AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #1 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg syns de stadig taper seg.. Nå irriterer det meg veldig at man ikke kan se alle standard kanaler i ukesarkivet lenger, programmer man vil se på Tv2 f.eks, som har passert sendetid, må nå sees i Tv2 Play.. og her kan man ikke spole over reklamene.. guri malla så tungvindt! Måå Telenor alltid gjøre tjenestene dårligere?? Anonymkode: ea60e...524 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #2 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg har telenor og er heller ikke fornøyd. Kjæresten har telia og ingen av oss er fornøyd med den heller. Bare tull og dårlig brukervennlighet med begge. Ofte nedetid. Begge bor i borettslag og kan ikke bytte eller droppe det. Må jo betale uansett. For det hadde jeg gjort om jeg hadde hatt enebolig; droppet tv, bare hatt Internett og nrk på nettleser, og kanskje en av strømmetjenestene. Anonymkode: 39c39...cb0 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. juni 2023 #3 Del Skrevet 13. juni 2023 On 6/5/2023 at 9:37 PM, AnonymBruker said: programmer man vil se på Tv2 f.eks, som har passert sendetid, må nå sees i Tv2 Play.. Men detter vel ikke telenor sin feil? Anonymkode: ad901...668 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tøydokka Skrevet 19. juni 2023 #4 Del Skrevet 19. juni 2023 Jeg har. Synes det er veldig uoversiktlig. Kan se programmer fra de vanlige kanalene i ukesarkivet, men det er så rotete å finne frem når det er sortert på datoer bakover istedenfor programmene. Blir bare til at jeg bruker strømmetjenestene. Hadde Telia play frem til nylig, og jeg opplevde det som mer brukervennlig. Bor i borettslag, så kan ikke bare bytte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2023 #5 Del Skrevet 21. juni 2023 Enig! Vi byttet for litt siden. Vi hadde Altibox før, og jeg brukte ukesarkivet mye. Hos Telenor er det umulig å finne fram. Anonymkode: 01192...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #6 Del Skrevet 22. juni 2023 On 6/5/2023 at 9:37 PM, AnonymBruker said: Jeg syns de stadig taper seg.. Nå irriterer det meg veldig at man ikke kan se alle standard kanaler i ukesarkivet lenger, programmer man vil se på Tv2 f.eks, som har passert sendetid, må nå sees i Tv2 Play.. og her kan man ikke spole over reklamene.. guri malla så tungvindt! Måå Telenor alltid gjøre tjenestene dårligere?? Anonymkode: ea60e...524 La også merke til dette for noen dager siden. Jeg har ofte gått bakover i programmet og vist i opptak, nå går ikke dette lenger uten å bruke poeng på tv2 play. De har ikke godt nok innhold til at jeg gidder det, bruker heller mine poeng på vekselsvis HBO og Viaplay. Strømmetjenestene blir også stadig dårligere, man må ofte betale for ting i tillegg til abonnement. Ser ofte at filmer nå er tilgjengelig for strømming, men så må man betale selv om man allerede abonnerer. Da er det jo bedre å kjøpe filmen på feks youtube. I tillegg må man passe på om strømmetjenestene øker i antall poeng på Telenor, her fikk vi plutselig faktura uten forvarsel på det som tidligere var inkludert i pakken. Anonymkode: ab782...2e6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. juni 2023 #7 Del Skrevet 22. juni 2023 Logget meg inn på siden min og administrerte på nytt. Det lå ting der plutselig, som jeg ikke hadde bedt om, så nå er det borte og jeg har ikke brukt mer poeng enn jeg har i pakka mi. Anonymkode: cadb9...0c6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene Skrevet 22. juni 2023 #8 Del Skrevet 22. juni 2023 Sitat Har Telenor gjennom borettslaget. Skikkelig nedtur. Men tv og internett er inkludert i husleien. Så jeg får bare godta. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå