Gå til innhold

Hva tenker du når du ser noen med lange negler?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg tenker upraktisk og uhygienisk. Mange yrker som er utelukket med lange negler. Selv praktiserer jeg at jeg ikke skal se neglene når jeg ser hånda fra håndflatesida. 

Anonymkode: 5ddf2...1e3

  • Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva så om det er uhygiensk? Man blir ikke mere syk av det og vi får i oss bakterier hver dag enten vi har lange negler eller ikke. Jeg bruker neglekost og såpe under mine hver morgen og kveld 

Anonymkode: ee5a4...3d0

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på HM og skulle kjøpe noen gaver til to barn. Dama i kassa hadde lange negler og slet vanvittig med å putte disse plaggene inn i gaveesker. Jeg tenkte, idiot som har slike negler som gjør at du ikke mestrer den basic jobben din. 

Anonymkode: 74b8e...712

  • Liker 9
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er uhygienisk og upraktisk.

Anonymkode: 75f2d...5e3

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes ikke det er pent i det hele tatt. Og jeg er ganske jålete.

Anonymkode: 0b8ea...8ff

  • Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker lange negler, så lenge de ser velstelt ut. Jeg har selv lange falske gele-negler(men ikke ekstremt lange) og elsker dem. Jeg synes det gjør meg mer feminin, da jeg ikke føler meg så feminin ellers. Jeg drar til salong og får dem fikset 1 gang i mnd. Jeg velger å bruke penger på det. Så får andre si og tenke hva de vil om det. Jeg har ikke fått høre noe negativt om neglene mine. 

Endret av Mardina
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er fælt. Tenker: korsen klarer å tørke seg i rævva? Tenker på alle bakteriene som samler seg i disse. Tenker på alle bakterier vedkommende legger igjen i maten når hun lager middag til familien*grøss* 

Anonymkode: dcc1c...eb4

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er ekkelt. Uhygienisk og upraktsik. Hvor det hadde vært godt nok med neglekost og såpe hadde de ikke vært forbudt i helseinstitusjoner. 

Anonymkode: 1040a...041

  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Synes det er fælt. Tenker: korsen klarer å tørke seg i rævva? Tenker på alle bakteriene som samler seg i disse. Tenker på alle bakterier vedkommende legger igjen i maten når hun lager middag til familien*grøss* 

Anonymkode: dcc1c...eb4

Vi tørker oss i ræva på samme måte som alle andre gjør det.....med papir. Det er ikke sånn at vi bruker neglene til å ta ut avføringen med.... 😄 Og vi vasker selvfølgelig hendene godt etterpå 😊

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det samme som flere, ser jeg. Lange negler er poop central! 

Anonymkode: d5aec...7c0

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vanskelig å bli helt ren under lange negler. Ikke mange som vil skrubbe hardt på lakkerte negler. Under pandemien ble det også sagt at delvis avskallet neglelakk var en bakteriebombe. Setter seg nok bakterier i kantene.

Anonymkode: ac998...4da

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, der er det mange bakterier sammen med klinsjen i trynet! Ekkelt! 

Anonymkode: 55987...4cb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (5 minutter siden):

Vi tørker oss i ræva på samme måte som alle andre gjør det.....med papir. Det er ikke sånn at vi bruker neglene til å ta ut avføringen med.... 😄 Og vi vasker selvfølgelig hendene godt etterpå 😊

Inder neglene også? Det samler seg fort litt bakterier der! 

Anonymkode: 55987...4cb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hvorfor tror dere at det ikke er greit med lange negler og neglelakk på sykehus etc? Fordi ledelsen er kjipe? 

Anonymkode: 55987...4cb

  • Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes ikke det er noe fint. Ihvertfall ikke de som har falske med en svær klump ved rota 🤮

Anonymkode: ae00b...915

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ekkelt, harry og uhygienisk. Kunne ikke hatt en venninne med lange negler engang  🤣

Anonymkode: 79198...c11

  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...