Gå til innhold

Runner's high

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Hei! Har begynt å løpe, og tror jeg et par ganger har opplevd runner's high. Jeg løper ca 1 time, og følelsen kommer like etter at jeg har løpt. Føler meg veldig glad og energisk, og følelsen varer kanskje 1-1,5 time. Kan dette være runner's high? Hva er din opplevelse av dette? Hvor lenge må du løpe for å få denne følelsen? 

Anonymkode: 1ced9...fe5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får det gjerneette en deøy time og ca 15 km. Får ekstra energi og blir mer oppstemt. Varer gjerne inn mot en halvmaratondistanse.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ingen flere som har noen erfaringer?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg får den veldig tidlig, allerede etter 2 km! 

Anonymkode: 386fd...a31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har løpt regelmessig i 10 år, og har ikke opplevd runners high under noen økter. Men etterpå derimot. Da er jeg helt zen, helt salig. Føler meg veldig, veldig avslappet og glad. Kanskje det er runners high selv om det bare kommer etterpå?

Anonymkode: 6f545...d40

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Jeg har løpt regelmessig i 10 år, og har ikke opplevd runners high under noen økter. Men etterpå derimot. Da er jeg helt zen, helt salig. Føler meg veldig, veldig avslappet og glad. Kanskje det er runners high selv om det bare kommer etterpå?

Anonymkode: 6f545...d40

Det er akkurat sånn jeg har det også! Det kommer like etterpå og jeg blir så salig, en veldig deilig følelse 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...