AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #1 Del Skrevet 1. juni 2023 Har fått beskjed om at det kan være litt vondt og at jeg bør ta smertestillende på forhånd. Er det ekstremt vondt, som når man får satt inn spiral? Kjenner jeg gruer meg litt. Anonymkode: e8a95...bbc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #2 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg syntes det var overraskende vondt. Men jeg hadde ikke fått noe info om det på forhånd, så jeg hadde ikke tatt noe smertestillende og var heller ikke forberedt på smerter. Dermed ble jeg jo redd, og da oppleves det ekstra smertefullt. I etterkant fikk jeg vite at mine eggledere var helt tette, og at det der derfor var ekstra smertefullt å få sprøytet inn kontrastmiddel. Men smerten varte ikke lenge. Så når du har tatt smertestillende, så går det sikkert bra. Anonymkode: b5da5...27f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #3 Del Skrevet 1. juni 2023 Jeg syns ikke det var smertefullt (kun litt når de blåste opp en ballong inni der), men mine var åpne så kan hende det er derfor. Du kan jo ta en paracet og ibux en time før:) Anonymkode: 04002...1a0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neutral90 Skrevet 1. juni 2023 #4 Del Skrevet 1. juni 2023 Enig med over, ubehagelig ved ballong men ikke noe etter det. Min var delvis blokkert og væsken sto i 3-4 sek før det kom gjennom, likevel ikke vondt :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #5 Del Skrevet 1. juni 2023 Tusen takk for svar. Da er jeg litt mer forberedt 😊 Anonymkode: e8a95...bbc 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2023 #6 Del Skrevet 1. juni 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har fått beskjed om at det kan være litt vondt og at jeg bør ta smertestillende på forhånd. Er det ekstremt vondt, som når man får satt inn spiral? Kjenner jeg gruer meg litt. Anonymkode: e8a95...bbc For meg var det bare som en vanlig gynekologisk undersøkelse. Ikke vondt i dete hele tatt Anonymkode: de892...5f9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. juni 2023 #7 Del Skrevet 7. juni 2023 AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 14.33): Har fått beskjed om at det kan være litt vondt og at jeg bør ta smertestillende på forhånd. Er det ekstremt vondt, som når man får satt inn spiral? Kjenner jeg gruer meg litt. Anonymkode: e8a95...bbc Jeg har tatt det, og fikk en allergisk reaksjon på kontrastvæsken. Og det er ikke så uvanlig, så husk på det, og også til ty neste gang du skal utsettes for noe slikt. Det var litt ubehagelig, men ikke direkte vondt. Anonymkode: 8f6aa...865 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå