AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #1 Del Skrevet 4. juni 2023 Har du opplevd at valg du har tatt, og livet du hadde sett for deg, plutselig ikke ble som du trodde? Karrierevalg som ble plutselig ikke det du brant for, kjærlighet og relasjoner som endrer seg med tiden, impulsive innkjøp, venner man stolte på, voksenlivet som plutselig traff deg, hvordan forsto du at du plutselig var voksen/måtte legge fra deg noen av de tingene som du så for deg som barn/ungdom? deres opplevelser😁 Anonymkode: 930d1...338 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peggy-Lovise Skrevet 4. juni 2023 #2 Del Skrevet 4. juni 2023 Mange ganger! Spesielt når det gjelder menn.. hater livet mitt noen ganger. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #3 Del Skrevet 4. juni 2023 Har asperger og har noen helt absurde inpulskjøp. Kan kjøpe absurde mengder av ting jeg ikke trenger eller faktisk vil ha om jeg hadde tenkt klart. Anonymkode: 7398e...9df 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #4 Del Skrevet 4. juni 2023 Min største anger, er å takke nei til en jobb pga en mann. Anonymkode: 151cc...7ef 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #5 Del Skrevet 4. juni 2023 Peggy-Lovise skrev (1 minutt siden): Mange ganger! Spesielt når det gjelder menn.. hater livet mitt noen ganger. Merker det stort i 20 årene nå hvor mye som endrer seg, og spesielt hvordan man ser på livet. Det merkelige er hvordan min livs gnist for karrierevalg har forsvunnet med årene, snart ferdig utdannet og har mistet all motivasjon og håp for at det vil gå bra😬 - TS Anonymkode: 930d1...338 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #6 Del Skrevet 4. juni 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har asperger og har noen helt absurde inpulskjøp. Kan kjøpe absurde mengder av ting jeg ikke trenger eller faktisk vil ha om jeg hadde tenkt klart. Anonymkode: 7398e...9df Merker du at det påvirker andre deler av livet med impuls kjøpene? - TS Anonymkode: 930d1...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2023 #7 Del Skrevet 4. juni 2023 2 minutter siden, AnonymBruker said: Merker du at det påvirker andre deler av livet med impuls kjøpene? - TS Anonymkode: 930d1...338 Ja, det påvirker økonomien når jeg plutselig bruker store summer på ting jeg egentlig ikke burde kjøpt. Er uføretrygdet så disse impulskjøpene kan ramme meg hardt økonomisk. Anonymkode: 7398e...9df 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #8 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Min største anger, er å takke nei til en jobb pga en mann. Anonymkode: 151cc...7ef Tilknytning/Forhold burde aldri begrense personlige ønsker😕❤️ håper du fikk en tilsvarende jobb med tiden. - TS Anonymkode: 930d1...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #9 Del Skrevet 5. juni 2023 Angrer på jeg ble kokk mye senere enn jeg burde, jeg brukte mange år på drive med noe som egentlig ikke var min passion, men kommer ikke noe godt ut av å bruke energi på anger. Angrer på noen damer jeg ga tilitt til som har sløst flere år av livet mitt, jeg har trodd, men når noen klarer å lure meg ett helt år+ med å utgi seg for å være så god og snill, og tro hun ønsket å satse på fremtid, men for så å skjønne i ettertid at det kun var sexen og gode samtalene hun brukte meg for. Så er litt mer forsiktig med damer nå, og innser jeg kanskje ikke er like god menneskekjenner som jeg trodde Anonymkode: 6f9bc...dbf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #10 Del Skrevet 5. juni 2023 Ja, jeg endte opp med en mann som i bunn og grunn ikke var så opptatt av meg. Han syns det var helt ok at jeg sluttet på skolen og gikk hjemme en lang periode fordi han selv hadde det vanskelig. Det hele endte i en jobb jeg hatet, og ikke kom meg ut av igjen (fordi vi trengte penger). Etterhvert gikk det opp for meg hvor egoistisk han egentlig var, og til slutt forlot jeg han. Noen år senere traff jeg min nåværende samboer som hadde gitt meg hele universet om han kunne. ❤️ Og han var den første til å oppmuntre meg til å gå ned i stilling og komme meg tilbake i studier, slik at jeg kunne komme meg ut i drømmejobben. ❤️ Anonymkode: 2eb83...f96 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #11 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Angrer på jeg ble kokk mye senere enn jeg burde, jeg brukte mange år på drive med noe som egentlig ikke var min passion, men kommer ikke noe godt ut av å bruke energi på anger. Angrer på noen damer jeg ga tilitt til som har sløst flere år av livet mitt, jeg har trodd, men når noen klarer å lure meg ett helt år+ med å utgi seg for å være så god og snill, og tro hun ønsket å satse på fremtid, men for så å skjønne i ettertid at det kun var sexen og gode samtalene hun brukte meg for. Så er litt mer forsiktig med damer nå, og innser jeg kanskje ikke er like god menneskekjenner som jeg trodde Anonymkode: 6f9bc...dbf Det var godt du fant ut av karrierevalg til slutt, selv om det tok tid. 😊 veldig kjip opplevelse du forteller.. håper at hvis du har ett ønske om forhold, at du finner en som du virkelig føler du kan stole på. Finn deg en litt rar som ikke er redd for å si hva hun mener, de er ofte de beste på godt og vondt🤣 Anonymkode: 930d1...338 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #12 Del Skrevet 5. juni 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Ja, jeg endte opp med en mann som i bunn og grunn ikke var så opptatt av meg. Han syns det var helt ok at jeg sluttet på skolen og gikk hjemme en lang periode fordi han selv hadde det vanskelig. Det hele endte i en jobb jeg hatet, og ikke kom meg ut av igjen (fordi vi trengte penger). Etterhvert gikk det opp for meg hvor egoistisk han egentlig var, og til slutt forlot jeg han. Noen år senere traff jeg min nåværende samboer som hadde gitt meg hele universet om han kunne. ❤️ Og han var den første til å oppmuntre meg til å gå ned i stilling og komme meg tilbake i studier, slik at jeg kunne komme meg ut i drømmejobben. ❤️ Anonymkode: 2eb83...f96 Det er litt skummelt hvor mye ting endrer seg med tidene/forventningene og måten man prater på til hverandre endres😬 Det var godt du sto opp for ditt og at du fikk deg ett bedre liv/drømmejobben🥰 - TS Anonymkode: 930d1...338 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #13 Del Skrevet 5. juni 2023 Angrer på at jeg fikk barn. Burde vært barnefri. Anonymkode: 3d72c...0a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #14 Del Skrevet 5. juni 2023 Kjærligheten og valg av mann er jeg sykt god på, så ingen anger der. Utdannelsen er jeg glad for å ha, men angrer på den alikevel siden det er ekstremt vanskelig å få den jobben jeg vil der jeg vil, og vanskelig å kombinere med barn. Jobben jeg har er jeg også glad for å ha. Den er tidvis spennende og givende, men samtidig krevende og som regel veldig kjedelige arbeidsoppgaver. Anonymkode: f4612...e0a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #15 Del Skrevet 5. juni 2023 Ja. Jeg gjorde det slutt en gang for mye med min store kjærlighet. Det ble altså ikke oss. Det angrer jeg på, jeg tenker at jeg hadde sikkert klart å leve med hans sykelige sjalusi likevel? Det får vi aldri vite. Et par tiår er gått. Anonymkode: 5f87a...33e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #16 Del Skrevet 5. juni 2023 Angrer på at jeg gikk inn i et langvarig forhold som veldig ung. Jeg visste virkelig ikke hva jeg gikk til. Så sløste jeg bort 8 år av ungdomstiden på en jeg trodde var lojal. Menn er sløsing av tid. Opp i alt dette klarte jeg å sose vekk tid jeg kunne brukt på skole/jobb/venner. Mistet også meg selv, og flesteparten av de gode vennene jeg hadde i det forholdet der. Anonymkode: 60919...448 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #17 Del Skrevet 5. juni 2023 Angrer på et jobb bytte. Hadde en jobb jeg trivdes i, med kollegaer jeg var glad i. Byttet på grunn av lønn. Har etter det aldri helt funnet min plass i arbeidslivet igjen. Savner den jobben ofte…. Angrer på at jeg fikk hund. SÅ mye arbeid med valp. Han er ett år nå, og fremdeles veldig valp… Men elsker han så mye, så jeg holder ut. Anonymkode: 987f9...ea8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #18 Del Skrevet 5. juni 2023 Anger er en veldig uhensiktsmessig følelse, så prøver å unngå å tenke sånn. Jeg har tatt mange valg i livet som har skadet meg på mange måter. valg rundt menn og utdannelse. Bla måtte jeg pga menn leve med voldsalarm i mange år… Men det har også gitt meg to flotte barn som jeg er evig takknemlig for. Prøver å holde fokus der ❤️ Anonymkode: b9388...344 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 5. juni 2023 #19 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg har brukt altfor mye tid på å gruble slik. Men nå er det jo slik at fortiden får man ikke gjort noe med. Det å lære å elske seg selv og akseptere seg selv er nokså utfordrende formeg. Jeg vet ikke helt hvem jeg er og drømmer av og til om at jeg hadde valgt en annen mann, valgt en annen yrkesvei, fått noen andre barn osv. Men det har ingen verdens ting for seg med slike grublerier. Man må velge livskvalitet og kvalitetstid. Kanskje man faktisk har det veldig fint og må slutte å dvele ved det som ikke ble. Bitterhet og martyrisme kler ingen, og vi har kun ett liv. Men hverdagsspsyken må jobbes med, aktive valg må tas - hver dag. Anonymkode: f5216...b84 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Purple_Pixiedust Skrevet 5. juni 2023 #20 Del Skrevet 5. juni 2023 Jeg orker ikke bruke så mye tid på å angre. Hvis jeg skal angre på alt mulig så vil jeg drukne. For jeg har blitt veldig syk og havnet inn i rusmisbruk, kriminalitet, livsfarlig kjæreste, ser lite til ungene mine (men mere nå enn før), har en kropp som er ødelagt av alvorlig selvskading, har varig skade etter selvmordsforsøk, falt ut av arbeidslivet osv. Men jeg må heller prøve å se framover. Ikke sitte og angre eller være bitter. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå