Kakao Skrevet 3. september 2006 Forfatter #361 Del Skrevet 3. september 2006 Velkommen innom, Shatika! Jeg går på lærerstudium. Trives nå godt der. Håper jeg nå har havnet på riktig sted. Pi@-vennen! Gratulerer med graviditeten!!!! Ble kjempeglad da jeg fant det ut, for dette passet jo så kjempegodt med alt! Unner deg dette så masse! Og jeg føler på en måte at jeg er "rett bak deg" i løypa. Håper og tror at det ikke er så lenge til før det blir min tur. I bryllupet i helga spurte faktisk brudgommen oss om vi ikke skulle få barn snart ( ), og da svarte sambo at joda, skulle ikke se bort i fra det! Jeg spøkte og sa jeg drev og jobbet på han! Nei, nå må jeg se til å gjøre litt skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. september 2006 #362 Del Skrevet 3. september 2006 Da studerer vi nok noenlunde likt studium da Ikke slite deg helt ut med skolearbeid i kveld da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 3. september 2006 Forfatter #363 Del Skrevet 3. september 2006 Hjelpe meg.... Jeg sitter visst foran pcn enda... Msn er skummelt, ass! Nå BØR jeg slite meg litt ut på skolearbeid! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
shatika Skrevet 3. september 2006 #364 Del Skrevet 3. september 2006 Msn er skummelt ja.. Tida flyr når man sitter foran datan det er sikkert og visst, og Kg er ganske så avhengighetsdannende, det er helt sikkert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 4. september 2006 #365 Del Skrevet 4. september 2006 Så bra du trives på studiene og at det fungerer bra i klassen også. Sånt er utrolig viktig for trivselen generelt! Moro at Kakao-mannen er litt "glemsk"! Det høres jo ut som han er veldig på gli, må jeg si! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. september 2006 #366 Del Skrevet 4. september 2006 Jeg tror også at du er rett bak meg i løypa . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 4. september 2006 Forfatter #367 Del Skrevet 4. september 2006 shatika: Jupp! Det er lett å bli sittende lengre enn en hadde planlagt. Men jeg er veldig glad jeg har KG! Fjellrypa: Ja, det går ganske bra i grunn. I morgen skal jeg igjen til psykologen min (litt sosial fobi), og jeg tror hun vil merke stor forskjell fra forrige gang! Pi@: Ja, og nå er jeg enda lengre fram i løypa enn i går! Kakaomannen og jeg hadde en lang samtale om baby i dag, og det var koselig! Han som tok initiativ til det. Han begynte å bli mer og mer positiv til å lage baby mens han fortsatt gikk på høyskolen. 2 år til han er ferdig. Og han skulle tenke på om han hadde lyst til å begynne å prøve på ordentlig i neste syklus! Kjenner vi blir mer og mer konkrete på dette med baby, og jeg føler at vi nærmer oss. Vi har pratet om hvor babysengen skal stå, og ting vi trenger til leiligheten og sånt. Og så lurte han på om vi kunne gå på sånn svangerskapskurs! Det har jeg kjempelyst til. Bli kjent med andre gravide par. Og så har vi lyst til å dra på babysvømming. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 4. september 2006 #368 Del Skrevet 4. september 2006 Så utrolig spennende. Hvis han skal vurdere nesten pp, så blir det uansett ikke lenge til. Så utrolig bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 4. september 2006 Forfatter #369 Del Skrevet 4. september 2006 Ja, jeg svever enda! Nå er det jo bare nødt til å skje noe! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 5. september 2006 Forfatter #370 Del Skrevet 5. september 2006 Var til psykologen i dag. Hun var kjempefornøyd over framgangen! "Lekse" til neste gang er å gå i kantina alene! og kjøpe noe, og finne noen i klassen min som jeg kan sette meg ned hos. Eventuelt sette meg ned alene. Høres banalt ut for de fleste, men jeg har aldri turt dette.. Bare hvis jeg har avtalt å møte noen der. Jeg har aldri hatt noe nettverk å snakke om. Bare noen få rundt meg. Men nå har det økt betraktelig på bare 2-3 uker! Som sagt, så driver jeg og samler. Jeg er så sjeleglad for at jeg turte å ta opp dette med legen og fikk komme til psykolog. Skal sikkert ikke gå der så mange timene, men det har hjulpet meg mye, i alle fall. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 5. september 2006 #371 Del Skrevet 5. september 2006 Jeg har også slitt sosialt da jeg gikk på videregående. Jeg skjønner veldig godt at det kan være supervanskelig å gå alene til kantina. Det her klarer du vennen. Tenk den store framgangen du har hatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 6. september 2006 #372 Del Skrevet 6. september 2006 Her var det jammen meg mye bra å lese du!! Så superdupert at mannen er så positiv og veldig på gli!! HURRA!!! Skal se at det skjer saker før vi vet ordet av det! Nå ble jeg glad altså! Og veldig godt å høre at det hjelper med psykologen! Det er det vi har dem for! Og jeg syns du har gjort mye fremgang allerede.Syns nesten jeg merker det på måten du skriver på her inne at du er gladere og mer åpen?Tar jeg feil? Skal tenke på deg og er sikker på du klarer "leksa" di! Det kommer til å bli et utrolig skoleår har jeg følelsen av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 7. september 2006 Forfatter #373 Del Skrevet 7. september 2006 Pi@: Tusen takk! Og jeg syns du har gjort mye fremgang allerede.Syns nesten jeg merker det på måten du skriver på her inne at du er gladere og mer åpen?Tar jeg feil? ← Å, nå ble jeg glad! Så morsomt at du sa det! For jeg føler jeg har kommet langt, altså. Det var jammen på tide å komme seg til psykolog, for jeg hatt det sånn i mange år. På skolen så går det fint nå. Har en stor utfordring angående det å invitere folk hjem. Det er noen vi har vært på besøk til, som jeg burde ha invitert hit... Men jeg synes sånt er litt vanskelig. Men jeg skal klare det en gang! Om ei stund.. Og så skulle jeg vært på en gammel arbeidsplass og sagt hei... Det er sånt jeg utsetter og utsetter.. Jaja, kan ikke endre hele Kakao på en session! Men jeg er sikker på at jeg klarer det i løpet av høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 7. september 2006 #374 Del Skrevet 7. september 2006 Innom for å oppdatere meg litt... og for å legge igjen et stort Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fjellrypa Skrevet 8. september 2006 #375 Del Skrevet 8. september 2006 Jeg blir glad av å lese om framgangen din! Det er jo rett og slett stålende! Ønsker deg for øvrig en super helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 8. september 2006 #376 Del Skrevet 8. september 2006 Supert at du er så positiv og har sånne fine mål! Jeg vet du kommer til å klare det! Ha ei herlig helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 9. september 2006 Forfatter #377 Del Skrevet 9. september 2006 Cr@sh, Fjellrypa og Skytte: I morgen er IKM og utålmodige jeg har allerede testet to ganger! Hjelpe meg, altså. Testene var helt blendahvite, men det er nå sånne billige. Men for å være helt realistisk så er vel sjansen ganske liten, selv denne måneden hvor den aldri har vært større. Mr. Kakao trakk seg jo ut i siste liten, men det skal jo liksom være nok med én liten celle, da.. Hvis det hadde klaffet denne måneden, hadde terminen vært 22.mai. Det er helt på slutten av studiet mitt, men som andre har diskutert inne på Graviditet, så er det bare å melde seg opp i fag det påfølgende året, og dermed få litt penger fra lånekassen, selv om en ikke er i jobb og har jobbet de obligatoriske 6 av 10 månedene. Jaja, hvis vi får det til i neste syklus (er litt optimistisk mtp på Kakaomannen!), blir terminen 1 mnd etter avsluttet studium og jeg rekker sannsynligvis å ta eksamen før babyen kommer. Deretter så blir det permisjon hele sommeren og til august året etterpå da skoleåret starter igjen for ungdomsskolen og vgs. Da tror jeg ikke at jeg har lyst på en 100 % stilling, men kanskje 50 % i starten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 10. september 2006 #378 Del Skrevet 10. september 2006 Spennende med IKM ... Stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kakao Skrevet 10. september 2006 Forfatter #379 Del Skrevet 10. september 2006 Cr@sh: Gratulerer med 40 uker! Snart får du møte ! Ja, jeg er superspent! Selv om sjansen er litt liten, så er den jo der.. Tanta har fortsatt ikke kommet og jeg er på dag 32 i syklusen. 14 dager siden eggløsning. Kommer nok til å ta en test i morgen tidlig om det fortsatt er likedan. Rart at jeg ikke har testet i dag, også.. Kakaomannen er også spent på om den lille rakkern har klart å smette seg ut.. Jippi, han er sånn på glid, altså! I gårkveld sa han at han hadde lyst til å få baby NÅ! Men da hadde han vært ute med noen klassekamerater og tatt noen øl, så jeg vet ikke om den gjelder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 11. september 2006 #380 Del Skrevet 11. september 2006 Den gjelder! Det er av fulle folk og barn man får høre sannheten vettu Kjempespennende dager nå!!! Jeg heier i allefall av full hals! Syns det er så bra at Kakaomannen er så på glid nå! Blir bra dette! Ha ei fin uke på skolen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg