Gå til innhold

Tidlig Kvalm, erfaringer?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Jeg har vært helt ekstremt kvalm i 3 dager med masse oppkast. Jeg er den eneste i familien som er syk. Det er flere dager til mensen. Men kan jeg være gravid? Har hatt hypermesis med de 2 første og husker jeg kasta opp før positiv test da og men husker ikke det var så her tidlig..  er helt ødelagt. 

Anonymkode: c4812...b68

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Jeg hadde hyperemesis og mener kvalmen kom allerede i uke 4. men har lest om andre som merket den enda tidligere.. I dette svangerskapet var jeg bare kvalm med oppkast fra uke 5 og det gav seg for det meste innen uke 9. 

Anonymkode: b0426...2ad

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde hyperemesis og mener kvalmen kom allerede i uke 4. men har lest om andre som merket den enda tidligere.. I dette svangerskapet var jeg bare kvalm med oppkast fra uke 5 og det gav seg for det meste innen uke 9. 

Anonymkode: b0426...2ad

Ja, med førstemann ble jeg ganske dårlig husker det var før positiv test men ikke hvor lenge før.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg skjønner ikke. Hvorfor lage en sånn tråd i stedet for å bare ta en test? Ikke ment som kritikk eller noe, men det er umulig å vite. Du kan være kvalm av veldig mange årsaker. Bare ta en test

Anonymkode: 6abb6...6d5

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Jeg skjønner ikke. Hvorfor lage en sånn tråd i stedet for å bare ta en test? Ikke ment som kritikk eller noe, men det er umulig å vite. Du kan være kvalm av veldig mange årsaker. Bare ta en test

Anonymkode: 6abb6...6d5

Fordi jeg er sykt utålmodig 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Også har jeg alltid sen positiv test, får aldri positiv test før i uke 5… kroppen min skiller it hcg godt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...