Gå til innhold

Lavt stoffskifte og abort

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt 2 spontan aborter nå. En i uke 7 og en i uke 4. Har lavt stoffskifte som er under kontroll. Flere som har opplevd dette?

Anonymkode: abad2...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Øker du dosen Levaxin ved positiv test?

Med riktig medisinering skal det ikke være noe problem å fullføre et svangerskap.

Jeg fødte i februar, alt gikk fint. Men jeg måtte mer enn doble dosen Levaksin i løpet graviditeten.

Gikk tilbake til opprinnelig dosering etter fødsel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Kvinne87Rogaland skrev (1 time siden):

Øker du dosen Levaxin ved positiv test?

Med riktig medisinering skal det ikke være noe problem å fullføre et svangerskap.

Jeg fødte i februar, alt gikk fint. Men jeg måtte mer enn doble dosen Levaksin i løpet graviditeten.

Gikk tilbake til opprinnelig dosering etter fødsel.

Nei. Visste ikke jeg skulle det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (18 timer siden):

Har hatt 2 spontan aborter nå. En i uke 7 og en i uke 4. Har lavt stoffskifte som er under kontroll. Flere som har opplevd dette?

Yes 5 på rad. Hos meg tror de at stoffskiftet har ødelagt og sendt meg i tidlig overgangsalder.  Med tilskudd i av progynova og lutinus de første 10 ukene satt det på første forsøk

Anonymkode: bd3d2...91e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 4.6.2023 den 18.00):

Nei. Visste ikke jeg skulle det.

image.thumb.png.3534640dbbd1ed59b00ac6de5c4c46ea.png

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skrudde opp dosen Levaxin med én gang jeg fikk positiv test, og tok deretter blodprøve hos legen hver 4. uke gjennom svangerskapet. Økte dosen litt nesten hver gang. Jeg trengte ikke legetime hver gang, jeg bare stakk innom om morgenen før jeg hadde tatt dagens dose Levaxin, så tok legesekretærene blodprøve. Fikk melding av legen etter noen dager med resultatet, og hvor mye jeg skulle øke dosen.

Det er svært viktig for fosteret at det er nok tyroksin, ellers kan det påvirke utviklingen av fosteret negativt. TSH bør ligge mellom 0,5 og 1,5.

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...