Gå til innhold

Jeg er 56, og ser mye yngre ut enn jeg er. Helt uforskyldt!

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest Warrior

Flott :)

Gener har også litt å si hvor heldig folk blir, men mest av alt har uv stråler mye å si hvor myr rynker folk får, altså hvor flink folk er med solkrem. Det er noe som bør brukes hele året når en går ut. Kanskje du har vært flink med det også? Men du har rett i at det vises færre rynker i fet hud enn tørr hud. 

AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 16.24):

Det er ikke rynkene som får folk til å se gamle ut, det er innhulte øyne, tunge øyelokk og kinnene som siger.

Anonymkode: 34da1...e67

Jo rynker gjør også at folk ser eldre ut. Det er jo noe som kommer jo eldre en blir, og noe som for mye sol/uv stråler gir. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ts sier ikke om hun bruker solkrem eller ikke. Solen har mer å si for tidlig aldring enn det gener har.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Tror vekten din også spiller inn. Jeg hadde og har fortsatt fet hud men er ganske tynn. Er 40 og har fått rynker. 

Anonymkode: 0af43...f25

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Kan noen poste eksempel på noen lignende som er i samme alder uten rynker? Evt. sensurerte bilder av dere selv? 

Og gjerne også av olde- og besteforeldre på 90-100 som er HELT uten rynker? 🙏🏻 Det har jeg nemlig aldri sett. 

Fellesnevneren med disse folka/trådene er at det _ALDRI_ deles noen bilder. Jeg tror også mange tror de ser yngre ut enn de er 😂

Anonymkode: c29b7...76c

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Å se yngre ut er ikke ensbetydende med vakker. 

Vil heller se ut som min alder og være vakker enn å se yngre ut og se mindre

pen ut. 

Anonymkode: 50b69...20f

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 11.6.2023 den 12.57):

Kan noen poste eksempel på noen lignende som er i samme alder uten rynker? Evt. sensurerte bilder av dere selv? 

Og gjerne også av olde- og besteforeldre på 90-100 som er HELT uten rynker? 🙏🏻 Det har jeg nemlig aldri sett. 

Fellesnevneren med disse folka/trådene er at det _ALDRI_ deles noen bilder. Jeg tror også mange tror de ser yngre ut enn de er 😂

Anonymkode: c29b7...76c

Hadde en farmor som hadde veldig lite rynker for sin alder. 92år da hun døde. Hun hadde smilerynker rundt øynene (jeg synes slike rynker er flott). Og rundt nasallinjen eller hva det heter. Panne og kinn hadde utrolig nok færre rynker enn jeg har. Genene til farmor må være gode, alle i hennes familie har vært nær 100år. Så tenker celledelingen påvirker både fysisk helse og hud. Man ser på folk som er eldgamle, men i god fysisk og mental form, mange har lite rynker. Det er som om cellene ikke har innsett at nå er det på tide med kjappere celledeling. 

Anonymkode: 56e08...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eller tregere celledeling er det kanskje som skjer med alderen. Sikkert noen med helseutdannelse som kan si hva som er riktig😛

Anonymkode: 56e08...61d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 7.6.2023 den 12.23):

Jeg er som sagt 56 år, og har nesten ikke rynker.

Ingen rynker i panne, ingen sinnarynke, ingen kråketær ved øynene. Men når jeg smiler, så ser jeg at det blir litt rynker under øynene. Men det vises ikke når ansiktet er glatt.

Nå har jeg begynt å se to rynker rett over munnen. Men det er lite. Jeg har litt nedovermunn fra naturens side, og det har forsterket seg. Men det er også det eneste jeg ser har forandret seg fra jeg var 40. Der er det litt rynker også, men de er små. 

Jeg hadde veldig fet hud i ungdommen, og slet med kviser og hudormer både i ansikt, bryst og rygg. Min fete hud har vel reddet meg litt nå. Jeg sliter litt med eksem rundt øyne og nese, men ikke så veldig. Min søster som er 3 år yngre enn meg ser betydelig eldre ut enn jeg gjør. Hun ser ut som en på vår alder, mens jeg ikke gjør det.

Tror det er den fete huden min som har gitt meg få rynker og et mer ungdommelig utseende enn jeg fortjener. Fet og tjukk hud i ansiktet. I tillegg har jeg 10 kilo overvekt som også fyller ut huden litt. Og det vil jeg ha. Jeg vil ikke bli tynn, jeg vil ha min lille overvekt.

Samtidig vil jeg kjøpe klær som er fine, så er på en stram line der. Over str 44 er det bare elendighet, men heldigvis er jeg str 42 enda.

Det å være str 42 eller xl har jeg vært i hele mitt voksne liv, selv om jeg har vært mye slankere enn nå. Fordi jeg er bred over skuldre og også har store bryst, har jeg aldri gått under str 42 i overdeler. Selv om jeg var så slank nedover at jeg kunne ha str 36 i bukser.

Tilbake til mitt heldige utseende. Jeg er altså 56 år, og ser ut som 40 i følge mange. Det må skyldes min fete hud. Jeg bruker ikke mange hudprodukter. Det eneste jeg gjør er å bruke en dagkrem som underlag for foundation. Ikke noen nattkrem eller krem for øyne. Ikke noe egentlig.

Anonymkode: 22b0d...543

Måtte du lage denne tråden for å føle deg "bedre" enn alle andre? Merkelig å skryte av det. Men skal skryte litt jeg og. Jeg er 32 men ser ut som 18. Ikke bare du som er heldig. Får høre det hele tiden 😃.

Anonymkode: cc82c...e6f

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...
AnonymBruker skrev (På 9.6.2023 den 20.55):

Ja, jeg vet også om et par som utrolig nok har passert 80.  Hadde ikke takka nei for å si det sånn. (er 64).   Ser jevngammel ut med dem. Enkelte er bare så heldig, ikke bare med utseendet og kroppen  men også med sin sprudlende væremåte og utstråling generelt.   

Enkelte kvinner oser bare av rå erotikk og sex, uansett hvor gamle de blir.   Har vært så heldig å fått noen slike i sengehalmen noen få ganger, en opplevelse for livet, Er du ikke enig "Bamseklemmer" ?  (Om du er her inne)

Men jeg har ikke helt lagt ned jakten ennå    🤩

Anonymkode: 20f0d...e50

Gammel tråd dette da, men jeg fikk lyst til å svare😄

Jo jeg er kjempe enig med deg.. oser av erotikk eller sex-appeal, er vel to ord av samme betydning.

Det går ikke å sminke seg til sex-appeal, for det er et visuell utrykk som passer meg. Litt vanskelig å beskive til noen som ikke vet hva det betyr, men det er ei kobling mellom ansiktet og ereksjon min. Det er et ansikt jeg aldri går lei av, for jeg får tenning og sexlyst av å se ansiktet hennes. Altså, sex-appeal finnes i alle aldre, og det handler ikke om den vakreste i rekken blandt venninner. Men for meg blir hun vakker hvis hun har sex-appeal😉

Jeg skal ikke skuffe noen damer her nå, så jeg sier alle har hver sin sex-appeal. Men det er kanskje bare et fåtall jeg synes har det. For jeg tenner på alderstegn og lekenhet, og kvinner som ikke tar seg selv så høytydelig og har god humor. Så en eldrende kvinne kan holde seg ung til sinns, for skrukker og alderstegn er normalt i hennes alder. Btw.. det er jo det som er så supersexy i mitt hodet❤️🥰🔥

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

exictence skrev (På 9.6.2023 den 21.07):

Jeg er noe og 50, og jeg ser ut som noe og femti :D

Så hærlig å se at du knekt bekymringskoden😉🔥

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Overvekt gir mindre rynker, men det samlede inntrykket er ikke ungdommelighet når man er overvektig. Fet hud forebygger rynker, så det er helt sant. Solkrem og lite soling, samt gode gener har alt å si.

Anonymkode: c1724...167

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 8.6.2023 den 12.11):

Har aldri brukt produkter i ansiktet.  Av og til en rens når jeg ser litt ufresh ut. Er 46 og må stadig krangle om at jeg ikke er 30. 

Skral ellers, så skylder ikke på gode gener heller. Men mine forfedre så ikke gamle ut for alder de heller.  Min far fikk ikke grå hår før han nesten var 80

Anonymkode: 14bb2...eea

Tipper du krangler ofte med folk om at du ikke er 30 ja.

Fyfaen denne tråden er klasse 😂🌟🌟🌟

Anonymkode: a9cc7...8b7

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...