AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #21 Del Skrevet 7. juni 2023 Tbilisi skrev (17 timer siden): Jeg har sånn 10 heteslag om dagen så jeg vurderer å sykemelde meg og reise til… hvor er det kaldt? Røst ? Akkurat nå er det overskyet og herlige 12 grader i Molde. Anonymkode: d13ff...b31 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #22 Del Skrevet 7. juni 2023 Tenker litt på å flytte sørover, men hvordan blir sommeren der i årene som kommer?🥵 Jobbe i 30 grader høres ikke enkelt ut.. Anonymkode: 73e17...02b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #23 Del Skrevet 7. juni 2023 29 grader er ikke Såå varmt da. Når du legger på 10 grader så kunne jeg forstått at du sliter. Anonymkode: 460bf...91c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #24 Del Skrevet 8. juni 2023 Dere som sier at man ikke har lov til å klage på varme i Norge irriterer meg no grenseløst, jeg klager så mye jeg vil og forstår TS veldig godt! Jeg hater varmen som er nå, men heldigvis er det greit på morran enda, så joggeturen med bikkja foregår i 8-9 varme kl. 5. Blir enda mer misfornøyd med varmen om det blir heitere på morran 😜 Anonymkode: 41fdb...629 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #25 Del Skrevet 8. juni 2023 AnonymBruker skrev (15 timer siden): 29 grader er ikke Såå varmt da. Når du legger på 10 grader så kunne jeg forstått at du sliter. Anonymkode: 460bf...91c Folk er forskjellige, for meg er det ganske fælt. Kroppen min reagerer med kvalme, dårlig mage og ekstrem slapphet, det er som om jeg fysisk er redusert 70%. Har hatt heteslag flere ganger, og det er ikke noe behagelig. Anonymkode: 7fbd3...75a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. juni 2023 #26 Del Skrevet 8. juni 2023 Jeg er en av dem som tåler varmen ekstremt dårlig. Besvimer lett, tross jeg er nøye på både væske og nok salt. Jeg bruker litt medisiner som påvirker også. På toppen så bor jeg et sted med mur som gjør det kaldere på vinteren og varmere på sommeren. Jeg er nå innlagt på sykehuset, og venter meg en meget overopphetet leilighet når jeg kommer jeg. Jeg minner meg selv på at «dette får du til hver sommer», og at «det går seg til». Rett og slett litt positivt selvprat. Jeg har også vifter, kjølehånkle (kjøpt på Normal), godt med isbiter i plast som kan brukes igjen og igjen (de vanner ikke ut drikken). Jeg prøver å ta en siesta midt på dagen om mulig. Tur eller annet tidlig på morgenen. Å oppsøke et kjøpesenter kan også være lurt midt på dagen. Der er det ofte god temperatur. Jeg bruker lette skjørt, og bluser, og håret bort fra nakken. Gjerne noe på hodet også ved behov. Ta mye pauser, og ikke press det for hardt. Er en ikke vant med, og tåler dårlig denne varmen så må en være ekstra raus med seg selv, og ikke presse for hardt på. Du greier dette også 💙💪🏻 Anonymkode: 60d02...af8 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mother Dirt Skrevet 8. juni 2023 #27 Del Skrevet 8. juni 2023 I går var det 33 + her. Orker ikke 🥵🥵 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 14. juni 2023 #28 Del Skrevet 14. juni 2023 Ryddet for avsporinger, brukerangrep og svar til dette. Edie, adm. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå