Gå til innhold

Jeg trenger noen gode råd!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest sisselian

Uff, jeg vet nesten ikke hvor jeg skal begynne. Jeg har et barn på litt over 2 år som er forferdelig sint for tiden, og da mener jeg VIRKELIG sint. Slår, sparker, biter, skriker og alt annet du kan tenke deg. Slår og sparker meg og det hjelper ikke å si ifra at sånn gjør man ikke og at hun ikke får lov til dette.Det er rett og slett helt umulig å snakke til henne. Alt går bare rett forbi henne og hun bryr seg ikke i det hele tatt om hva jeg sier. Og sovinga da, for ikke å glemme denne. Det har alltid vært et problem med soving og at hun våkner alt for tidlig. sånn ca kl 0430. Igår la jeg henne til vanlig tid ca 1930 og hun sov til 2330 og skulle absolutt ikke sove igjen. Hun hylte, grein, slang alt rundt om seg, dvs hun våkna sint. Hun sovna ikke før kl 0300, fint for jeg skulle på jobb kl 0800!! Jeg holdt på med henne i ca en time før jeg fikk lov til å kle på henne sånn at vi fikk dratt i barnehagen, det var en sånn typisk nei-dag. Hva skal jeg gjøre? Jeg holder på å bli sprø av denne ungen, jeg sliter med hodepine hver dag, men jeg har også dårlig samvittighet overfor henne, for det hender jo at det koker over for meg. Vet at det er "normalt" at unger er sånn, men hvor går grensen for at det lenger ikke er normalt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Anonymous

hehe

trass trass trass - er det ikke morro !!!!!!

det eneste du kan gjøre er å ikke gi deg. du må gjennomføre det du har sagt at du skal gjøre. hun vil fortsette å teste deg en god stund til. Og hvis du gir etter så har du tapt.........

og når hun våkner om natten, så foreslår jeg at du setter deg inn til henne og blir sittende uten å si noe til hun har sovnet igjen. Hun må ikke få lov å komme opp, eller få mat eller noe som helst.

det er en tøff tid - men hold ut!!

og når hun oppfører seg som en engel så må du ta deg tid til å bare sette deg ned sammen med henne og kose deg og samle på alle de deilige klemmene til helvete bryter løs igjen neste gang.

lykke til :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...