Gå til innhold

Møtt en som aldri har hatt langvarig forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Dette var da veldig til generalisering. Det kan da ikke stemme.

Ja, jeg og. Både kvinner og menn!

Jeg må bare legge til. Det virker som damene i tråden her er bitre og generaliserer veldig. Det jeg leser her fremstår med så lite dybde. Man snakker om at «alle» med forholdserfaring er perfekte på det ene-og-andre, og hvis ikke… ja det er ikke bra. Hvem er dere damene i tråden her i den virkelige verden lurer jeg litt på?😅

Anonymkode: 56fc3...56b

Hvordan kan ikke det jeg sier stemme? og jeg er ikke bitter. Jeg dater tilogmed en nå som ikke har vært i et langt forhold tidligere. 

Jeg i den virkelige verden er egentlig ganske "populær". Jeg har ganske mange menn, som ønsker å date meg. Jeg har kanskje gått etter feil kriterier før, og prøver derfor noe nytt nå. 

Men, ja, han er jo ikke god på å bygge  en kjæresterelasjon, jeg er tydelig på hva jeg liker. For vist ikke hadde han ikke gjort det, han virker overrasket over enkelte ting, som jeg setter pris på. 

Anonymkode: cfd78...1f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette var da veldig til generalisering. Det kan da ikke stemme.

Ja, jeg og. Både kvinner og menn!

Jeg må bare legge til. Det virker som damene i tråden her er bitre og generaliserer veldig. Det jeg leser her fremstår med så lite dybde. Man snakker om at «alle» med forholdserfaring er perfekte på det ene-og-andre, og hvis ikke… ja det er ikke bra. Hvem er dere damene i tråden her i den virkelige verden lurer jeg litt på?😅

Anonymkode: 56fc3...56b

Nei, de er ikke perfekte. Overhodet ikke. 

Anonymkode: 883bd...fc3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 år senere...
AnonymBruker
On 6/7/2023 at 11:10 AM, AnonymBruker said:

Alle jeg har datet over 30 som aldri har vært i langvarig forhold har hatt problemer. Gjerne problemer/frykt for forpliktelse og noen issues med følelsesmessig intimitet. De har blitt noe sære/ego og slitt med å fungere i tospann. Aldri mer en som aldri har vært i forhold og gått glipp av elementære evner man trenger i forhold 

Anonymkode: d4648...ace

Men hvordan skal en få det elementære inn om en ikkje får sjansen? Men bare blir dømt på at du ikkje har vært i ett forhold og dermed blir avvist før en blir kjent? 

Anonymkode: e971a...c57

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...