AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Del Skrevet 5. juni 2023 Noen her som har opplevd ting i huset som er overnatulige? Sånn som på åndenes makt? Anonymkode: b33bd...e22 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 6. juni 2023 #2 Del Skrevet 6. juni 2023 Har opplevd flere ting jeg ikke uten videre kan forklare, men at det er noe annet enn naturlig har jeg slett ikke trusa på. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 6. juni 2023 #3 Del Skrevet 6. juni 2023 TRUA PÅ!😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2023 #4 Del Skrevet 6. juni 2023 Påkrevd skrev (9 minutter siden): Har opplevd flere ting jeg ikke uten videre kan forklare, men at det er noe annet enn naturlig har jeg slett ikke trusa på. 🤣🤣 Det meste har vel en forklaring! Anonymkode: f6113...79c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Maskinfører Skrevet 29. juni 2023 #5 Del Skrevet 29. juni 2023 Ser ofte på Unsolved Mysteries 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juli 2023 #6 Del Skrevet 3. juli 2023 Hører noen som går i trappen hver kveld 😄 Ei statue på ca 150cm sto og vippet frem og tilbake ved siden av tv’n.. DA fekk jeg panikk 😆 Anonymkode: 1d608...60a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juli 2023 #7 Del Skrevet 4. juli 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hører noen som går i trappen hver kveld 😄 Ei statue på ca 150cm sto og vippet frem og tilbake ved siden av tv’n.. DA fekk jeg panikk 😆 Anonymkode: 1d608...60a er vel tre som trekker seg sammen/vider seg ut kanskje? Anonymkode: c2bce...12f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #8 Del Skrevet 6. juli 2023 Nja...har vel bare opplevd vage ting hjemme slik som følelsen av at noen er her eller lav hvisking men rasjonaliserer det.. hviskingen kan være gjennom ventiler feks men det følelsen av at noen ser på meg/er her kan jeg ikke forklare da. Når det oppstår lyder rasjonaliserer jeg dem alltid, feks tre som knirker, kondensering osv. Har en gang opplevd noe veldig rart da, var under corona og sov på hotell på Holbergs plass, var svært få folk på hotellet. Satt i senga og skulle pakke kofferten siden jeg skulle tidlig opp og plutselig blir jeg lit svimmel og hører musikk og prat fra rommet ved siden av der det ikke var noen(var bare meg i etasjen, ifølge resepsjonisten da..) var litt sånn gammeldags musikk og jeg fikk følelsen av å være i 1920 - tallet...klarer ikke forklare det men var en rar følelse som jeg enda stusser over og nei jeg var ikke trøtt/full eller "røyka noe" og jeg er først og fremst rasjonell når det kommer til sånne ting, tenker alltid at lyder er bare lyder osv men akkurat det der var ganske spesielt. Anonymkode: bc8cd...e3b 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. juli 2023 #9 Del Skrevet 6. juli 2023 Opplevd veldig mye som ikke kan forklares, men her inne på KG er det sikkert et fåtall som tror på meg likevel…😂 Da jeg var lita våknet jeg i full panikk, foreldrene mine bar meg inn på rommet sitt hvor jeg skulle få sove resten av natten og føle meg trygg. På vei til rommet dems så jeg et skyggemenneske - sortkledd med røde øyne. Shadow people, om man googler. Det er mange som har sett dem, helt tilfeldig snublet jeg over en artikkel om det for et par år siden! Jeg så også flere skyggemennesker i et hus senere. Men det mest skumle der var at lillesøsteren min snakket mye i søvne, om en mann med rifle, at noen så på oss gjennom vinduet, at det var noen i gangen osv. Der fant vi ut at det var en historie relatert til en rifle - med et uhell, og gammelt gårdsbruk bærer preg av mange historier. Har opplevd at bilalarmen gikk på bilen hver gang jeg satt nøkkelen i inngangsdøra på huset vi leide, ting ble borte og fant dem igjen på veldig rare steder. Jobbnøklene mine lå blant annet i en pose med mopper/kluter som vi ikke hadde rørt etter vi flyttet inn. Måtte rydde ned hele huset for å til slutt finne de da jeg skulle vaske gulvet. Utendørs hørte vi stadig noen gå i gårdsplassen. Etter litt gransking hos huseier fant vi ut at han som tidligere eide huset vi bodde i var veldig ryddig av seg, samt. hadde en forkjærlighet for hagen. Han ville sikkert at vi skulle ha litt mer orden rundt oss.. Derav nøklene i posen med moppene.. Også de som leide over oss opplevde at glass falt ned i kummen og at springen kunne skru seg på. Etter fylte 22 år har jeg ikke opplevd noe særlig da jeg syns det er ekkelt og nok har lukket sansene mine en del for det. Har sammen med andre også opplevd en del paranormalt som er helt uforklarlig.. Anonymkode: a9e80...aa8 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå