Gå til innhold

Møtt en som aldri har hatt langvarig forhold

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Han er 37. Sier at alle forholdene hans bare har vart noen måneder. Hva kommer det av at noen ikke får til langvarig forhold?

Anonymkode: 446c0...1e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Samboeren min hadde aldri hatt et skikkelig forhold før han møtte meg, da var han 35.

Kjemi, modenhet, prioriteringer og ønske/evne til å ta ansvar påvirker nok mye.
Min var veldig ungkar rett og slett, men så klaffa det mellom oss og fra da av har det meste gått veldig enkelt og greit, vi har aldri hatt større problemer i forholdet. Det har vert mange utfordringer, men de har ikke vert mellom oss. Klisje som det er så er vi et team, vi spiller på hverandres styrker. 

Anonymkode: e557f...c92

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ts er du veldig ung? 

Noen voksne menn takler ikke kvinner på sin egen alder. Og forblir single lenge til de finner seg en ung dame. Da er de lik mentalt sett. 

Anonymkode: a0d3c...714

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Eh ja, man vet jo ikke hva slags egenskaper en person har. Møtt en som var i slutten av 30-årene, han hadde aldri hatt dame. Hadde problemer med å kommunikasjon og snakke om følelser, var også seksuelt påtrengende. Så rødflagg for meg. Og det var stor aldersforskjell også.

Anonymkode: 9ba27...89f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg er 30 og har aldri vært i ett forhold som har vart mer enn 2 år. Jeg har vært singel i 7 år, da jeg ikke har hatt tid til å ha kjæreste, sex og kos får jeg nå uansett. Skal jeg bare gå å skyte meg selv bak låven da, siden dere kvinnfolk tenker slik du gjør TS??? Det er jo ikke håp for meg heller sånn du tenker.

Husk også at det har vært en pandemi inni her da TS ;) Det var ikke lov å møte folk i det hele tatt i perioder der. 

Hvorfor er det så viktig om "fremtidig" partner har vært i lange forhold eller ikke? Jeg forstår meg ikke på dere kvinner som tenker "Omg, han jeg liker SÅÅÅÅ godt har ikke mange forhold bak seg som har vart i mange år, omg er han den rette"

Anonymkode: 815c0...29c

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
44 minutter siden, AnonymBruker said:

Ts er du veldig ung? 

Noen voksne menn takler ikke kvinner på sin egen alder. Og forblir single lenge til de finner seg en ung dame. Da er de lik mentalt sett. 

Anonymkode: a0d3c...714

(Uten at det trenger å være en negativ greie.)

Anonymkode: 91ec2...bd0

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det er ikke det at han ikke har draget tror jeg. Virker som han har hatt mange damer men at relasjonene aldri varer lenge. Kanskje litt uklart i HI. Jeg er yngre enn han ja. Men han har også vært sammen med jenter som er eldre enn seg. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg er 30 og har aldri vært i ett forhold som har vart mer enn 2 år. Jeg har vært singel i 7 år, da jeg ikke har hatt tid til å ha kjæreste, sex og kos får jeg nå uansett. Skal jeg bare gå å skyte meg selv bak låven da, siden dere kvinnfolk tenker slik du gjør TS??? Det er jo ikke håp for meg heller sånn du tenker.

Husk også at det har vært en pandemi inni her da TS ;) Det var ikke lov å møte folk i det hele tatt i perioder der. 

Hvorfor er det så viktig om "fremtidig" partner har vært i lange forhold eller ikke? Jeg forstår meg ikke på dere kvinner som tenker "Omg, han jeg liker SÅÅÅÅ godt har ikke mange forhold bak seg som har vart i mange år, omg er han den rette"

Anonymkode: 815c0...29c

"Godkjentstempel". Mange kvinner vil gjerne ha de som har vist seg attraktive nok til å kunne ha tiltrukket kvinner tidligere, samt vært i forhold av en viss varighet. 

Anonymkode: 626c5...d50

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verken jeg eller samboer hadde hatt noen forhold før vi traff hverandre. Han var 29, og jeg var 31. Og vi var ikke de eneste vi visste om som aldri hadde hatt kjærester på vår alder. Vi har det helt fantastisk! Null bagasje på oss begge, ingen ekser, ingen barn fra tidligere forhold, helt clean slate. Ingen av oss manglet tilbud på hver vår kant heller, men ingen av oss ville gå for noe halvveis - vi ville begge få de rette følelsene før vi satset, og det fikk vi for hverandre for første gang i våre liv. Kanskje din fyr er lik som oss, som ikke er villig til å settle for noe som ikke er 100% riktig? 

Anonymkode: 8776e...88a

• Liker 6
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Verken jeg eller han som nå er mannen min på tiende året hadde hatt langvarige forhold før vi traff hverandre, da vi var 32 og 33. 

Jeg hadde rett og slett ikke truffet noen jeg ønsket å være i et forhold med. Enkelt og greit. Jeg trivdes kjempegodt alene, og ville mye heller være enslig enn å være sammen med bare for å være sammen med en. 

Samme med mannen min. 

Vi er begge normale, oppegående mennesker, men vi er begge altså selvstendige og trives i eget selskap - og har verken hatt ønske eller behov for forhold bare "fordiatte". 

Anonymkode: c55c4...c2b

• Liker 5
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Traff mannen min når han var 30, hadde 1 forhold bak seg (ikke samboere, på 2 år) 5 år før meg. Går helt fint! Gift nå med 4 barn.

Anonymkode: a7c3c...6fd

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Alle jeg har datet over 30 som aldri har vært i langvarig forhold har hatt problemer. Gjerne problemer/frykt for forpliktelse og noen issues med følelsesmessig intimitet. De har blitt noe sære/ego og slitt med å fungere i tospann. Aldri mer en som aldri har vært i forhold og gått glipp av elementære evner man trenger i forhold 

Anonymkode: d4648...ace

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Min mann var 45 uten lengre forhold enn max ett år. Han viste seg å være verdens fineste fyr, vi har vært sammen i fem år og satser livet ut!❤️❤️❤️

Anonymkode: b972a...4dc

• Liker 1
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Min mann var 45 uten lengre forhold enn max ett år. Han viste seg å være verdens fineste fyr, vi har vært sammen i fem år og satser livet ut!❤️❤️❤️

Og jeg presiserer at vi er akkurat like gamle.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Rødt flagg når alle forholdene hans bare har vært i noen måneder. Fellesnevneren er han da, og mest sannsynlig så er han en dust så damene slår fort opp eller så er han kun hektet på jakten selv og slår opp når spenningen er borte 

Anonymkode: 99943...44d

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Dette kan varriere veldig, og det finnes såklart ikke noen fasit. 

Det kan enten stå på manglende sosialkompetanse, altså at han rett og slett aldri får det til. 

Eller så kan det være at det ikke har vært et fokus, tiden har gått også plutselig er de 35+ og alle rundt har fått seg familie og kjærester, å da blir det jo også litt trått å møte noen nye kanskje. 

Samtidig om man jobber i et veldig mannsdominert yrke å kanskje begynner man å miste litt gnisten for å lete også. 

Jeg har å møtt en, en jeg har "kjent" lenge. Fremdeles singel, har hatt noen forhold, men aldri samboer. Og da tror jeg han rett og slett har slått det litt ifra seg. 

Nå har jeg tatt litt styringen, og hadde jeg ikke gjort det, så hadde vi bare ebbet ut. Enda han liker meg. 

Han snakker åpent, så vi får se hvordan det utvikler seg.  :) Han er ihvertfall utrolig god og snill, aldri hatt en "bruk og kast" mentalitet, som han lett kunne ha hatt.. Så, jeg er spent på hva vi kan få til :) 

Anonymkode: cfd78...1f8

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Frem til jeg møtte han jeg i dag er gift med, hadde mitt lengste forhold vart i åtte uker. Da var jeg 27 år. Det sto aldri på tilbudene, og jeg har masse venner, så tror ikke jeg er rar, jeg bare orket ikke tanken på å inngå et forhold med noen jeg ikke følte det stemte 100% med. Jeg ønsket meg jo kjæreste og var livredd for å ende opp alene, så datet endel, men jeg ønsket ikke å leve med noen det ikke føltes riktig med. Da jeg møtte mannen min visste jeg det bare, at dette var mannen med stor M!!!

Anonymkode: 4424f...0f0

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Menn, lær av tråder som dette. Aldri vær ærlig, minimum 2 forhold når man er 35+ er svaret du gir. (ikke over 5, da dette også er galt svar).

Anonymkode: bdf2f...56d

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Han er 37. Sier at alle forholdene hans bare har vart noen måneder. Hva kommer det av at noen ikke får til langvarig forhold?

Jeg er over 30, er mann, har gått på universitet, har fast jobb og leilighet. Men aldri truffet noen fordi jeg har vært mye på loffen hit  og dit og endelig flyttet hjem igjen. Har aldri truffet noen da jeg har lite sosialt nettverk da jeg kom hjem igjen.  Da blir det rett og slett vanskelig å treffe noen damer på min alder. Spesielt da mennesker i 30 årene enten er allerede etablert fra før av eller har skilt seg  fra partner og har barn fra før av.

Jeg reiser og prøver å holde meg aktiv med fritidsintetesser men det funker heller ikke å treffe noen damer.  Hqr forsøkt ved et par anledninger å spørre de kvinnene på fritifksakitviteter om de er interesserte i å bli med på noe sammen men har da fått nei. Har  også prøvd å bruke apper og nettdating men enten får jeg ingen respons når jeg skriver seriøse meldinger og tar kontakt eller så er å det  mange useriøse meldinger fra  tbilsommer profiler fra damer fra eksotiske land (Thailand osv).

Tror det er mye enklere å få oppmerksomhet som kvinne enn som mann. Det er i hvertfall det jeg hører av andre når jeg har diskutert dette temaet.

Så hvis du lurer på hvorfor det er noen menn som går single der ute i verden og som ønsker et seriøst forhold, les dette.

Det skal jaggu ikke være lett å være mann og drive med dating i år 2023. 

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor vil du ha en mann som har levd i langvarig forhold bare for att?? Er det voksenpoeng liksom å ha x antall langvarige forhold bak seg?? 

Anonymkode: 4424f...0f0

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...