg kommer hjem med æsjhår? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sannasol Skrevet 1. november 2002 #2 Del Skrevet 1. november 2002 Prøv litt eddik i skyllevannet. Men, jeg synes det er litt rart at ikke røykelukta går ut etter vasking med shampo da. Det gjør den til meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Virvel Skrevet 2. november 2002 #3 Del Skrevet 2. november 2002 Hehe, kanskje det bare er jeg som har ekstremt god luktesans...kjæresten min påsto at han ikke luktet noen ting, men jeg synes fortsatt jeg merker det jeg... Sånn er det når man ikke røyker selv! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 2. november 2002 #4 Del Skrevet 2. november 2002 Det får ikke luktet røyk av hår som er vasket 2 ganger.... du er hysterisk, men det er du vel klar over. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå