AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #1 Del Skrevet 8. juni 2023 Den ser sånn ut: https://unik-norge.com/products/krystall-harfjerner-kampanjepris?tw_source=google&tw_adid=619123589213&tw_campaign=18199706802&gad=1&gclid=EAIaIQobChMIyumXr-K0_wIVmtF3Ch1JmgS_EAAYASAAEgKhyfD_BwE Man fukter der man vil bruke den og gnir forsiktig på huden. For noen funker det helt greit, for andre slik som meg så blir huden rød, det SVIR og gjør vondt. Har brukt ACO kjølende krem som man bruker til vulva, men er det noe annet? 😭 Er på 3. dagen i dag med vondt og rødt. Anonymkode: ca96f...787 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #2 Del Skrevet 8. juni 2023 Høres ut som en allergisk reaksjon. Dra til lege og klag til selger på at produktet mangler advarsel og du vil reklamere på det. Husk å legg ut reviews så andre også er klar over risikoen! Anonymkode: 93868...266 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #3 Del Skrevet 9. juni 2023 Har du fått brannskader eller skrubbsår? Kanskje en blanding? De produktene der holder jeg meg langt unna etter å ha hørt og sett folk fått slike skader du beskriver. Jeg ville ha hørt med apoteket. Vis dem sårene og hør om de har noe som kan lindre. Anonymkode: c6890...500 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #4 Del Skrevet 9. juni 2023 Det produktet er som sandpapir, så du har vel laget skrubbsår. Ville sluttet å bruke det og latt sårene gro Anonymkode: c0b1d...011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #5 Del Skrevet 9. juni 2023 Smør på hydrokortisonkrem et par dager og se om det blir bedre. Jeg tror det Anonymkode: a2fbb...c54 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #6 Del Skrevet 9. juni 2023 9 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som en allergisk reaksjon. Dra til lege og klag til selger på at produktet mangler advarsel og du vil reklamere på det. Husk å legg ut reviews så andre også er klar over risikoen! Anonymkode: 93868...266 Jeg kjøpte den hos Normal. Det er vel ikke noe der som gjør at man kan legge igjen tilbakemeldinger? Anonymkode: ca96f...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #7 Del Skrevet 9. juni 2023 Ser man kan skrive til dem. Anonymkode: ca96f...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #8 Del Skrevet 9. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Den ser sånn ut: https://unik-norge.com/products/krystall-harfjerner-kampanjepris?tw_source=google&tw_adid=619123589213&tw_campaign=18199706802&gad=1&gclid=EAIaIQobChMIyumXr-K0_wIVmtF3Ch1JmgS_EAAYASAAEgKhyfD_BwE Man fukter der man vil bruke den og gnir forsiktig på huden. For noen funker det helt greit, for andre slik som meg så blir huden rød, det SVIR og gjør vondt. Har brukt ACO kjølende krem som man bruker til vulva, men er det noe annet? 😭 Er på 3. dagen i dag med vondt og rødt. Anonymkode: ca96f...787 Auu!! Har du trykka for hardt? For meg funker slike slipeting ikkje på lår og bikinilinje. Men funker bra på leggane. Veit ikkje kvifor. Brannsår: Sinksalve Gnag- og skrubbsår: Aloe Vera God bedring! Anonymkode: 9ee6a...9ce 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 9. juni 2023 #9 Del Skrevet 9. juni 2023 Jeg har sett at noen skriver de bruker den i stedet på hard hud under føttene. Er det noe som går bedre? Anonymkode: ca96f...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #10 Del Skrevet 10. juni 2023 Nevermind. Jeg kan si den passer bedre på hard hud. Det andre bruker jeg en intimitetskrem fra ACO på. Fungerer fint. Et annet spørsmål, hvor lang TID vil det ta før det er normalt igjen? Anonymkode: ca96f...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive_North Skrevet 10. juni 2023 #11 Del Skrevet 10. juni 2023 Jeg fikk også brannskader av den, og den tok ikke bort hår 🫠 jeg brukte jobobaolje og ventet ut såret🥲 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. juni 2023 #12 Del Skrevet 12. juni 2023 On 6/10/2023 at 8:36 PM, Olive_North said: Jeg fikk også brannskader av den, og den tok ikke bort hår 🫠 jeg brukte jobobaolje og ventet ut såret🥲 Hvor lang tid før det ble normalt igjen? 😞 Anonymkode: ca96f...787 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå