Gå til innhold

Jeg vil ikke ha menn på kvinneguiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Arne_Toholt

Jeg tror ikke kvinnene her inne er klar over hvor mye arbeid som ligger i å opprette nye penisstørrelse-tråder i det tempoet som vi menn gjør. Egentlig skylder dere oss en stor takk for dette! 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 0.08):

De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner 

Anonymkode: bc16f...345

Ok hva er det som gjør dette forumet utrygt for kvinner ved å tilatte menn da?

Er det meninger og svar du ikke liker?

Sporer mennene deg ned selv om du skriver som anonym bruker eller?

For alt eg vet kan du være en mann, hvordan skal kvinneguiden kontrollere at det kun er damer her inne?

Du skriver veldig mye at menn her er kvinnefiendtlig, men du fremstår nå mannefiendtlig.

Du sier det virker til at det går i eit ekkokammer blant menn her. Tror du det blir mindre ekkokammer av å ekskludere alle men?

Nå er eg da mann og selv om du ikke er interessert i å høre hva menn har å si.

Så da siden sånt visstnok går an i 2024 skal eg identifisere meg som kvinne kun for dette innlegget.

Du står fritt til å starte og drive ett eget forum om du kun vil ha ett forum for kvinner. Ingenting som hindrer deg i det. Lykke til, you go girl💪🙌

Anonymkode: 6e233...f23

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ok hva er det som gjør dette forumet utrygt for kvinner ved å tilatte menn da?

Er det meninger og svar du ikke liker?

Sporer mennene deg ned selv om du skriver som anonym bruker eller?

For alt eg vet kan du være en mann, hvordan skal kvinneguiden kontrollere at det kun er damer her inne?

Du skriver veldig mye at menn her er kvinnefiendtlig, men du fremstår nå mannefiendtlig.

Du sier det virker til at det går i eit ekkokammer blant menn her. Tror du det blir mindre ekkokammer av å ekskludere alle men?

Nå er eg da mann og selv om du ikke er interessert i å høre hva menn har å si.

Så da siden sånt visstnok går an i 2024 skal eg identifisere meg som kvinne kun for dette innlegget.

Du står fritt til å starte og drive ett eget forum om du kun vil ha ett forum for kvinner. Ingenting som hindrer deg i det. Lykke til, you go girl💪🙌

Anonymkode: 6e233...f23

Dette kan vel ikke være seriøst ? 
Selv om det står kvinneguiden så har de like mye rett å være her som oss. 
Kan det være at noen er interessert hvordan vi er. 
Vi er en smule kompliserte til tider. Og lurer de på noe så må de vel få spørre og søke? 

Folk tåle ingenting lenger. 
Skjøre sommerfugler 🤦‍♀️🤦‍♀️

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Adobyen
Lille39 skrev (8 timer siden):

Dette kan vel ikke være seriøst ? 
Selv om det står kvinneguiden så har de like mye rett å være her som oss. 
Kan det være at noen er interessert hvordan vi er. 
Vi er en smule kompliserte til tider. Og lurer de på noe så må de vel få spørre og søke? 

Folk tåle ingenting lenger. 
Skjøre sommerfugler 🤦‍♀️🤦‍♀️

HA HA, jeg tenker ikke på hverken alder eller kjønn her på forumet.  Det er helt uvesentlig faktisk.Vi gjemmer oss bak kallenavn/nick og presenterer oss ikke. Vi kan ikke se hverandre og vi er ikke på date.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adobyen skrev (6 minutter siden):

HA HA, jeg tenker ikke på hverken alder eller kjønn her på forumet.  Det er helt uvesentlig faktisk.Vi gjemmer oss bak kallenavn/nick og presenterer oss ikke. Vi kan ikke se hverandre og vi er ikke på date.  

👏👏 så sant ☺️☺️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...