AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #21 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg er også skikkelig heldig! Sykt pen liksom. Ser ung ut og har fantastisk hud! Men pleier ikke å skryte av det. Trenger det ikke, folk ser det jo selv! Lurer egentlig bare på hvor alle de andre som er så pene som meg gjemmer seg?! For er skikkelig mange av de her inne og i virkeligheten så ser jeg de nesten aldri? Kanskje det er fordi troll sprekker i solen? Anonymkode: 7b5fa...d05 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #22 Del Skrevet 7. juni 2023 Det er ikke rynkene som får folk til å se gamle ut, det er innhulte øyne, tunge øyelokk og kinnene som siger. Anonymkode: 34da1...e67 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #23 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Jeg har litt nedovermunn fra naturens side, og det har forsterket seg. I tillegg har jeg 10 kilo overvekt som også fyller ut huden litt. Og det vil jeg ha. Jeg vil ikke bli tynn, Fordi jeg er bred over skuldre og også har store bryst, har jeg aldri gått under str 42 i overdeler. Selv om jeg var så slank nedover at jeg kunne ha str 36 i bukser. Tilbake til mitt heldige utseende. Anonymkode: 22b0d...543 Så du har nedovermunn, og er bredere øverst enn nederst? Du virker jo veldig uheldig med utseendet da. Anonymkode: 90dae...8a2 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #24 Del Skrevet 7. juni 2023 https://www.klikk.no/mote/kamille/mote/det-er-ikke-rynkene-som-gjor-at-du-ser-gammel-ut-2839805 Anonymkode: 34da1...e67 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #25 Del Skrevet 7. juni 2023 6 minutter siden, Ishavsrøya said: Om du er troll eller ikke. Husker jeg også har hørt at fet og uren hud, ofte gjør at rynkene kommer sent i livet😉 Dette er trøsten for oss som er "velsignet" med det 😄 Anonymkode: 4f000...2a0 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #26 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Så du har nedovermunn, og er bredere øverst enn nederst? Du virker jo veldig uheldig med utseendet da. Anonymkode: 90dae...8a2 Alle de vitsene som finnes om dem med stor overkropp og tynne bein? Anonymkode: 775af...86d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishavsrøya Skrevet 7. juni 2023 #27 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Dette er trøsten for oss som er "velsignet" med det 😄 Anonymkode: 4f000...2a0 Enig var en liten trøst å høre som 14 åring 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #28 Del Skrevet 7. juni 2023 42 str i overkroppen og 36 i underkroppen? Høres ut som et eple på stilk. Men fint for deg at du ikke har rynker da. Men jeg tror kroppen din hadde hatt bedre av å miste de 10 ekstra kiloene. Rynker kan man fint leve med, det er ikke noe usunt ved dem. Anonymkode: 60aef...c6e 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #29 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er som sagt 56 år, og har nesten ikke rynker. Ingen rynker i panne, ingen sinnarynke, ingen kråketær ved øynene. Men når jeg smiler, så ser jeg at det blir litt rynker under øynene. Men det vises ikke når ansiktet er glatt. Nå har jeg begynt å se to rynker rett over munnen. Men det er lite. Jeg har litt nedovermunn fra naturens side, og det har forsterket seg. Men det er også det eneste jeg ser har forandret seg fra jeg var 40. Der er det litt rynker også, men de er små. Jeg hadde veldig fet hud i ungdommen, og slet med kviser og hudormer både i ansikt, bryst og rygg. Min fete hud har vel reddet meg litt nå. Jeg sliter litt med eksem rundt øyne og nese, men ikke så veldig. Min søster som er 3 år yngre enn meg ser betydelig eldre ut enn jeg gjør. Hun ser ut som en på vår alder, mens jeg ikke gjør det. Tror det er den fete huden min som har gitt meg få rynker og et mer ungdommelig utseende enn jeg fortjener. Fet og tjukk hud i ansiktet. I tillegg har jeg 10 kilo overvekt som også fyller ut huden litt. Og det vil jeg ha. Jeg vil ikke bli tynn, jeg vil ha min lille overvekt. Samtidig vil jeg kjøpe klær som er fine, så er på en stram line der. Over str 44 er det bare elendighet, men heldigvis er jeg str 42 enda. Det å være str 42 eller xl har jeg vært i hele mitt voksne liv, selv om jeg har vært mye slankere enn nå. Fordi jeg er bred over skuldre og også har store bryst, har jeg aldri gått under str 42 i overdeler. Selv om jeg var så slank nedover at jeg kunne ha str 36 i bukser. Tilbake til mitt heldige utseende. Jeg er altså 56 år, og ser ut som 40 i følge mange. Det må skyldes min fete hud. Jeg bruker ikke mange hudprodukter. Det eneste jeg gjør er å bruke en dagkrem som underlag for foundation. Ikke noen nattkrem eller krem for øyne. Ikke noe egentlig. Anonymkode: 22b0d...543 Hva tenker du at du vil med denne tråden? Skal vi skrive «gratulerer», kanskje? 😄 Anonymkode: 52a56...372 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #30 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er som sagt 56 år, og har nesten ikke rynker. Ingen rynker i panne, ingen sinnarynke, ingen kråketær ved øynene. Men når jeg smiler, så ser jeg at det blir litt rynker under øynene. Men det vises ikke når ansiktet er glatt. Nå har jeg begynt å se to rynker rett over munnen. Men det er lite. Jeg har litt nedovermunn fra naturens side, og det har forsterket seg. Men det er også det eneste jeg ser har forandret seg fra jeg var 40. Der er det litt rynker også, men de er små. Jeg hadde veldig fet hud i ungdommen, og slet med kviser og hudormer både i ansikt, bryst og rygg. Min fete hud har vel reddet meg litt nå. Jeg sliter litt med eksem rundt øyne og nese, men ikke så veldig. Min søster som er 3 år yngre enn meg ser betydelig eldre ut enn jeg gjør. Hun ser ut som en på vår alder, mens jeg ikke gjør det. Tror det er den fete huden min som har gitt meg få rynker og et mer ungdommelig utseende enn jeg fortjener. Fet og tjukk hud i ansiktet. I tillegg har jeg 10 kilo overvekt som også fyller ut huden litt. Og det vil jeg ha. Jeg vil ikke bli tynn, jeg vil ha min lille overvekt. Samtidig vil jeg kjøpe klær som er fine, så er på en stram line der. Over str 44 er det bare elendighet, men heldigvis er jeg str 42 enda. Det å være str 42 eller xl har jeg vært i hele mitt voksne liv, selv om jeg har vært mye slankere enn nå. Fordi jeg er bred over skuldre og også har store bryst, har jeg aldri gått under str 42 i overdeler. Selv om jeg var så slank nedover at jeg kunne ha str 36 i bukser. Tilbake til mitt heldige utseende. Jeg er altså 56 år, og ser ut som 40 i følge mange. Det må skyldes min fete hud. Jeg bruker ikke mange hudprodukter. Det eneste jeg gjør er å bruke en dagkrem som underlag for foundation. Ikke noen nattkrem eller krem for øyne. Ikke noe egentlig. Anonymkode: 22b0d...543 Hvorfor bruker du foundation hvis du har så flott en hud? Anonymkode: 5e0a5...c14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #31 Del Skrevet 7. juni 2023 Nyt det så lenge det varer. Anonymkode: 55cfd...da6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #32 Del Skrevet 8. juni 2023 Carrot skrev (17 timer siden): Hva er det du tenker du lærer? Lurer på det samme 🤔 🤣🤣 Anonymkode: 12bcf...6e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #33 Del Skrevet 8. juni 2023 Anonymkode: 4d6f6...bb1 1 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #34 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg har bikket 50 å blir tatt for å være 39- 40. Har ingen barn om det er det som er svaret? Altså, aldri stått opp til alle døgnets tider å vært utslitt med barn i mange år. Våknet uthvilt til jobb hver dag. Anonymkode: a43d6...202 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #35 Del Skrevet 8. juni 2023 Det er alltid like festlig på klasse-reunion. Alle de andre har blitt så gamle. Alle utenom meg, for jeg holder meg jo så godt.. 🙈🙈 Anonymkode: 26ab6...188 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Carrot Skrevet 8. juni 2023 #36 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (19 timer siden): Hvorfor bruker du foundation hvis du har så flott en hud? Anonymkode: 5e0a5...c14 det lurr jeg også egentlig på, jeg har omtrent aldri brukt sminke og når jeg først gjør det føler jeg ikke det er bra for huden akkurat.. AnonymBruker skrev (4 timer siden): Lurer på det samme 🤔 🤣🤣 Anonymkode: 12bcf...6e1 godt jeg ikke er alene 😆 merkelig TS ikke har svart på det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 8. juni 2023 #37 Del Skrevet 8. juni 2023 Gratulerer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yodas Skrevet 8. juni 2023 #38 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg synes jeg ser ung ut i speilet, og er overrasket over hvor gamle alle mine tidligere klassekamerater ser ut når jeg ser bilder av dem på sosiale medier. Men så ser jeg bilder av meg selv, og så ser jeg at jeg ser gammel ut jeg også. 😄 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #39 Del Skrevet 8. juni 2023 Har aldri brukt produkter i ansiktet. Av og til en rens når jeg ser litt ufresh ut. Er 46 og må stadig krangle om at jeg ikke er 30. Skral ellers, så skylder ikke på gode gener heller. Men mine forfedre så ikke gamle ut for alder de heller. Min far fikk ikke grå hår før han nesten var 80 Anonymkode: 14bb2...eea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arya2000 Skrevet 8. juni 2023 #40 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (22 timer siden): Takk for speilanalysen 😅 Jeg kan gi min: Jeg aner ikke hvor jeg ligger utfra snittet. Men felles for oss alle er at vi blir like daue som sild hele gjengen på etellerannet tidspunkt. Anonymkode: 46069...8dd 🤣🤣🤣 sant nok Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå