AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #61 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Dette var da veldig til generalisering. Det kan da ikke stemme. Ja, jeg og. Både kvinner og menn! Jeg må bare legge til. Det virker som damene i tråden her er bitre og generaliserer veldig. Det jeg leser her fremstår med så lite dybde. Man snakker om at «alle» med forholdserfaring er perfekte på det ene-og-andre, og hvis ikke… ja det er ikke bra. Hvem er dere damene i tråden her i den virkelige verden lurer jeg litt på?😅 Anonymkode: 56fc3...56b Hvordan kan ikke det jeg sier stemme? og jeg er ikke bitter. Jeg dater tilogmed en nå som ikke har vært i et langt forhold tidligere. Jeg i den virkelige verden er egentlig ganske "populær". Jeg har ganske mange menn, som ønsker å date meg. Jeg har kanskje gått etter feil kriterier før, og prøver derfor noe nytt nå. Men, ja, han er jo ikke god på å bygge en kjæresterelasjon, jeg er tydelig på hva jeg liker. For vist ikke hadde han ikke gjort det, han virker overrasket over enkelte ting, som jeg setter pris på. Anonymkode: cfd78...1f8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2023 #62 Del Skrevet 10. juni 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Dette var da veldig til generalisering. Det kan da ikke stemme. Ja, jeg og. Både kvinner og menn! Jeg må bare legge til. Det virker som damene i tråden her er bitre og generaliserer veldig. Det jeg leser her fremstår med så lite dybde. Man snakker om at «alle» med forholdserfaring er perfekte på det ene-og-andre, og hvis ikke… ja det er ikke bra. Hvem er dere damene i tråden her i den virkelige verden lurer jeg litt på?😅 Anonymkode: 56fc3...56b Nei, de er ikke perfekte. Overhodet ikke. Anonymkode: 883bd...fc3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juli 2024 #63 Del Skrevet 2. juli 2024 On 6/7/2023 at 11:10 AM, AnonymBruker said: Alle jeg har datet over 30 som aldri har vært i langvarig forhold har hatt problemer. Gjerne problemer/frykt for forpliktelse og noen issues med følelsesmessig intimitet. De har blitt noe sære/ego og slitt med å fungere i tospann. Aldri mer en som aldri har vært i forhold og gått glipp av elementære evner man trenger i forhold Anonymkode: d4648...ace Men hvordan skal en få det elementære inn om en ikkje får sjansen? Men bare blir dømt på at du ikkje har vært i ett forhold og dermed blir avvist før en blir kjent? Anonymkode: e971a...c57 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå