Gå til innhold

Noen som har kjennskap til healing eller tilsvarende?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det slo meg i dag når jeg går tur med venninner, mannen min eller hvem som helst, så liker jeg å ha dem på høyre side av meg. Hvis vi er to personer som går sammen, så velger jeg automatisk å gå på venstre side slik jeg kan ha personene jeg snakker med på høyre side. Går aldri i midten hvis vi er tre, velger alltid å gå mest til venstre slik at jeg har alle på min høyre side. Dette gjelder også når jeg setter meg ned for å spise. Er litt ukomfortabel å snakke med folk som sitter for venstre for meg. Jeg har egentlig aldri tenkt over dette før dette slo meg plutselig nå.

Grunnen jeg spør om det er noen innen healing her er fordi at jeg kom plutselig på at en person jeg kjenner gikk til en healer og nevnte noe med venstre siden (noe med stengte energier eller noe slikt). 
Noen som kan hjelpe meg å tolke dette? 
Og hvilken terapeut kan jeg oppsøke innen alternativ medisin 

Anonymkode: c7527...f74

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er lik, men det er fordi jeg hører bedre på det ene øret😏

Anonymkode: da1ef...367

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stengte energier på venstre siden er noe med det feminine.

Anonymkode: dca9c...a31

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yin og yang

yin er venstre side
yang er høyre

Yin-Yang-annotated_opt.jpg

Anonymkode: dca9c...a31

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Venstre siden er hjertet ditt. Du beskytter det ubevisst. Hvis du er høyrehendt er du også vant å bruke høyre og er på en måte trent å nærme deg noe fra din høyreside mer enn venstresiden til daglig. Det vil forsterke. En venstrehendt er noe mer vant til det, men det har med hjertets plassering å gjøre mest.

Endret av Lawyam
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 21.10):

Det slo meg i dag når jeg går tur med venninner, mannen min eller hvem som helst, så liker jeg å ha dem på høyre side av meg. Hvis vi er to personer som går sammen, så velger jeg automatisk å gå på venstre side slik jeg kan ha personene jeg snakker med på høyre side. Går aldri i midten hvis vi er tre, velger alltid å gå mest til venstre slik at jeg har alle på min høyre side. Dette gjelder også når jeg setter meg ned for å spise. Er litt ukomfortabel å snakke med folk som sitter for venstre for meg. Jeg har egentlig aldri tenkt over dette før dette slo meg plutselig nå.

Grunnen jeg spør om det er noen innen healing her er fordi at jeg kom plutselig på at en person jeg kjenner gikk til en healer og nevnte noe med venstre siden (noe med stengte energier eller noe slikt). 
Noen som kan hjelpe meg å tolke dette? 
Og hvilken terapeut kan jeg oppsøke innen alternativ medisin 

Anonymkode: c7527...f74

Eg driv med healing. 

Trur det bare er ein vane du har lagt deg til. På samme måte som nokon alltid må sove på vindussida i eit hotellrom eller på venstresida i dobbeltsenga. 

Eller kanskje du høyrer betre på eine øyret, eller kanskje du har minne frå barndommen om kva som var "din" plass i ein sosial setting?

Når det er sagt er det alltid bra å balsansere yin/yang både i kroppen og i livet ❤️ 

Anonymkode: f979e...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andro skrev (1 time siden):

Svindel

Kva er svindel?

Anonymkode: f979e...13a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...