Gå til innhold

Vishet og seksuell debut

Elefantina

Er det mulig å være klok selv om man har debutert seksuelt i ung alder?  

1. 1. Er det mulig å være klok selv om man har debutert seksuelt i ung alder?

• Ja
      19
    • Man blir du hvis man debuterer tidlig
      0
    • Nei
      7

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jaha, er man dum????

Det er vel snakk om hvordan det skjer!?!

Kanskje noen føler seg ganske dumme når man debuterer tidlig..

andre føler seg kanskje smarte....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!! det er helt klart at dersom man debuterer tidlig, så er man klart dummere en de som venter!!

Jeg selv f.eks., debuterte ikke før jeg var nært fylt 18!! og jeg hadde veldig store planer om lang utdannelse jeg! Djevelsk smart er jeg også!!

Mens endel av mine venninder, som debuterte tidlig, helt klart er myyyyyye dummere en meg!!! nemlig!

Og Youvela dah... det har ikke noe med hva du føler deg som , det har med fakta å gjøre dette her skjønner du!!!

Jeg mener, her ser man jo nok engang at statistikker og forskning alltid stemmer og viser til ett sant bilde av samfunnet, gjør man ikke?

Og dersom noen lurte, ja, det er ironi, også den delen til Youvela!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoho: Tenk det da......jeg er ikke klok fordi jeg debuterte før jeg var 16. Greit å få det skrevet ettersom jeg ikke hadde skjønt det selv. :hoho:
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det er en MANN som har utført undersøkelsen og kommet til denne konklusjonen! Som et desperat forsøk på å overbevise verden om at menn er smartere enn kvinner... For det er jo slik at jenter debuterer tidligere enn gutter (når man snakker om gjennomsnittet).

Og for å ikke snakke om diskriminering da!!! Hva med afrika-land og enkelte asia-land der jenter gifter seg og får barn i 12-års alder? Skal man konkludere med at alle dem er dumme nå da?

Nei, takke meg til at IQ er en individuell ting!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er så glad for at det bevilges penger til slik forskning :o

Og det er jo greit å få greie på dette nå sånn at jeg ikke går gjennom livet og tror at jeg er sånn nogenlunde oppegående :lol:

Støtter Isla - her er det nok en mann som har uttalt seg, dessuten har han ikke har fått kosen sin på en stund så han hevner seg på alle :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror helt klart på det denne forskningen sier.

Men det er kanskje fordi jeg debuterte etter fylte 18 år, har lang utdannelse og liker å se meg selv som klok? :blunke:

Jeg skjønner resultatene ut fra mitt individuelle ståstsed. Jeg var interessert i skolen, fikk gode karakterer og leste mye lekser da jeg var tenåring. Jeg var ikke moteriktig kledd, ikke sexy (tenkte ikke i de baner en gang) og ikke opptatt av å være deilig, slik enkelte av de mindre skoleflinke jentene i klassen var.

Det er klart gutta heller ville ha de deilige jentene enn meg som var opptatt av bøker?!!??!

Så dermed er ikke slutningen at kloke kvinner bevisst venter med å ha sex, men at pugge-hester ikke tiltrekker seg menn som vil ha sex med dem :lol:.

At de som planlegger lang utdannelse debuterer senere skjønner jeg ikke - det finnes da prevensjonsmidler i dag?

Uansett - i dag som jeg er over 30, syns jeg det er dumt av jenter å debutere før 16 år. De er jo bare barn (neida, jeg har ikke glemt helt hvordan det var da jeg var kalv) - og det ville være klokt å vente litt. Ca. til der gjennomsnittet debuterer, rundt 18 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har aldri følt meg spesielt klok....men jeg er jo kjempeklok!! Debuterte når jeg var 20 og det tilsier høy IQ? Har jeg forstått rett??

Flott - da trenger jeg ikke teste meg!

Hvordan finner de på å forske på slikt noe?? Seksuell deby har med, modenhet å gjøre eller dumhet å gjøre avhengig av hvordan det skjer mener nå jeg. Det har ingen ting med IQ å gjøre for mennesker med høy IQ kan da være dumme innimellom de og?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmm, jeg debuterte tidllig, men gjorde det veldig bra på skolen, eksamene på videregående har hatt topp karakterer. nå jobber jeg og klarer meg ganske bra, men jeg er sikkert kjempe dum fordi jeg ikke ventet til jeg var 18, eller kanskje ikke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Zalomine

Var nærmere 21 jeg... Hva sier det om min IQ da? :D

Nei, dette tar jeg ikke så alvorlig, men som det var sagt her, jeg var en lesehest, jeg hadde ingen kjæreste, ingen gutter brydde seg videre om meg (annet enn som venn). Blir ikke sex av slikt....

Lesehester og "genier" er ikke ansett som sexobjekter, nemlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Tristessa

Jeg likte og dette dårlig. Debuterte tidlig, og gjør det bra på skolen jeg og. Dessuten planlegger jeg en seksårig utdannelse, og ser ingen grunn til at jeg ikke skal klare å kombinere den med sex. Nei, det kan hende jeg ikke passer inn eller er representativ for undersøkelsen, men jeg misliker sterkt at jeg skal bli stemplet som dum for å ha funnet riktig seksualpartner som ung.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...