Gå til innhold

Jeg vil ikke ha menn på kvinneguiden

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Kvinneguiden vil sakte men sikkert dø når kvinner ikke gidder å være her. Man ser allerede at det er flest menn som legger ut tråder. Og de gjør det for å få en reaksjon. Ingen kvinner - ingen kvinneguiden. Ingen informasjon å selge eller kvinner å reklamere til

Anonymkode: bc16f...345

Det er ingen som hindrer deg i å lage et eget forum kun for kvinner.

Hvordan tenker du at man skal kunne verifisere at brukerne er kvinner i praksis?.

Anonymkode: b50ed...a72

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg føler meg helt sikker på at flertallet av kvinnelige brukere her ikke ønsker menn her inne, da det desverre er noen som ødelegger veldig mye for andre. Daglig opplever og observerer vi kvinnehat fra menn her inne, slutshaming, svært helseskadelig victimblaming av traumatiserende voldtektsofre og partnervoldsofre, menn som trakasserer kvinner i forbindelse med abortspørsmål og ekstremt giftige nedsettende holdninger mot kvinner som kjønn.  Det er ytterst sjeldent at noen mannlige brukere sier disse mannlige brukerne i mot, tvert i mot virker det å være et ekkokammer blandt mange mannlige brukere av nedsettende holdninger mot kvinner blandt mennene her inne og det er ikke akseptabelt i samfunnet og burde ikke være akseptabelt på et forum som er skapt for kvinner og kvinnehelse. 

Forumet hadde vært mye bedre uten menn eller med mye strengere moderering av kvinnefiendtlige holdninger her inne. 

Anonymkode: bafcf...690

Jeg må si at jeg har notert meg en økning i at menn sier mot menn som kommer med kvinnehat, og håper at det er en positiv trend som fortsetter. 

Jeg ønsker menn på kvinneguiden. Jeg ser egentlig ikke særlig vits i å diskutere ting kun kvinner mellom. De viktigste og mest vesentlige debatter i samfunnet trenger at begge kjønn deltar. Blir ganske meningsløse uten. Da blir det også et ekkokammer ganske fort. 

• Liker 9
  • Hjerte 3
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 0.08):

De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner 

Internett er ikke trygt. KG er ingen "safe place" for kvinner …eller noen forøvrig.

Endret av Paneera
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Jeg føler meg helt sikker på at flertallet av kvinnelige brukere her ikke ønsker menn her inne, da det desverre er noen som ødelegger veldig mye for andre. Daglig opplever og observerer vi kvinnehat fra menn her inne, slutshaming, svært helseskadelig victimblaming av traumatiserende voldtektsofre og partnervoldsofre, menn som trakasserer kvinner i forbindelse med abortspørsmål og ekstremt giftige nedsettende holdninger mot kvinner som kjønn.  Det er ytterst sjeldent at noen mannlige brukere sier disse mannlige brukerne i mot, tvert i mot virker det å være et ekkokammer blandt mange mannlige brukere av nedsettende holdninger mot kvinner blandt mennene her inne og det er ikke akseptabelt i samfunnet og burde ikke være akseptabelt på et forum som er skapt for kvinner og kvinnehelse. 

Forumet hadde vært mye bedre uten menn eller med mye strengere moderering av kvinnefiendtlige holdninger her inne. 

Anonymkode: bafcf...690

Jeg tror og en del ting blir tolket i verste mening istedenfor at man tar utgangspunkt i hva folk faktisk skriver. Ja, jeg har sett tilfeller av det du beskriver, men jeg har sett vel så mange tilfeller av folk som tolker ting i verste mening.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne godt vært stengt for menn, men da burde det vært forbudt å diskutere menn.

Menn må få komme til orde hvis de blir diskutert.

Anonymkode: 35852...116

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I disse politisk korrekte tider kan slagordet være:

Kvinneguiden - ett sted for kvinner av alle kjønn :-)

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 hour ago, AnonymBruker said:

Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. 

Du har dessverre ikke så mye valg. Er ingen regler som forhindrer menn fra å bli medlem eller debattere her. 🤷‍♂️

Du får eventuelt finne deg et forum som kun tillater kvinner. Bruker de da forresten ID-sjekk for å sikre at det er kun kvinner som registrerer seg?

Anonymkode: 799c8...345

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det aller meste av Kvinneguiden er uansett en gjeng sutrekopper som velger å følge med på hvert eneste gang en eller annen patetisk rosa-blogger leer litt på lillefingeren deres, og så komme hit til forumet for å bitche om disse "kjendisene" dere velger å tilbringe så mye tid på. 

eller kvinnfolk som velger å bli sammen med de aller mest patetiske mennene dere klarer å finne, og deretter sutre rævva av der her på Kvinneguiden - fordi dere ikke liker disse mennene som dere har valgt å være sammen med.  

Anonymkode: bba98...cd4

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synd at TS opplever det sånn. For KG er det nok umulig, men det er absolutt mulig å etablere et slikt forum. 

Det er ikke veldig vanskelig, selv jeg fikk det til 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

De ødelegger et sted som skal være trygt for kvinner. Og jo forum har lov til å diskriminere på kjønn, de setter sine egne regler. Jeg er ikke interessert i å høre hva menn har å si her. Jeg er interessert å få råd fra andre kvinner 

Her har du vel en god nok plan. Hvor vanskelig er dette? Hør på rådene til kvinnfolk og gi så heller 100% f.. i menn da vel. Uansett hvor villedende i verste fall de kvinnelige rådene skulle være.. 

Likevel en barnslig holdning.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Automagisk skrev (13 timer siden):

Så du mener et sted med 100% kvinner er " trygt for kvinner"..?...🙈.. Skal jeg være helt ærlig tror jeg du får like gode råd av meg som mann som fra kvinnene her..

ja flust av kvinner som skriver dritt her inne. Er noe i uttrykket kvinner er kvinner verst

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig. Men da måtte man ha laget et nytt forum, og man kan jo ikke kontrollere hvilket kjønn folk er.

Anonymkode: 08a10...541

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg er faktisk enig med deg, men det skjer nok ikke. Forumet er jo laget og driftet av menn og de får en ikke bort :-).

Så har du det faktum at de bak forumet, tjener penger på reklamen her inne og om menn forsvinner.. vil aktiviteten her inne ramle betraktelig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Ja. De lager bare tråder for å trolle kvinner uansett. 

Er vi? 

Jeg kom hit i desperasjon etter at jeg avslørte ekskonas langvarige utroskap. Jeg trengte råd for veien videre, jeg trengte å snakke med noen som ikke kjente meg da jeg ikke ville at det skulle komme ut at ekskona var utro (av hensyn til barna). Da var dette forumet helt nydelig å være på slik at man fikk reflektert anonymt over hva som foregikk hjemme og hva jeg som ble bedratt kunne forvente meg etc. 

For å si det sånn. Jeg føler jeg har bidratt til gode diskusjoner her inne på forumet samtidig som jeg har fått hjelp med psyken. 

Er vel bare å melde seg ut nå da? 

• Liker 8
  • Hjerte 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det virker som om du tror KG er et offentlig tilbud til kvinner. Det et et helkommersielt prosjekt eid av Egmont. Etter at VGD la ned er de med god margin det største norske debattforumet og vekstpotensialet ligger i mannlige brukere fra VGD. Det er langt større sjanse for at det kommer til å skifte navn enn at det blir noen utestengning basert på kjønn. 

Anonymkode: fe081...c6e

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

At menn kan være her og lære om kvinner tror jeg gir en stor gevinst for KVINNER.....

Anonymkode: b2716...bf5

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å utestenge menn hadde ført til tidenes trollfest. Det er ganske mange tvilsomme herreforum på Facebook med mange tusen følgere som hadde tatt det som en invitasjon til "festlige" tråder for så å poste linker til disse på FB. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi meg et eksempel på et kvinneguiden type forum som er ment for menn?

Anonymkode: 563a4...18b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg setter veldig pris på mennene som er her❤️ Ikke gå!

Anonymkode: c6f82...fc9

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...