Gå til innhold

Noen som har sexleketøy som partner ikke vet om?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har du noe som du bruker når du er alene og som du ikke har fortalt partneren om?

I så fall, hvorfor holder du det skjult, og hvor gjemmer du det?

Anonymkode: a9393...127

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg er mann og har en sekk full med store buttplugs og dildoer gjemt unna. Jeg tenner veldig på fisting og anal stretching, på meg selv 

Hun liker ikke anal lek, vil ikke vite og hvertfall ikke i mitt store omfang, så da blir det sånn. Så slipper vi diskusjon og at noe er «superekkelt» og «sykt» 🥲

Anonymkode: ec6c6...1d2

• Hjerte 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei, ingen hemmeligheter. Har både dildo og vibrator. 

Mannen min smuglåner dildo når jeg er borte, han tror ikke jeg vet noe om det. Men har full kontroll. Ikke noe problem fra min side, men forstår ikke hvorfor han holder det hemmelig og nekter å innrømme det. 

Anonymkode: 72700...a7a

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Nei, ingen hemmeligheter. Har både dildo og vibrator. 

Mannen min smuglåner dildo når jeg er borte, han tror ikke jeg vet noe om det. Men har full kontroll. Ikke noe problem fra min side, men forstår ikke hvorfor han holder det hemmelig og nekter å innrømme det. 

Fordi det er ganske tebubelagt kanskje? Menn som tørr å innrømme at de liker å bruke dildoer på seg selv blir kalt mye stygt.. Jeg elsker at menn er sikre på seg selv, og tørr å leketøy analt, det er sexy å vite hvordan man skal få orgasmer herifra til helvete 

Anonymkode: 1b5a5...a61

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Fordi det er ganske tebubelagt kanskje? Menn som tørr å innrømme at de liker å bruke dildoer på seg selv blir kalt mye stygt.. Jeg elsker at menn er sikre på seg selv, og tørr å leketøy analt, det er sexy å vite hvordan man skal få orgasmer herifra til helvete 

Anonymkode: 1b5a5...a61

Skjønner at han kanskje ikke ønsker å annonsere det for hele verden. Men til meg kunne jo han innrømmet det 🙂 Jeg hadde aldri kalt han noe stygt, synes det bare er fint han koser seg når jeg er borte. Må ærlig innrømme at jeg er veldig nysgjerrig og interessert. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Vi vet om alt fra begge parter, hadde synes det var veldig rart om jeg merket hun prøvde å skjule det for meg, og ser ingen grunn for at jeg skal skjule for henne heller 

Anonymkode: 190bc...1f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har dildo, som jeg ikke fortalt om…

litt redd for at han vil ta det på feil måte vis jeg forteller om det, da vi har et sexliv som er labert for øyeblikket.  Ligger gjemt i nattbordskuffen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thjelp skrev (5 minutter siden):

Har dildo, som jeg ikke fortalt om…

litt redd for at han vil ta det på feil måte vis jeg forteller om det, da vi har et sexliv som er labert for øyeblikket.  Ligger gjemt i nattbordskuffen

Hvis du bruker den mye mer enn dere har sex, så kan jeg skjønne du er litt redd for å si det, men hvorfor ikke ta med leketøy i sexlivet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Hvis du bruker den mye mer enn dere har sex, så kan jeg skjønne du er litt redd for å si det, men hvorfor ikke ta med leketøy i sexlivet? 

Han har ikke interesse av sexleketøy (vi har snakket om det). Jeg bruker den mest de ukene han jobber borte,og når sexlysten hans er dårlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Thjelp skrev (3 minutter siden):

Han har ikke interesse av sexleketøy (vi har snakket om det). Jeg bruker den mest de ukene han jobber borte,og når sexlysten hans er dårlig

Det ville ikke jeg brydd meg om da, verre om jeg hadde følt det var en erstatning for meg, feks bli avvist en dag, og fersket henne med dildo en time etterpå hadde jeg nok tatt ganske tungt. Å kose seg når man ikke har tilgang på sex er vel det leketøy er ment som

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 time siden):

, verre om jeg hadde følt det var en erstatning for meg, feks bli avvist en dag, og fersket henne med dildo en time etterpå hadde jeg nok tatt ganske tungt.

Hvorfor ta det tungt? Å ville ha sex med partner og onani er ikke det samme.

Man kan fint ha lyst til å onanere, men ikke ha sex. Man kan også ha lyst på sex, men ikke lyst til å onanere.

Partnersex og onani er 2 ulike ting med ulik funksjon. 

Anonymkode: 4c8e9...555

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor ta det tungt? Å ville ha sex med partner og onani er ikke det samme.

Man kan fint ha lyst til å onanere, men ikke ha sex. Man kan også ha lyst på sex, men ikke lyst til å onanere.

Partnersex og onani er 2 ulike ting med ulik funksjon. 

Anonymkode: 4c8e9...555

Fordi lysten åpenbart er der, men velger å avvise når jeg kunne hjulpet henne. Forstår det er to forskjellige ting, og har null problem med at hun onanerer, det synes jeg bare er bra, men begge deler inneholder lysten på orgasme, da er det lett å føle seg uønsket om hun drar frem leketøy rett etter en avvisning. Ganske sikker på dama hadde blitt litt lei seg om jeg avviste henne, for så å dra frem fleshlight og buttplugg, og bedt om å gå ut fra soverommet

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Fant dildoen til dama ganske nylig. 30 cm og 22 cm i omkrets. Det var en big suprise🤭

Anonymkode: c71b2...81e

• Liker 4
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Fant dildoen til dama ganske nylig. 30 cm og 22 cm i omkrets. Det var en big suprise🤭

Ja der fikk du jo passet ditt påskrevet..😅

Anonymkode: a985f...c1c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Eksen hatet at jeg hadde sexleketøy (og han ga meg for det meste bare sølibat uansett). Min nye samboer liker at jeg har leketøy 😜

Anonymkode: e9781...eae

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Mine ligger fremme, men partner vet ikke at det er sexleketøy 😇

Anonymkode: dbe63...40f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (9 timer siden):

Hun må få minnes han ene, Mr Big, hun lå med som student. 

Sjekker du loggen hennes vil du og vite når hun har det som best.

Åndslivet hennes kan du bli del av, om du er klok og åpen for å handle The Icon eller lignende, fra Essential Creation, på Etsy.com.

Da vil hun kanskje slippe frem dyret i seg. Trygg på at du takler det. Er du mann nok? Det finner du ut.

.

Anonymkode: 42efd...ffb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...