AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #121 Del Skrevet 30. oktober 2023 Menelaos skrev (3 minutter siden): Jeg er bare her for å plage kvinnene her inne. Du må plage oss hardere, har fortsatt ikke følt meg plagd. Anonymkode: e54b5...c38 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Menelaos Skrevet 30. oktober 2023 #122 Del Skrevet 30. oktober 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Du må plage oss hardere, har fortsatt ikke følt meg plagd. Anonymkode: e54b5...c38 Da må jeg skjerpe meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #123 Del Skrevet 30. oktober 2023 On 6/9/2023 at 12:26 AM, AnonymBruker said: Hvis mange nok av oss gir beskjed her om hva vi vil så gjør de det kanskje. Høres ut som du bruker hersketeknikker forresten Anonymkode: bc16f...345 Nå er nok du ganske alene om å ønske at det kun skal være kvinner her sådet blir ikke mye tyngde bak ønsketditt. Anonymkode: b8a0e...035 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #124 Del Skrevet 30. oktober 2023 Menelaos skrev (5 minutter siden): Da må jeg skjerpe meg. Ja, har stor tro til at du vil klare dette! 😊/😡 Anonymkode: e54b5...c38 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #125 Del Skrevet 30. oktober 2023 Det hjelper deg ikke så lenge ikke alle andre kvinner har samme mening som deg. Jeg blir som oftest beskyldt for å være mann her inne fordi jeg samme meninger som kvinner «skal» ha. Anonymkode: 961b1...185 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #126 Del Skrevet 30. oktober 2023 On 6/9/2023 at 12:08 AM, AnonymBruker said: De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner Anonymkode: bc16f...345 Lykke til å regulere det. Men tror du virkelig menna er værst innpå her? De værste, de mest kvalmende og utrolige kommentarer kommer ifra enslige, bitre gamle kjerringer Anonymkode: 450c2...f42 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #127 Del Skrevet 30. oktober 2023 On 6/9/2023 at 12:26 AM, AnonymBruker said: Hvis mange nok av oss gir beskjed her om hva vi vil så gjør de det kanskje. Høres ut som du bruker hersketeknikker forresten Anonymkode: bc16f...345 Da lever du i fantasi verden. Tror du menn vil lese "kun for kvinner" og tenke "jaja, dette er visst bare for kvinner. Jeg får lukke nettleseren". Eller tror du de vil trykke "ja jeg er kvinne" og surfe videre? Anonymkode: 450c2...f42 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #128 Del Skrevet 30. oktober 2023 er du muslim, TS? Anonymkode: 509d5...d0a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #129 Del Skrevet 30. oktober 2023 Hva om noen hadde sagt at jeg ikke vil ha muslimer på Kvinneguiden? Anonymkode: 99509...c67 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 30. oktober 2023 #130 Del Skrevet 30. oktober 2023 Jeg sier ja til kvinner og menn på KG Anonymkode: 53522...daa 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 30. oktober 2023 #131 Del Skrevet 30. oktober 2023 (endret) AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg sier ja til kvinner og menn på KG Anonymkode: 53522...daa Samma her Endret 30. oktober 2023 av Maskinfører 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #132 Del Skrevet 31. oktober 2023 Det er så bra med menn her, som en kan diskutere med. Men noen menn er her kun for å kverulere. De liker ikke kvinner. Hvorfor er de her da? Anonymkode: 7fe71...9b9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. oktober 2023 #133 Del Skrevet 31. oktober 2023 Mulig en eller annen kvinnelig facebook gruppe er tingen for deg TS. Tviler på det er enkelt å sile ut menn fra debatter, da vi også har meninger som vi ønsker å ytre.. ja, tro det eller ei 😉 Anonymkode: f8ff5...292 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pieump Skrevet 3. november 2023 #134 Del Skrevet 3. november 2023 Er fornuftig å ha menn her inne, noen må jo komme med fasiten på spørsmålene deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bombasi Skrevet 3. november 2023 #135 Del Skrevet 3. november 2023 Så mangfold og likestilling skal bare gå èn vei? Vi snakker tross alt om et forum som er åpent for alle. Kan være greit å minne seg selv om at det er mange kvinner her inne som direkte spør etter svar fra menn i trådene. Jeg føler meg uansett velkommen her inne, og har tenkt til å bli værende. Så dere kvinner som ikke vil ha meg/oss her får bare finne en metode å leve med det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #136 Del Skrevet 3. november 2023 AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 0.08): De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner Anonymkode: bc16f...345 Enig, dette SKAL være ett ekkokammer for oss kvinner!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Anonymkode: 2d73d...d74 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
umAxa Skrevet 3. november 2023 #137 Del Skrevet 3. november 2023 Enten om det er ensidig stemme i Qanon politikken, mannegruppen Ottar på facebook, eller her på denne "kvinneguiden", så er å utestenge og sensurerer en gruppe basert på motsatt mening/opplevlese ender man bare opp med å radikalisere hverandre. Hvis kvinner synes menn er kvinnehatere, så kan det hele løses med å invitere flere menn inn i samtaler med kvinner, enten om det er KG eller andre steder. Med intensjon om konstruktive formål, så ender menn med å lære og forstå kvinner bedre og ta eventuelle kvinnehat ned et par hakk. Det samme går andre veien og jeg skulle gjerne likt å se det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #138 Del Skrevet 3. november 2023 Likestilling skal dere ha sier dere? Ja, men da skifter vi navn på kvinneguiden da sånn at det ikke blir diskriminering mot oss mannfolk da. Anonymkode: 4a059...fca Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. november 2023 #139 Del Skrevet 3. november 2023 22 minutter siden, AnonymBruker said: Likestilling skal dere ha sier dere? Ja, men da skifter vi navn på kvinneguiden da sånn at det ikke blir diskriminering mot oss mannfolk da. Anonymkode: 4a059...fca Det er nok en ganske sannsynlig utvikling gitt at anonymforum på nett begynner å bli en skikkelig anakronisme og man vil måtte se etter nye brukere i skikt som ikke finner navnet kvinneguiden som en naturlig arena. Anonymkode: fe081...c6e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Callisto83 Skrevet 3. november 2023 #140 Del Skrevet 3. november 2023 Jeg vil ha menn på kvinneguiden. Er mest opptatt av å lese innhold, og ikke hvem avsender er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå