Gå til innhold

Minnea sin


minnea

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei Line80 :vinke:

Ja er jo koselig med dagbok da syns jeg.

Jeg er så utrolig tiltaksløs om dagen og husarbeidet har ikke helt førsteprioritet føler jeg.. Men skal ta litt, må bare en tur innom her først ;)

Jeg kan vel skrive litt om meg selv. Jeg er fortiden arbeidsledig og går å venter på å få meg jobb, dvs. jeg jobber litt da men det er ganske så sporadisk og det blir ikke så alt for mange timer i mnd. og det plager meg ganske mye. Jeg skal begynne på lærerutdannelsen neste år på deltid da, men trenger jo noe og gjøre før det og mens jeg går der. Må si det er er ganske så frustrerende å ha det slik men er jo ikke bare å troppe opp et sted og si jeg skal jobbe her. He he.. Hadde det enda vært sånn. Skal på obligatorisk møte på aetat imorgen så får se hva det er. Nesten litt deprimerende og gå slik. Føler meg totalt ubrukelig. Eneste fordel er jo at jeg får masse tid sammen med datteren min da, men hun kan vel snart trenge en liten miljøforandring hun også. Jeg skal ta noen nettstudier da som jeg har fått lov til å ta selv om jeg får dagpenger. Det minsker vel ikke sjansen for å få en jobb.

Jeg har også en samboer da. Kan vel ikke si at forholdet våres går på skinner om dagen, men det tror jeg kommer av at jeg føler min situasjon litt håpløs med tanke på jobb. Han har en jobb han trives masse med som gir han utfordringer og lønnsøkninger i hytt og pine og da føler jeg vel meg kanskje litt liten ved siden av. Problemet er at han klarer ikke helt å sette seg inn i min situasjon. Han syns vel det er greit at jeg går hjemme og har maten ferdig til han når han kommer hjem.. Neida, det er vel ikke helt sånn, men litt gnisninger blir det jo og sånn vil ikke jeg ha det.

Jeg får jo bare prøve å gjøre det beste ut av det og nyte tiden jeg har med lille tulla. Besøke venner og pleie vennskap blir det jo også litt ekstra tid til. Det er jo det som er veldig bra med det.

Imorgen får jeg prøve å få ringt skolekontoret i nabokommunen og høre om jeg kan sette meg opp på en vikarliste der eller noe. Hadde jo vært bra og fått litt erfaring før jeg begynner på utdannelsen også også hadde det jo vært ideelt og jobbe i skolen under utdannelsen.

I dag har vi vært ute å gått en liten tur i det deilige milde været også skal jeg trene i kveld. Deilig å aktivisere seg litt :)

Nå- litt husarbeid :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj oj oj, jeg er så trøtt i dag! Var å møtte ei venninne i byen i går og selv om det ikke ble så sent så føler jeg meg nesten litt fyllesjuk i dag :klø: Kjørte gjorde jeg også så det er ikke det det står på.

Idag må jeg ikke gå glipp av hotel cæsar, jeg har jo bare fått sett en episode denne uken... He he he, ja da har jeg vel virkelig gått glipp av noe. Huff

Ikveld skal jeg sette meg ned å få skrevet en del jobbsøknader. Håper noe skjer snart, jeg blir nemlig snart gal!!

Ja ja, sånn er det med den saken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det meja :) Koselig med noen som stikker innom. Jeg får vel ta en dagbokrunde blandt naboene mine jeg også hilse på, virker som det er mange koselige folk rundt her ja!

Fikk med meg hotel cæsar ja, men er litt skuffet etter at det har blitt så nytt. :tunge1:

I kveld har jeg og samboeren snakket sammen litt om meg og min situasjon. Jeg tror han rett og slett ikke klarer og forstå min frustrasjon. Han er vel ikke alltid like konsentrert når vi snakker sammen heller så dukker jo opp endel misforståelser i tillegg og det gjør jo ikke saken noe bedre. Hmmm, jeg har luftet for han at vi kanskje skulle flytte litt på oss slik at vi slipper å ofre hele uka til jobb og reising slik at lille tulla slipper og være hos dagmamma eller i barnehage fra tidlig til sent uten at noen av oss egentlig får noe tid til henne i uken. Han skjønner vel dette, men sitter nok langt inne for han å flytte nå. Ikke så lenge siden vi flyttet tilbake til hans hjemsted og pusset opp hus her og det ligger såklart mange arbeidstimer her som er ubetalelige, men jeg vet ikke jeg. Skjønner jo han, men er jo nå en gang slik at situasjonen gjør at hvis vi skal bo her så blir det kun familieliv i helgen og det syns jeg er veldig trist da. MEN han har jo sagt vi får se ann situasjonen litt og han har ikke sagt det er helt ut i det blå så da får vi se. Må jo først få meg jobb da.

Phuu, jeg må prøve å ikke ta helt av heller, ting faller vel litt mer på plass etterhvert.

Jaja, jeg får ta en tur på finn.no og se etter flere jobber jeg da.

God natt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for det meja!

Jeg fant en del stillinger i går jeg skal få skrevet søknad til i løpet av noen dager. Jammen ikke lett å få satt seg ned når tulla driver med alt mulig rart rundt meg :) Skal spørre hun som er dagmamman om ikke hun kan ha henne en dag til uka slik at jeg får satt meg ned og få litt unna.

Har vært hos naboen og drukket kaffe og skravlet. Det var koselig og tulla syns nok også det. Hun har en baby på 5 mnd så det er jo så gøy og være sammen med henne også. Vi har planer om å få igang en vinklubb så da får vi se om ikke vi kommer i gang snart :) Ting tar litt tid..

Nå får jeg vel rydde litt før samboeren min kommer hjem igjen, ser ut som det har slått ned her.. hi hi, men velsa er jo så flink til å "rydde" så da blir det litt sånn.

Ha en fin helg :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...