Gå til innhold

Mann- og grusomt lei av tinder

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ehhhh hvor er logikken? Er man misfornøyd, sletter man appen jo

Anonymkode: 0d11e...8c5

Nei, du misforstår. Med abonnementer kan man se hvem som liker deg, det skaper et slags hekt.
Jeg har vært i tinderabonnement-helvete en god stund, du må teste det for å forstå, men så vil jeg ikke anbefale det heller.

Anonymkode: 9c40d...bab

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fant drømmemannen der, ble desverre slutt men gir ikke opp håpet

AnonymBruker
Skrevet

Om man er grusomt lei av noe, og kan gjøre noe med det, hadde jeg selvsagt gjort det. Det handler om å ta ansvar for eget liv og egen lykke. Jeg har aldri lastet ned Tinder engang.

Anonymkode: 15a9c...2e8

AnonymBruker
Skrevet

Tinder har forandret seg mye siste årene, algoritmene har endret seg til fordel for at tinder skal tjene penger(naturlig nok) og til ulempe for de som ikke er blant de mest populære, og ikke minst har datingkulturen forandret seg mye etter det har blitt så vanlig å finne folk der, blitt litt mer kynisk, er jo alltids noe bedre ett sveip unna. Jeg har vært av og på tinder nesten siden de startet, og sett tydelig har gjort appen dårligere for brukere, men en bedre pengemaskin. 

Jeg har møtt maaange fra tinder, både på jakt etter noe uforpliktende og kjærlighet, og min nåværende samboer fant jeg der. 

Jeg hadde få dater som var dårlige, om ikke det var full klaff, så har det nesten utelukkende bra dates, og det tror jeg har litt å gjøre med at jeg ikke møtte folk med en gang, chattet en del først, ofte også snakket på tlf før ett møte, da visste jeg med ganske stor sikkerhet at det ville bli bra og at det var en viss kjemi, og såppas komfortabel med hverandre at det har hendt jeg har møtt damer privat og klærne av etter kort tid. Å matche og møtes neste dag er etter min mening ikke det beste, det har jeg dårlig erfaring med. 

Ikke gi opp, prøv å få litt connection først er mitt tips, og vær raus med komplimenter(kun ektefølte selvsagt, for merkes om det er fake), og om det blir sexprat, ikke vær for vulgær, da blir man droppet fort, men utrolig hvor mye kan kan komme innpå sexpraten så lenge det blir gjort på en respektfull måte 

Anonymkode: f156c...760

Skrevet

Jeg har sletta både happn og tinder. Selv som kvinne får jeg verken svar på mld jeg sender eller mld fra de jeg matcher med. Hva er poenget da liksom 🤷‍♀️ 

Skrevet
AnonymBruker skrev (30 minutter siden):

Ehhhh hvor er logikken? Er man misfornøyd, sletter man appen jo

Anonymkode: 0d11e...8c5

Jeg har aldri hatt Tinder, så jeg bare refererer. 
Logikken er den at man sletter appen når man finner kjærligheten. Færrest mulig må derfor finne kjærligheten mens flest mulig laster ned og beholder appen i håpet om å finne kjærligheten.

Gjest damefraoslo
Skrevet

Jeg har slettet Tinder i dag 😀 Har ikke trua overhodet. 🙈 Vært på Tinder til og fra ca. 1 år og hatt profilen ofte skjult. Vært på 5 kaffe-dater, ikke blitt klaff hittil. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Ja… får noen matcher og dates innimellom, men ikke er det så veldig bra match.

Jeg er så lei av Tinder at jeg vurderer å slette appen. Men samtidig er det jo der mange treffes idag, så man sitter med et ørlite håp at plutselig er drømmedama der. Andre som har tenkt samme og sletta appen?

Mann30😊

Anonymkode: d1379...cf9

Hei, 

Jeg er også mann og føler på frustrasjonen din. Det er verdt å nevne at det finnes andre apper. Personlig har jeg møtt flere på Bumble eksempelvis. Her er det damen som skriver først, så da vet du iallefall at det er en viss interesse der. Jeg tror det er flere som også går over til Hinge. Her får en gjerne litt mer informasjon på profilene, kan høre lydopptak osv. 

Men ja, jeg har slettet tinder, og innstallert den igjen flere ganger🤦‍♂️

Anonymkode: a8e19...6f7

AnonymBruker
Skrevet

Bare å slette tinder. Du går ikke glipp av noe. Der er mange andre (fysiske) arenaer å treffe folk på.

Anonymkode: a3870...7ed

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...