Gjest Diva Skrevet 1. november 2002 #1 Del Skrevet 1. november 2002 Er det noen som kan hjelpe meg med følgende : Jeg så et bilde av en kåpe i et blad (som jeg ikke kan finne igjen). Den var i et mørkebrunt/mellombrunt tweed-liknende stoff og det var ikke knapper på den, bare et belte i samme stoffet. Den er halvlang/lang og har normale jakkeslag/normal krave som er brettet ned. (VELDIG ELEGANT!!) Jeg har FORELSKET meg så i denne kåpen men vet ikke om jeg får tak i den her i byen engang. Muligens kan det ha vært fra Voice of Europe. Har noen peil ? Evt., om noen har en nettside å anbefale ? Please, gi meg info hvis noen vet noe. Tror dette blir julegaven til meg selv:) (tror den koster rundt 2000,-) På forhånd tusen takk :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. november 2002 #2 Del Skrevet 1. november 2002 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅH! er det ingen som vet om noe liknende ? Isåfall,-pleeeeeze tell me..... desperat klesgal pus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 1. november 2002 #3 Del Skrevet 1. november 2002 Kan du ikke titte innom sidene til Voice of E da??? http://www.voiceofeurope.no/ Håper du finner kåpa di puuuuuuus :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 1. november 2002 #4 Del Skrevet 1. november 2002 Thank you, thank you! Jeg fant den!!!! Tusen takk Thea!!! Tenkte lissom ikke på d jeg.... Her er den : http://www.voiceofeurope.no/kolleksjon.asp?Key=56 Kleeem fra katta :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Thea Skrevet 2. november 2002 #5 Del Skrevet 2. november 2002 Ikke noe å takke for. Det var vel instinktivt. Jeg så på kåpa og tenkte den står det kattepus sin på Hilsen Thea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mango-ikke innlogget Skrevet 2. november 2002 #6 Del Skrevet 2. november 2002 den har vennina mi. :o .. utroooolig elegant, og ryggen er som skreddersydd! lommene er også veldig stilige! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 4. november 2002 #7 Del Skrevet 4. november 2002 Hei kattepus!! Det der var en kampanje jakke Voice hadde for litt over en måned siden, og det er nok desverre ingen igjen (Kanskje en og annen innimellom, hvis du er heldig!!!) Jeg jobber der skjønner du... De solgte som "hakka møkk" Lukke til på kåpe jakt da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 4. november 2002 #8 Del Skrevet 4. november 2002 Åneiiiiiiii! :cry: :cry: :cry: Jeg griner meg nesten ihjel. Den kåpa ropte på meg........ Den skulle bli min : ( Jaja, *sukk*,- er det noen som har noen andre fine kåper å anbefale da? Jeg simpelthen ELSKER denne stilen / litt sånn trenchcoat-aktig / klassisk med belte / tweed eller Burberry - style generelt. Bare si ifra hvis noen har et forslag..... Please. Klem fra trist katt. . . . . . . . . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 5. november 2002 #9 Del Skrevet 5. november 2002 Neeeei ikke gråt!!!! Skynd deg, KANSKJE du kan finne 'en som roper på deg!!!! Ring rundt til alle butikkenen og spør!! (Ville du ha en sorte eller den brune?) Det kan jo hende...(selvom jeg tviler sterkt...) HVis ikke,så finner du nok heeeelt sikkert en liiiike fin kåpe et annet sted!!!! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. november 2002 #10 Del Skrevet 5. november 2002 Vel...min erfaring med klær fra Voice er at de uten unntak har veldig dårlig kvalitet. Så kanskje du bare skal være glad for at de er utsolgt? Ta med deg bildet til en som kan sy. Det blir ikke så veldig mye dyrere, med mindre stoffet er kjempedyrt... Og da har du ei kåpe som varer i mange år, fordi du får en helt annen kvalitet Det er i alle fall mitt tips! Hadde egentlig slutta å handle klær på Voice, for man lærer jo av sine erfaringer etterhvert som ting har rakna i sømmene. Men så var jeg innom og kikka mens jeg venta på bussen, og da var det noen nydelige skinnhansker med kaninpels på kanten som bare ropte på meg. Og jeg bare måtte ha dem. Men jeg burde jo ha husket mine erfaringer, for bare noen dager seinere var foret helt løst, og sømmen på den ene fingeren hadde starta å gå opp Det er surt når du finner klær du virkelig liker det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linnie Skrevet 5. november 2002 #11 Del Skrevet 5. november 2002 Så ta vare på kvitteringen og bytt de da Ragnhild! Vi er ikke vanskelige på det, om ting har blitt behandlet på den måten det skal!!! Og noen ting holder jo heller ikke evigheter... man ser jo gjerne det på prisen også... (Men ærlig talt, mans kal ikke tåle at ting går i stykker med en gang!! Så gå og bytt!!! Hvis det er sånn at ting alltid går i stykker, har du jo gjort en investering for livet!! Kjøp en ting, og bytt for hver gang den går i stykker, da har du en genser livet ut!! ikke verst det vel??? ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fakse Skrevet 5. november 2002 #12 Del Skrevet 5. november 2002 Hehe...har faktisk vært å bytta allerede da.... Men det er jo slitsomt å måtte bytte ting hele tiden. Er spent på hvor lenge de nye hanskene jeg fikk varer. Har nesten ikke brukt dem enda nemlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Diva Skrevet 5. november 2002 #13 Del Skrevet 5. november 2002 Hei på dere! Skal ikke gråte jeg Linnie...It wasn`t ment to be....tenker jeg... Jeg og min privatsjåfør (les : sambo) skal en tur til Vestfold og høre om det er noen igjen i Sandefjord, Tønsberg og Horten. Verdt et forsøk i allefall:) Og har ikke selv opplevd dårlig kvalitet hos Voice of Europe jeg. Men sånt kan jo skje flere steder. Dog, bra tips å evt. få sydd en slik hos en systue eller liknende. Får se meg rundt litt. For ,- denna jenta skal ha stilig kåpe tilslutt Takk for tips Klemmer fra pusen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå