Gå til innhold

Den savnede eggløsningen er funnet!

Kakao

Anbefalte innlegg

Yesss, nå har jeg ringt både bror og mamma. Bror vet ikke om han skal i vei, han hadde ikke tatt stilling til det, men han hadde ikke så veldig lyst.

Mamma syntes det var synd at vi ikke kom, ja.. Men hun ble ikke sur. Jeg sa at sambo skulle på noe bli-kjent-greier med den nye klassen sin, så han kunne ikke komme. Og jeg hadde veldig lyst til å være med ei venninnne på noe studentgreier den dagen, men at det var kanskje sånn at jeg burde droppe det, og heller være på det slektstreffet...? Men da sa mamma at jeg måtte gjøre som hadde lyst til, og bestemme selv. Selv om det var synd at vi ikke kom..

Og det er jo ikke løgn at jeg skal sammen med venninna mi på lørdag, heller, for det skal jeg. Men det er jo ikke sånn at jeg ikke kunne ha avlyst det.

Hærregud, godt å få det ut av verden! Måtte det være lenge til jeg kommer oppi en sånn skvis igjen..

Nå skal vi åpne en musserende vin. Vi har fått til så mye småtteri i dag, som burde ha vært gjort før, og så fikk jeg jo tatt den telefonen oppå det hele. Så nå skal vi feire med en vin. :)

Pi@: Ja, det er bare å spørre om studiet når jeg har kommet litt inn i det, ja! :) Er jammen spent på det. Lurer på hvordan det blir å møte så mange mennesker på en dag, om jeg blir kjent med noen... Jeg er av og til litt anstrengt når det gjelder å prate med helt ukjente folk.. Men jeg får ta det som trening!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så bra du fikk pratet med moren din, og at hun ikke ble sur. Rart med det, hvordan vi klarer å lage problemer oppe i hodet som viser seg å ikke ha mye med virkeligheten å gjøre.

Lykke til med nye studier! Spennende!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rart med det, hvordan vi klarer å lage problemer oppe i hodet som viser seg å ikke ha mye med virkeligheten å gjøre.

Jepp, dette er jeg mester i, altså. :klaske:

Jeg har hatt en strålende helg her hjemme. Fått trent en god del, og i dag avsluttet vi joggeturen med bading! Herlig, altså! Jeg er i ganske god form fra i sommer (fjellturer og sykling), men gleder meg nå til å komme i gang med styrketrening og kondisjonstrening gjennom skolen. Vi har tilgang til veldig gode treningsfasiliteter der. :)

Jeg har vært litt deppa i det siste, for jeg har vært så kvisete... Så jeg har vært ultrasunn kjempelenge nå, til ingen nytte... Meeen, nå har jeg funnet ut problemet! :) Jeg hadde bytta fra Dermalogica Active Moist til Skin Soothing Cream etter at en hudpleier (E-student, sikkert.... :frustrert: ) anbefalte meg det... Men nå skjønner jeg at den var for fet for meg, for det begynte å gi seg med EN GANG med den lettere Active Moist. Så nå er jeg helfrelst Active Moist-bruker, altså. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei tøffa!!

Jeg har bare fått lest sånn i 400 her,men du vet i allefall at jeg ikke har glemt deg!

Blir bare en sånn snarvisitt sånn at jeg muligens rekker innom dere alle!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig med besøk, Skytte! Tusen takk!

Jeg har begynt på skolen og er allerede nå i første uka nedgravd i skolearbeid. Har innlevering på tirsdag, og jeg skal begynne å jobbe nå. Er bare så trøtt. Kroppen har ikke blitt vant til å stå opp kl. 7, enda, så jeg er litt susa i hodet.

Ellers, så er det snart EL-tider!! Vi får se om det blir noe :humpe: , for Kakaomannen er nesten like nedgravd i arbeid på sin kant.

Men jeg har fått trent skikkelig idag! Sykling og styrke. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikke EL i dag, heller. Men er bare på dag 15, så jeg får teste i morgen igjen.

Sitter midt i en skoleoppgave, men det er så mye morsommere å sitte inne på KG å lese. :ler: Pelle meg ut herfra. :sjenert:

I morgen er det helg. Skal ut med klassen, så det er jeg litt spent på. Mange jeg ikke har snakket med enda. Er bestandig litt nervøs for sånne sosiale gatherings. I hvert fall hvis det er høy musikk der, da blir jeg helt utenfor. Hører ingenting av det folk sier. Men heldigvis har jeg blitt litt kjent med noen, så jeg håper det går fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg og lykke til med samlingen i kveld! Det går nok greit, skal du se. Er ofte litt enklere med sånne samlinger i begynnelsen av året, for da er alle så innstilt på å bli kjent!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ofte litt enklere med sånne samlinger i begynnelsen av året, for da er alle så innstilt på å bli kjent!

Det gikk veldig fint! Folk minglet rundt, så jeg fikk pratet med nesten alle der. Det var bra. Men klokka elleve, var musikken blitt så høy, at jeg fikk ikke til å prate med folk. Så jeg dro vel hjem litt før tolv. Ble litt lei av å si hæ, og nikke, selv om jeg ikke hørte hva folk sa. Er jo grenser for hvor mange ganger en kan si hæ på rad. :sjenert:

EL i dag! Svakt positiv i går, og i dag; veldig positiv! :) Dag 18 i syklusen. Og dessuten :humpe: .

:sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra du hadde en hyggelig kveld på fredag! Skjønner at det er tungt å komme i gang med studier igjen. Virker det interessant, da?

Så deilig med treningsfasiliteter på skolen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia!!

God skolestart får jeg vel si! Kjenner jeg blir litt misunnelig,det er så morsomt å gå skole!!!

Supert å høre at det gikk bra på den festen da! Du blir nok kjent med mange skal du se!

:klappe: og roper hurra for EL!!!!!!!!!!!Nå skal jeg heie på deg!

Lykke til med oppgaven også!

:klem::klem::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Yeahy! Ser jo lovende ut! :hoppe:

Ja, nå begynner det å ligne på noe her i gården! ;)

Virker det interessant, da?

Ja, veldig interessant. :enig: Så om ikke jeg blir lærer, så lærer jeg kjempemasse nyttig, uansett. :)

God skolestart får jeg vel si! Kjenner jeg blir litt misunnelig,det er så morsomt å gå skole!!!

Supert å høre at det gikk bra på den festen da! Du blir nok kjent med mange skal du se!

:klappe: og roper hurra for EL!!!!!!!!!!!Nå skal jeg heie på deg!

Lykke til med oppgaven også!

:klem:  :klem:  :klem:

Takk, Skytte! :klem: Ja, det var godt å komme tilbake på skolebenken! (trodde jeg aldri at jeg skulle si :ler: ). Går nå greit i klassen, jeg snakker med noen nye hver dag. Er litt overrasket over hvor flink jeg er, har jo vært plaga med sosial fobi... Håper framgangen fortsetter.

Nå må jeg ile inn til Pi@ og sjekke om hun har testa. To dager til IKM. Jeg hadde aldri klart å vente til IKM. En utålmodig liten sjel. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvor store sjanser jeg har denne måneden for å bli gravid, jeg. :sjenert:

Kakaomannen hoppet ut ganske seint. Tror han glemte seg litt.. :) Blir spennende!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heia vennen!!

Så utrolig bra å høre at det går fint på skolen og at du stadig blir kjent med nye folk! Kommer til å bli et fint år skal du se!

Aha,så mannen begynner å glemme seg litt ja! Hehe,så bra! Hadde han hatt helt panikk så hadde han nok passet på som en hauk,så det må jo bare bety at han ikke er så skremt!?

Håper du får ei alldeles superduper helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg er også helt sikker på at mannen din hadde passa på å hoppe av til rett tid hvis han hadde hatt total angst. Jeg merka at sambo ble mer og mer slurvete med slike ting før vi begynte prøvinga.

Så bra at det går fint på skola og at du har blitt kjent med noen nye. :).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig bra å høre at det går fint på skolen og at du stadig blir kjent med nye folk! Kommer til å bli et fint år skal du se!

Aha,så mannen begynner å glemme seg litt ja! Hehe,så bra! Hadde han hatt helt panikk så hadde han nok passet på som en hauk,så det må jo bare bety at han ikke er så skremt!?

Ja, jeg ser positivt på dette året, altså. Jeg driver og "samler" på folk jeg kan snakke med. :)

Jeg er også helt sikker på at mannen din hadde passa på å hoppe av til rett tid hvis han hadde hatt total angst. Jeg merka at sambo ble mer og mer slurvete med slike ting før vi begynte prøvinga.

Supert! Akkurat det jeg ville høre! :enig:

Vi skal i bryllup i morgen, gleder oss veldig! Har lagd kort nå med serviett og decoupagelim. Men jeg har ikke konvolutt som passer, så jeg må stikke ut nå, før vi reiser.

Jeg måtte jo bare innom terminkalkulatoren på Babyverden.no... ;) Har ikke prøvd den før, men føler liksom jeg har litt sjangs denne måneden, da. Tastet inn datoene, og der stod det at unnfangelsen var ca 27.aug! Og det var jo akkurat den dagen mr. kakao glemte seg litt. :sjarmor:

Riktig god helg til alle! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

her tror jeg ikke at jeg har vært innom før, men det er jo kjempe koselig å lese her :)

Er det lov å spørre om hvilket studie du går på ? kan godt hende du har skrivi det her ett sted altså men jeg har ikke fått lest hele dagboka di enda :sjenert:

Håper du får en koselig søndagkveld :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også vært inne på babyverdens terminkalkulator mange ganger da sambo var litt slurvete :sjenert:. Å lese i din dagbok er akkurat som å lese i min, synes jeg. Kjenner meg så veldig godt igjen i det du skriver. Du skal vite at det er noen "der ute" som vet hvordan du har det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...