Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2023 #201 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er etisk forsvarlig og rett at sexfortiden ikke skal bety noe, at det ikke er "relevant". For hva er vel relevant? Skal vi dra det ekstra langt, så er følelser helt unyttig!! I hvert fall andres følelser. Jeg tror heller ikke på at Sicario aldri engang har tenkt tanken, om han ikke helt er avviker da. Samtidig handler det litt om alder i tillegg til personlighet, skulle jeg tro. Sett at man blir sammen med partneren i ungdomsåra. Da har de knapt rukket ha mange forhold eller ff bak seg. Om folk (han) aldri har hatt problem med draget og fått pule nok, generelt har mindre testo eller hva nå, så kan de være mindre interesserte i sin egen rolle rundt dette. Derav også andres. Kanskje er de mindre utro også, for alt jeg vet (tvilsomt, men det skal jeg begynne sette meg inn i). Det er uansett på det rene at temaet opptar mange. Anonymkode: ca057...2a4 Skjønte ikke stort. Var dette ironi? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #202 Del Skrevet 8. juni 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Jeg vedder med 99% sikkerhet at disse "mannfolka" som blir sjalu av kvinnens sexliv før de møttes også er de som nekter å bruke kondom i utgangspunktet 😂 Stupid is what stupid does. Anonymkode: ea5cf...c46 Pluss at menn også kan bli steril av kjønnssykdommer, spesielt klamydia som kan gi betennelse i bitestiklene. Og menn flest har null symptomer på klamydia Anonymkode: 68333...dfa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #203 Del Skrevet 8. juni 2023 3 minutter siden, Fremmed fugl said: Skjønte ikke stort. Var dette ironi? Nei, ikke ironi. Og egentlig ikke spesielt rettet til deg. Bare uttalte at selv om ikke vi to nødvendigvis tror på menn som påstår sexfortiden til partneren er ubetydelig, så kan de finnes. Har møtt et par selv. De er litt spesielle av seg. Men hvem er vel ikke det. Anonymkode: ca057...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. juni 2023 #204 Del Skrevet 8. juni 2023 Fremmed fugl skrev (57 minutter siden): Så du aner ikke om talet er 0 eller 1000? Beklager, men tror ikke et sekund på deg, virker totalt fjernt å ikke ha peiling. Kjenner du ikke henne på det hele tatt? Har dere aldri snakket om livet? Foreldrer og venner, har du aldri vært med på samtaler med dem? Jeg har aldri etterspurt min kone om antall. Null interesse, men jeg aner meget godt hva det kan være. Kanskje jeg bommer noe, men hadde syntes det var trist å kjenne henne og livet hennes så dårlig at jeg virkelige ikke hadde peiling. 0 eller 1000? Går an å holde det litt edruelig eller? Om jeg skal for en stakket stund bli med på denne idiotiske måten å diskutere på, så tipper jeg tallet er nærmere 0 en 1000. Det ville jeg tippet med alle kvinner jeg kjenner. At du ikke tror på meg er ikke så farlig. Du vet jo ikke antallet på din kones tidligere sexpartnere heller. Hvorfor du ikke tror på at jeg ikke vet min samboer sitt «tall « for heller være et lite mysterie. Om jeg kjenner min samboer igjennom 19 år i det hele tatt? Vet ikke om du spør på alvor, eller prøver å være sarkastisk? Håper det siste. Ja vi har snakket masse om livet, foreldre og venner. Jeg skjønner ikke hva det har med hennes antall sexpartnere å gjøre? Som sagt, jeg har aldri spurt hverken henne eller hennes foreldre om hvor mange hun har ligget med. Uinteressant. Jeg har kjent min samboer siden vi gikk på barneskolen. Det er snart 40 år siden vi møttes for første gang. Hvor mange hun har ligget med fra da, til vi ble kjærester for ca 20 år siden aner jeg ikke. Jeg vet om 2 jeg går ut i fra hun har hatt sex med da de er gamle kjærester av henne. Har ikke spurt hverken hun eller dem om de hadde sex da de var kjærester🙄 Greit at du syntes det er trist å ikke vite hvor mange din kone har ligget med. Men sånn er det altså ikke for meg. Det er ikke trist, det er uinteressant. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #205 Del Skrevet 8. juni 2023 2 minutter siden, sicario said: 0 eller 1000? Går an å holde det litt edruelig eller? Om jeg skal for en stakket stund bli med på denne idiotiske måten å diskutere på, så tipper jeg tallet er nærmere 0 en 1000. Det ville jeg tippet med alle kvinner jeg kjenner. At du ikke tror på meg er ikke så farlig. Du vet jo ikke antallet på din kones tidligere sexpartnere heller. Hvorfor du ikke tror på at jeg ikke vet min samboer sitt «tall « for heller være et lite mysterie. Om jeg kjenner min samboer igjennom 19 år i det hele tatt? Vet ikke om du spør på alvor, eller prøver å være sarkastisk? Håper det siste. Ja vi har snakket masse om livet, foreldre og venner. Jeg skjønner ikke hva det har med hennes antall sexpartnere å gjøre? Som sagt, jeg har aldri spurt hverken henne eller hennes foreldre om hvor mange hun har ligget med. Uinteressant. Jeg har kjent min samboer siden vi gikk på barneskolen. Det er snart 40 år siden vi møttes for første gang. Hvor mange hun har ligget med fra da, til vi ble kjærester for ca 20 år siden aner jeg ikke. Jeg vet om 2 jeg går ut i fra hun har hatt sex med da de er gamle kjærester av henne. Har ikke spurt hverken hun eller dem om de hadde sex da de var kjærester🙄 Greit at du syntes det er trist å ikke vite hvor mange din kone har ligget med. Men sånn er det altså ikke for meg. Det er ikke trist, det er uinteressant. Men tydeligvis interessant nok å diskutere her? Om dere har kjent hverandre fra før stemmeskiftet så stiller saken seg ganske annerledes for deg. Da blir det hyklersk, i bestefall latterlig å ønske meg velkommen til de "normale, voksenes" verden. Anonymkode: ca057...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. juni 2023 #206 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg tror heller ikke på at Sicario aldri engang har tenkt tanken, om han ikke helt er avviker da. Samtidig handler det litt om alder i tillegg til personlighet, skulle jeg tro. Sett at man blir sammen med partneren i ungdomsåra. Da har de knapt rukket ha mange forhold eller ff bak seg. Om folk (han) aldri har hatt problem med draget og fått pule nok, generelt har mindre testo eller hva nå, så kan de være mindre interesserte i sin egen rolle rundt dette. Derav også andres. Kanskje er de mindre utro også, for alt jeg vet (tvilsomt, men det skal jeg begynne sette meg inn i). Det er uansett på det rene at temaet opptar mange. Anonymkode: ca057...2a4 Vi var 26 da vi ble kjærester. Som sagt så er det 19 år siden. Jeg kjenner 2 av hennes kjærester fra tiden før meg som jeg antar hun har hatt sex med. Utover det så aner jeg ikke hvor mange hun har datet, hatt som FF etc. som sagt så har jeg aldri spurt. Tidligere sexpartnere har aldri vært et samtaletema som har opptatt oss. Jeg har aldri hatt problem med «draget» og har hatt den pulingen jeg har hatt lyst til fra jeg debuterte som 16 åring. Relasjon med jenter/damer har aldri vært en bekymring eller noe manko på. Hvor mange jeg har hatt sex med aner ikke min samboer noe om, utover en som var min samboer i et par da jeg var ung. Hun har ikke spurt, men antar hun forstår at jeg og en eks-samboer hadde sex. Mitt testosteronnivå var i øvre sjiktet av normalområdet for 1,5 år siden. Tipper det er relativt uforandret siden da. Min interesse for min samboers antall sexpartnere er fraværende. Skjønner at du syntes det er vanskelig å forstå, men slik er det altså. Mulig tema opptar mange. Jeg finner det bare komisk og meningsløst å skulle bruke tid og energi på. Denne tråden underholder meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #207 Del Skrevet 8. juni 2023 1 minutt siden, sicario said: Vi var 26 da vi ble kjærester. Som sagt så er det 19 år siden. Jeg kjenner 2 av hennes kjærester fra tiden før meg som jeg antar hun har hatt sex med. Utover det så aner jeg ikke hvor mange hun har datet, hatt som FF etc. som sagt så har jeg aldri spurt. Tidligere sexpartnere har aldri vært et samtaletema som har opptatt oss. Jeg har aldri hatt problem med «draget» og har hatt den pulingen jeg har hatt lyst til fra jeg debuterte som 16 åring. Relasjon med jenter/damer har aldri vært en bekymring eller noe manko på. Hvor mange jeg har hatt sex med aner ikke min samboer noe om, utover en som var min samboer i et par da jeg var ung. Hun har ikke spurt, men antar hun forstår at jeg og en eks-samboer hadde sex. Mitt testosteronnivå var i øvre sjiktet av normalområdet for 1,5 år siden. Tipper det er relativt uforandret siden da. Min interesse for min samboers antall sexpartnere er fraværende. Skjønner at du syntes det er vanskelig å forstå, men slik er det altså. Mulig tema opptar mange. Jeg finner det bare komisk og meningsløst å skulle bruke tid og energi på. Denne tråden underholder meg. Nei, gitt forklaringen din her, så synes jeg på ingen måte at det er vanskelig å forstå. Absolutt ikke. Det virker som om du har fått de svarene og bekreftelsen du trengte. Ingen kvinne har noen gang spurt meg om antallet i fortiden heller. Virker mer normalt enn omvendt. Ja. Temaet opptar mange, og tråder som dette bidrar positivt for min del. Anonymkode: ca057...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. juni 2023 #208 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Men tydeligvis interessant nok å diskutere her? Om dere har kjent hverandre fra før stemmeskiftet så stiller saken seg ganske annerledes for deg. Da blir det hyklersk, i bestefall latterlig å ønske meg velkommen til de "normale, voksenes" verden. Anonymkode: ca057...2a4 Ja. Jeg syntes denne tråden er underholdende og ganske så spesiell. Hva er poenget? Hvorfor er det hykleriske at jeg og min samboer møttes på barneskolen? Hvorfor stiller saken seg annerledes da? Hadde du mye sex da du gikk på barneskolen? Jeg har aldri omgått henne, eller hatt noen kontakt/relasjon med henne fra vi var 13 til vi møttes igjen som 26 åringer. Hvem og hvor mange hun har vært med fra hun var 13 til 26 aner jeg ingen ting om, utover 2 ekser av henne. Han ene har jeg bodd hos i noen uker da vi var på tur til byen (på et annet kontinent) som hun bodde i over flere år før vi møttes. Vi normale oppegående mennesker har ikke for vane å spørre om hvor mange folk har hatt sex med. Vi finner det hverken interessant (i motsetning til tråden her) eller relevant. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2023 #209 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) sicario skrev (23 minutter siden): 0 eller 1000? Går an å holde det litt edruelig eller? Om jeg skal for en stakket stund bli med på denne idiotiske måten å diskutere på, så tipper jeg tallet er nærmere 0 en 1000. Det ville jeg tippet med alle kvinner jeg kjenner. At du ikke tror på meg er ikke så farlig. Du vet jo ikke antallet på din kones tidligere sexpartnere heller. Hvorfor du ikke tror på at jeg ikke vet min samboer sitt «tall « for heller være et lite mysterie. Om jeg kjenner min samboer igjennom 19 år i det hele tatt? Vet ikke om du spør på alvor, eller prøver å være sarkastisk? Håper det siste. Ja vi har snakket masse om livet, foreldre og venner. Jeg skjønner ikke hva det har med hennes antall sexpartnere å gjøre? Som sagt, jeg har aldri spurt hverken henne eller hennes foreldre om hvor mange hun har ligget med. Uinteressant. Jeg har kjent min samboer siden vi gikk på barneskolen. Det er snart 40 år siden vi møttes for første gang. Hvor mange hun har ligget med fra da, til vi ble kjærester for ca 20 år siden aner jeg ikke. Jeg vet om 2 jeg går ut i fra hun har hatt sex med da de er gamle kjærester av henne. Har ikke spurt hverken hun eller dem om de hadde sex da de var kjærester🙄 Greit at du syntes det er trist å ikke vite hvor mange din kone har ligget med. Men sånn er det altså ikke for meg. Det er ikke trist, det er uinteressant. Ble bare mer og mer spennende, du har kjent henne siden barneskolen men har ikke en anelse om antall seksualpartnere. Tror mindre og mindre på deg. Jeg syns ikke det er trist å ikke vite det eksakte antallet min kone har ligget med. Men jeg syns det er fint at jeg kjenner henne og livet hennes så pass godt at jeg har en god anelse. Endret 8. juni 2023 av Fremmed fugl 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. juni 2023 #210 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (23 minutter siden): Nei, ikke ironi. Og egentlig ikke spesielt rettet til deg. Bare uttalte at selv om ikke vi to nødvendigvis tror på menn som påstår sexfortiden til partneren er ubetydelig, så kan de finnes. Har møtt et par selv. De er litt spesielle av seg. Men hvem er vel ikke det. Anonymkode: ca057...2a4 At jeg er spesiell er meget mulig. Det er lettere for andre å vurdere 😊 Sexfortiden til samboeren min er «ubetydelig» og uinteressant. Nå tror jeg at jeg er ferdig med å skrive dette da vi bare går i sirkel. Jeg sier det er uinteressant og andre svarer at jeg lyver. Da tenker jeg det stopper her 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #211 Del Skrevet 8. juni 2023 1 minutt siden, sicario said: Ja. Jeg syntes denne tråden er underholdende og ganske så spesiell. Hva er poenget? Hvorfor er det hykleriske at jeg og min samboer møttes på barneskolen? Hvorfor stiller saken seg annerledes da? Hadde du mye sex da du gikk på barneskolen? Jeg har aldri omgått henne, eller hatt noen kontakt/relasjon med henne fra vi var 13 til vi møttes igjen som 26 åringer. Hvem og hvor mange hun har vært med fra hun var 13 til 26 aner jeg ingen ting om, utover 2 ekser av henne. Han ene har jeg bodd hos i noen uker da vi var på tur til byen (på et annet kontinent) som hun bodde i over flere år før vi møttes. Vi normale oppegående mennesker har ikke for vane å spørre om hvor mange folk har hatt sex med. Vi finner det hverken interessant (i motsetning til tråden her) eller relevant. "Vi normale voksene" mennesker har mange retninger vi kan bevege oss. Poenget er at du anser ditt forhold som normen. Og underkjenner at folk ikke har det som deg. Det interessere deg ikke, for annet enn en underhold jeg nå gjetter på at du anser som lavmål. Da kan du heller ikke vært nysgjerrig på andres holdninger eller tilnærmelser til temaet. Altså er det hyklersk av deg å påberope deg normen. Anonymkode: ca057...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #212 Del Skrevet 8. juni 2023 1 minutt siden, sicario said: At jeg er spesiell er meget mulig. Det er lettere for andre å vurdere 😊 Sexfortiden til samboeren min er «ubetydelig» og uinteressant. Nå tror jeg at jeg er ferdig med å skrive dette da vi bare går i sirkel. Jeg sier det er uinteressant og andre svarer at jeg lyver. Da tenker jeg det stopper her 😊 Den var ikke rettet til deg heller. Ikke ta det så personlig. Men takk for bidraget ditt, og ha en god kveld videre. Anonymkode: ca057...2a4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. juni 2023 #213 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ingen kvinne har noen gang spurt meg om antallet i fortiden heller. Virker mer normalt enn omvendt. Anonymkode: ca057...2a4 Aldri fått det spørsmålet jeg heller, og helt enig i at det er mer normalt en omvendt😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2023 #214 Del Skrevet 8. juni 2023 https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://cronfa.swan.ac.uk/Record/cronfa35983/Download/35983__23786__9510a57220e54cb3bb8b1d35f687167d.pdf&ved=2ahUKEwiek7_Hj7T_AhVG_SoKHUj4B0w4ChAWegQIDxAB&usg=AOvVaw0h6qZ7qw02MJBfc49DaWp- Er ikke mye studier på det. Litt svar: - Folk flest bryr seg om antall tidligere partnere - Idealet er ikke null, men sånn passe mange, men ikke et skikkelig høyt tal - Nei, men bryr seg ikke mer enn kvinner. Faktisk nårndet gjelder tilfeldig sex, så bryr seg kvinner mer enn menn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. juni 2023 #215 Del Skrevet 8. juni 2023 Fremmed fugl skrev (6 minutter siden): Ble bare mer og mer spennende, du har kjent henne siden barneskolen men har ikke en anelse om antall seksualpartnere. Tror mindre og mindre på deg. Vi gikk sammen på barneskolen og har i så måte kjent hverandre siden da. Etter barneskolen og frem til vi møttes igjen i en alder av 26, så aner jeg ikke. Vet heller ikke om hun hadde sex med mange da vi gikk på barneskolen, men tviler sterkt. Selv hadde jeg ikke debutert seksuelt da jeg gikk på barneskolen. Vi har kjent hverandre siden barneskolen. Ikke vært venner/hatt omgang. I tillegg har hun bodd flere år i et annet land. Vet du hvor mange seksualpartnere de du gikk på barneskolen med har? Meget spesielt i tilfelle. Jeg aner ikke hvor mange hun har hatt sex med utover 2. Om det er 3 eller 13 eller 30 kunne ikke betydd mindre. Bryr meg virkelig ikke. At du ikke «tror på meg» for så være. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sicario Skrevet 8. juni 2023 #216 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Og underkjenner at folk ikke har det som deg.. Anonymkode: ca057...2a4 På ingen måte. Jeg syntes det er interessant og komisk at det ilegges vekt. Underkjenner det på ingen måte. Jeg anerkjenner det, men må få syntes det er komisk og uforståelig. For meg er det like viktig som å vite hvor mange ganger en partner har kjørt Berg og dal bane før vi ble et par, hvor mange sykler hun har hatt etc. Informasjonen har null verdi og nytte. At dette ser ut til å irritere folk gjør det bare enda mer komisk og rett så uforståelig😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #217 Del Skrevet 8. juni 2023 Fremmed fugl skrev (1 time siden): Vet ikke, som ikke eksakt antall, eller vet ikke som ingen anelse? Ingen anelse. Anonymkode: 30216...4eb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #218 Del Skrevet 8. juni 2023 5 minutter siden, Fremmed fugl said: https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://cronfa.swan.ac.uk/Record/cronfa35983/Download/35983__23786__9510a57220e54cb3bb8b1d35f687167d.pdf&ved=2ahUKEwiek7_Hj7T_AhVG_SoKHUj4B0w4ChAWegQIDxAB&usg=AOvVaw0h6qZ7qw02MJBfc49DaWp- Er ikke mye studier på det. Litt svar: - Folk flest bryr seg om antall tidligere partnere - Idealet er ikke null, men sånn passe mange, men ikke et skikkelig høyt tal - Nei, men bryr seg ikke mer enn kvinner. Faktisk nårndet gjelder tilfeldig sex, så bryr seg kvinner mer enn menn Jeg er nysgjerrig som person. Her inne er vi antatt anonyme. Er din erfaring at kvinner spør om antallet til partneren? Hvis ja; hvordan reagerer de? I et forhold jeg kjenner til, begynte dama å spørre ham etter flere år. I det store bildet ser jeg gode grunner til hennes økende sjalusi. Og det var ikke bare hennes "feil" i så måte. Ps! Ts, for ikke å spore helt fra temaet: Man kan ikke snakke åpent om sånt i datingprosessen. Men jeg hadde personlig ikke hatt noe imot det. Anonymkode: ca057...2a4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2023 #219 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Nei, ikke ironi. Og egentlig ikke spesielt rettet til deg. Bare uttalte at selv om ikke vi to nødvendigvis tror på menn som påstår sexfortiden til partneren er ubetydelig, så kan de finnes. Har møtt et par selv. De er litt spesielle av seg. Men hvem er vel ikke det. Anonymkode: ca057...2a4 Det savner betydning. Men... Det er utrolig viktig å ikke snakke om det. Klarer ikke helt å få det å henge sammen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fremmed fugl Skrevet 8. juni 2023 #220 Del Skrevet 8. juni 2023 sicario skrev (10 minutter siden): Vi gikk sammen på barneskolen og har i så måte kjent hverandre siden da. Etter barneskolen og frem til vi møttes igjen i en alder av 26, så aner jeg ikke. Vet heller ikke om hun hadde sex med mange da vi gikk på barneskolen, men tviler sterkt. Selv hadde jeg ikke debutert seksuelt da jeg gikk på barneskolen. Vi har kjent hverandre siden barneskolen. Ikke vært venner/hatt omgang. I tillegg har hun bodd flere år i et annet land. Vet du hvor mange seksualpartnere de du gikk på barneskolen med har? Meget spesielt i tilfelle. Jeg aner ikke hvor mange hun har hatt sex med utover 2. Om det er 3 eller 13 eller 30 kunne ikke betydd mindre. Bryr meg virkelig ikke. At du ikke «tror på meg» for så være. Så det kan være 300? PS. Jeg er ikke kjæreste med noen jeg gikk på barneskolen med. Men mine to søsken (ja vi har bodt i ulike land i lange perioder) som jeg gikk på barneskolen med, dem har jeg en anelse om. Men vi har aldri snakket om temaet. Men jeg kjenner dem og livet deres. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå