AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 Garmin-klokken min sier at VO2 max synker etter hver fjelltur. Er snakk om turer på 2-4 timer med 400-700 totale høydemetre. Anonymkode: 6644c...70a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
♥ Skrevet 6. juni 2023 #2 Del Skrevet 6. juni 2023 Den synker på ingen måte, men algoritmen som brukes i beregningen takler ikke fjellturer så godt. Egentlig er den elendig på alt som heter gåaktiviteteter, noe jeg mistenker Garmin vet siden den slutter å beregne VO2max på gåing i det øyeblikket du har registrert en løpeaktivitet den kan basere estimatet på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
I Grosny Skrevet 6. juni 2023 #3 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Garmin-klokken min sier at VO2 max synker etter hver fjelltur. Er snakk om turer på 2-4 timer med 400-700 totale høydemetre. Anonymkode: 6644c...70a Du forbedrer O2 opptak med fjellturer. Hvordan måler klokka di VO2 max? Mulig at det midlertidig synker litt med en gang, før du blir restituert. Endret 6. juni 2023 av I Grosny Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Vitalogy Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 - Hvilken modell? - Hvilken aktivitetsprofil bruker du på disse turene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå