AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #1 Del Skrevet 10. juni 2023 Har flere ganger hørt klipp av sanger på tiktok jeg kunne tenkt meg å høre mer på. Men når jeg så søker den opp på Spotify finnes ikke den sangen der. Dette skjer nesten hver eneste gang. Er det noe annet sted man kan finne sangene? Noen som vet? Eller er det ikke sanger som er gitt ut enda? Anonymkode: 6bfc2...254 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene1982 Skrevet 10. juni 2023 #2 Del Skrevet 10. juni 2023 De aller fleste sanger finnes på spotify. Navnet på sangen vises nederst. Av og til er det ulike remixer eller det er lydsporet som vises, så ikke søk på hele navnet, men deler av det. Lykkes du ikke med det, søk på Tiktok playlist og begynn å bla. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2023 #3 Del Skrevet 11. juni 2023 Veldig mange av dem er speedet opp så du må søke etter ordene/ tittelen i stedet for å bruke f.eks. Shazam Anonymkode: 6acb0...c75 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå