LinnHenrikke Skrevet 6. juni 2023 #1 Del Skrevet 6. juni 2023 (endret) Noen som følger henne? Hva syns dere? 😊 Jeg personlig syns hun er forfriskende og morsom å følge, gøy å følge en norsk dame i Spania, ikke en av de typiske norske influencerne. Meeen - det som ødelegger veldig er samarbeidet og vennskapet hun har med Belinda Jacobsen. Virker ikke som hun vet noe som helst om hvordan Belinda har løyet, stjålet / kopiert og holdt på her i Norge før hun flyttet til Spania. Har lest flere stedet at vennskapet med henne er grunnen til at flere ikke ønsker å bestille trening/treningsreiser hos henne. Endret 6. juni 2023 av LinnHenrikke . 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnneSusanne Skrevet 6. juni 2023 #2 Del Skrevet 6. juni 2023 LinnHenrikke skrev (26 minutter siden): Noen som følger henne? Hva syns dere? 😊 Jeg personlig syns hun er forfriskende og morsom å følge, gøy å følge en norsk dame i Spania, ikke en av de typiske norske influencerne. Meeen - det som ødelegger veldig er samarbeidet og vennskapet hun har med Belinda Jacobsen. Virker ikke som hun vet noe som helst om hvordan Belinda har løyet, stjålet / kopiert og holdt på her i Norge før hun flyttet til Spania. Har lest flere stedet at vennskapet med henne er grunnen til at flere ikke ønsker å bestille trening/treningsreiser hos henne. Du kan jo spørre Victoria via snap om hun vet noe om fortiden til Belinda. Victoria virker til å være en veldig ærlig person. Blir inspirert og glad av å følge henne. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. juni 2023 #3 Del Skrevet 6. juni 2023 Liker henne veldig godt☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 Liker henne så godt☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 7. juni 2023 #5 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg sluttet å følge teamjegliker-kontoen for mange år siden. Victoria virker flott hu, men orker ikke følge. Tenker at vi som "følgere"/ukjente ikke vet hele sannheten til Belinda. Du må gjerne synse mye, men uansett så vil du ikke få innsyn i alt. Det kan hende de har gjort alt redelig, fått masse arv eller vunnet i lotto. Altså we don't know. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 7. juni 2023 #6 Del Skrevet 7. juni 2023 Jeg følger henne. Liker henne godt. Hun har mye kunnskap innen kosthold og trening som er nyttig for alle. Hun våger å ta opp sårbare temaer også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 8. juni 2023 Forfatter #7 Del Skrevet 8. juni 2023 (endret) anon01 skrev (På 7.6.2023 den 8.07): Jeg sluttet å følge teamjegliker-kontoen for mange år siden. Victoria virker flott hu, men orker ikke følge. Tenker at vi som "følgere"/ukjente ikke vet hele sannheten til Belinda. Du må gjerne synse mye, men uansett så vil du ikke få innsyn i alt. Det kan hende de har gjort alt redelig, fått masse arv eller vunnet i lotto. Altså we don't know. Jeg snakker ikke om økonomien deres (selvom de har leie-til-eie ordning på det nye huset og hun skriver at de har kjøpt det). Snakker om hvordan hun er som person, at hun villeder følgerne sine og lyver så hun tror det selv. Hun forteller tåredryppende historier om fattigdom og alkoholisme, men hvis man faktasjekker henger ikke ting på greip. Hun sier at hun og mannen en stund var så fattige at de ikke hadde råd til mat, men i den perioden hun snakker om var de på ferie, spiste ute og kjøpte bolig. Hun tilpasser livshistorien sin som det passer henne der og da. I tillegg til at hun stjal smykkedesignet til en ung designer (og brukte hennes smykke på bildene i reklame for sine egne) og etterpå blokkerer folk som påpeker det. Shady business hele dama, forstår godt at hun flyttet utenlands. De fleste i omgangskretsen hennes hjemme gjennomskuet henne etter hvert. Endret 8. juni 2023 av LinnHenrikke 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
anon01 Skrevet 8. juni 2023 #8 Del Skrevet 8. juni 2023 14 minutter siden, LinnHenrikke said: Jeg snakker ikke om økonomien deres (selvom de har leie-til-eie ordning på det nye huset og hun skriver at de har kjøpt det). Snakker om hvordan hun er som person, at hun villeder følgerne sine og lyver så hun tror det selv. Hun forteller tåredryppende historier om fattigdom og alkoholisme, men hvis man faktasjekker henger ikke ting på greip. Hun sier at hun og mannen en stund var så fattige at de ikke hadde råd til mat, men i den perioden hun snakker om var de på ferie, spiste ute og kjøpte bolig. Hun tilpasser livshistorien sin som det passer henne der og da. I tillegg til at hun stjal smykkedesignet til en ung designer (og brukte hennes smykke på bildene i reklame for sine egne) og etterpå blokkerer folk som påpeker det. Shady business hele dama, forstår godt at hun flyttet utenlands. De fleste i omgangskretsen hennes hjemme gjennomskuet henne etter hvert. Jeg var følger av Belinda før, dette har jeg skrevet om i tråden som handler om henne. Tenker som så, at igjen så er det ikke alt vi "følgere/ukjente" vet og synes det blir feil å dra Victoria inn i det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 9. juni 2023 #9 Del Skrevet 9. juni 2023 LinnHenrikke skrev (16 timer siden): Jeg snakker ikke om økonomien deres (selvom de har leie-til-eie ordning på det nye huset og hun skriver at de har kjøpt det). Snakker om hvordan hun er som person, at hun villeder følgerne sine og lyver så hun tror det selv. Hun forteller tåredryppende historier om fattigdom og alkoholisme, men hvis man faktasjekker henger ikke ting på greip. Hun sier at hun og mannen en stund var så fattige at de ikke hadde råd til mat, men i den perioden hun snakker om var de på ferie, spiste ute og kjøpte bolig. Hun tilpasser livshistorien sin som det passer henne der og da. I tillegg til at hun stjal smykkedesignet til en ung designer (og brukte hennes smykke på bildene i reklame for sine egne) og etterpå blokkerer folk som påpeker det. Shady business hele dama, forstår godt at hun flyttet utenlands. De fleste i omgangskretsen hennes hjemme gjennomskuet henne etter hvert. Og dette mener du er din jobb å fortelle Goller? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 9. juni 2023 Forfatter #10 Del Skrevet 9. juni 2023 Malindalin skrev (2 timer siden): Og dette mener du er din jobb å fortelle Goller? Som jeg skiver innledningsvis, lurer jeg på om Victoria vet dette, jeg har ikke tenkt å informere henne om det, det var mer et åpent spørsmål 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. juni 2023 #11 Del Skrevet 9. juni 2023 Er det dette firmaet som Anette Marie Antonsen startet i som tid? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 9. juni 2023 #12 Del Skrevet 9. juni 2023 Justlooking skrev (4 timer siden): Er det dette firmaet som Anette Marie Antonsen startet i som tid? Ja 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet 9. juni 2023 #13 Del Skrevet 9. juni 2023 Malindalin skrev (10 minutter siden): Ja Og hun Victoria bor i Spania antagelig, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malindalin Skrevet 10. juni 2023 #14 Del Skrevet 10. juni 2023 Justlooking skrev (6 timer siden): Og hun Victoria bor i Spania antagelig, eller? Yes 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ishwanvile Skrevet 13. juni 2023 #15 Del Skrevet 13. juni 2023 Hva skjedde egentlig med teamjegliker? De var jo så aktive på fitnessfronten også. Mange (alle) som stilte for dem måtte jo lage seg insta-konto med brukernavn som startet på tjl-«xyzæøå» 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nissemor2012 Skrevet 14. juni 2023 #16 Del Skrevet 14. juni 2023 Ishwanvile skrev (13 timer siden): Hva skjedde egentlig med teamjegliker? De var jo så aktive på fitnessfronten også. Mange (alle) som stilte for dem måtte jo lage seg insta-konto med brukernavn som startet på tjl-«xyzæøå» Det er enda teamjegliker, men de har gått mere bort fra fitness til varig livsstilsendring 😊 Alle som selger tjenester må utvikle seg i takt med hva som selger og hva forbrukerne ønsker 😊 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 14. juni 2023 #17 Del Skrevet 14. juni 2023 Ishwanvile skrev (16 timer siden): Hva skjedde egentlig med teamjegliker? De var jo så aktive på fitnessfronten også. Mange (alle) som stilte for dem måtte jo lage seg insta-konto med brukernavn som startet på tjl-«xyzæøå» De gikk bort fra fitness til livsstilsendring. Fokuset er rettet på å få til varig livsstilsendring. Ikke bare livsstilsendring men skal vi endre på livsstil må hodet også være med. Jeg var med i det andre kullet etter at Victoria Goller overtok som teamleder og det var de mest fantastiske ukene i mitt liv. Det forandret alt Jeg har lært meg verktøy som jeg aldri kunne ha vært for uten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 26. juni 2023 Forfatter #18 Del Skrevet 26. juni 2023 Har nå fulgt henne en stund og syns det er bra at hun lager korte effektive økter som alle kan gjøre hjemme uten tilgang til treningssenter. Samtidig syns jeg det er litt på grensen til irriterende at hun er sånn «dette kan alle få til når som helst» når hun lever en totalt annen livsstil enn de fleste. Samme med mat og at hun hele tiden påpeker hvor ekstremt viktig det er med sunn mat til hele familien (som jo er sant). Det bare skurrer litt.. Hun har ikke en vanlig fulltidsjobb, hun legger opp dagene sine helt selv, hun har en ansatt i huset som tar seg av vasking og rydding, og i tillegg så koster all den ferske frukten, grønnsakene og fisken hun sier er så viktig sikkert 5000kr i uka i Norge. Hun har et helt annet utgangspunkt for å lykkes enn de aller fleste. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heartgirl Skrevet 27. juni 2023 #19 Del Skrevet 27. juni 2023 LinnHenrikke skrev (22 timer siden): Har nå fulgt henne en stund og syns det er bra at hun lager korte effektive økter som alle kan gjøre hjemme uten tilgang til treningssenter. Samtidig syns jeg det er litt på grensen til irriterende at hun er sånn «dette kan alle få til når som helst» når hun lever en totalt annen livsstil enn de fleste. Samme med mat og at hun hele tiden påpeker hvor ekstremt viktig det er med sunn mat til hele familien (som jo er sant). Det bare skurrer litt.. Hun har ikke en vanlig fulltidsjobb, hun legger opp dagene sine helt selv, hun har en ansatt i huset som tar seg av vasking og rydding, og i tillegg så koster all den ferske frukten, grønnsakene og fisken hun sier er så viktig sikkert 5000kr i uka i Norge. Hun har et helt annet utgangspunkt for å lykkes enn de aller fleste. Hun har jo en fulltidsjobb, men i forhold til andre så kan hun disponere tiden sin som hun selv ønsker. Nå er hun utdannet PT, og det å være PT krever mye jobb. Hun har fult ansvar for Team Jeg Liker hvor deltakere skal følges opp, hun har PT-kunder utenom, hun forbereder onlinetreningene sine, hun jobber med å lage treningsvideoer og hun tar personlig i mot kunder som hun trener. Alt dette blir 100% stilling til sammen bare hun kan legge det til rette ut i fra sitt liv. Jeg har PT på treningssenteret hvor jeg trener. Min PT må hele tiden markedsføre seg selv å skaffe seg kunder, pt-en min må sette opp individuelle treningsprogram til alle kundene sine, pt-en min må ha oppfølgingssamtaler med kundene og pt-en min som også er kostholdsveileder må sette opp matplaner, kundene må følges opp og hun må oppdatere hjemmesiden og facebooksiden sin jevnlig. PT en min kan styre dagen sin som hun selv vil, men til sammen jobber hun 100%. Så ja, hun har en fulltidsjobb hvor hun kan styre dagene sine selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LinnHenrikke Skrevet 27. juni 2023 Forfatter #20 Del Skrevet 27. juni 2023 Heartgirl skrev (1 time siden): Hun har jo en fulltidsjobb, men i forhold til andre så kan hun disponere tiden sin som hun selv ønsker. Nå er hun utdannet PT, og det å være PT krever mye jobb. Hun har fult ansvar for Team Jeg Liker hvor deltakere skal følges opp, hun har PT-kunder utenom, hun forbereder onlinetreningene sine, hun jobber med å lage treningsvideoer og hun tar personlig i mot kunder som hun trener. Alt dette blir 100% stilling til sammen bare hun kan legge det til rette ut i fra sitt liv. Jeg har PT på treningssenteret hvor jeg trener. Min PT må hele tiden markedsføre seg selv å skaffe seg kunder, pt-en min må sette opp individuelle treningsprogram til alle kundene sine, pt-en min må ha oppfølgingssamtaler med kundene og pt-en min som også er kostholdsveileder må sette opp matplaner, kundene må følges opp og hun må oppdatere hjemmesiden og facebooksiden sin jevnlig. PT en min kan styre dagen sin som hun selv vil, men til sammen jobber hun 100%. Så ja, hun har en fulltidsjobb hvor hun kan styre dagene sine selv. Absolutt, men det er jo først nå nylig hun har begynt med alt dette, det er jo ikke lenge siden hun startet som teamleder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå