Gå til innhold

Menn som bruker caps

Fremhevede innlegg

Skrevet

Caps, så lenge den er stilren, stiv topp og har buet brem, kan være fint på menn i alle aldre 😊

Mannen min har brukt caps fra han var ung og bruker det fortsatt (midten av 30-årene). Han bruker caps både ute og inne, men ikke innendørs i selskaper, kirka, når vi spiser mat etc. Bestefar brukte alltid caps eller lue ute, selv om han var godt over 80 🤷🏼‍♀️

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
Fjollefyr skrev (6 minutter siden):

Jeg er nesten 50. Har brukt caps i 30 år, minst. Har håret i behold. Som brillebruker er det praktisk for å holde unna både regn, og sol fra øyne og briller. Har vel en 5-6 stk. Til forskjellig bruk. Men seriøst? Oser det midtlivskrise? I så fall er jeg glad for at jeg ikke er på datingmarkedet.. 

Men til ts sitt spørsmål. Det er jo normal høflighet å ta av hodeplagg inne i et hjem, på restaurant og slikt. 

Jeg stusset litt på at han jeg var på date med satt inne på café med capsen på og drakk kaffe. Men han hadde fin personlighet, så jeg tenkte det var litt søtt.

ts 

Anonymkode: ad7bb...541

Skrevet
Mardina skrev (6 timer siden):

Hvorfor er det uakseptabelt? 🤔

Fordi det er stygt. Stygt og gammelmodig. En ung mann med sixpence ser ut som en stygg, gammel mann.

AnonymBruker
Skrevet

Å gå med caps er tvilsomt i seg selv, men enda verre er det med voksne menn som går med capsen bak frem. Når jeg ser disse "mennene" tenker jeg at de må ha stoppet sin mentale utvikling i 15-årsalderen.

Anonymkode: e6513...842

Skrevet (endret)
Anonym11223344 skrev (4 timer siden):

Fordi det er stygt. Stygt og gammelmodig. En ung mann med sixpence ser ut som en stygg, gammel mann.

Det får være din mening. Jeg synes det kan være kjempefint på menn. Yngre menn også 😊

Bare fordi du synes det er stygt, så kan du jo ikke bestemme at andre ikke skal bruke det 😂 

Uakseptabelt og stygt er forresten to veldig forskjellige ting 😄

Endret av Mardina
  • Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 14.07):

Caps på middelaldrende menn oser midtlivskrise.

Anonymkode: 86a22...63a

Helt enig 😃

Anonymkode: 837e8...416

AnonymBruker
Skrevet
Anonym11223344 skrev (16 timer siden):

Huffda, det var jo svært til agressivitet da. 

Anonymkode: b81be...afd

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
On 6/1/2023 at 11:54 PM, AnonymBruker said:

Ikke noe fan av Lothepus du da skjønner jeg.

Anonymkode: 94daf...f9b

Lothepus er jo dritharry.

Anonymkode: cc15f...afa

• Liker 1
Gjest Paramount
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 13.47):

Synes dere dette kan være fint? Passer det på både yngre og eldre menn?

Caps er praktisk både i sol og regn. Alt passer best på yngre menn. Men, for meg kommer det mye an på resten av antrekket. Jeg er selv en gammel mann, og bruker caps når det er hensiktsmessig og jeg er kledd i noe som passer. Da tenker jeg på friluftsklær, treningsklær og slikt. Aldri dersom jeg går i litt penere klær i butikk feks. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 1.6.2023 den 14.07):

Caps på middelaldrende menn oser midtlivskrise.

Anonymkode: 86a22...63a

Hvorfor det, egentlig?

Jeg spør av genuin nysgjerrighet.

Hilsen Caps-bruker (50+)

• Liker 2
Skrevet

Nei, har hår på hodet så trenger ikke caps. Spiser kjøtt til middag så håret vokser.

Skrevet
Fjollefyr skrev (På 2.6.2023 den 9.43):

Jeg er nesten 50. Har brukt caps i 30 år, minst. Har håret i behold. Som brillebruker er det praktisk for å holde unna både regn, og sol fra øyne og briller. Har vel en 5-6 stk. Til forskjellig bruk. Men seriøst? Oser det midtlivskrise? I så fall er jeg glad for at jeg ikke er på datingmarkedet.. 

Men til ts sitt spørsmål. Det er jo normal høflighet å ta av hodeplagg inne i et hjem, på restaurant og slikt. 

Bruk capsen din med god samvittighet du 😁 For meg oser det ikke midtlivskrise i det hele tatt 😊 Har selv samboer som bruker både caps og sixpence. Aldri tenkt over at det gjør at han er i en midtlivskrise 😄 Folk tenker mye rart altså 😂

• Liker 4
  • Hjerte 1
AnonymBruker
Skrevet

Caps er for unger, og hodeplagg inne er generelt lite stilig.

Anonymkode: 51bb1...dfa

Gjest Arne_Toholt
Skrevet

For meg er det STOOOR forskjell på 

8c9848c3969e46729ffeb11c8d8b6cf7.jpg?imw

Og

713CxrtAbLL._UX679_.jpg

AnonymBruker
Skrevet

Tror de er yngre enn sin alder.

Anonymkode: 7f598...eb7

AnonymBruker
Skrevet

Caps går greit hvis man har den riktig vei. Feil vei er helt cringe

Anonymkode: 79e16...612

• Liker 2
Skrevet

Caps går greit,dersom man ikke bruker det til ALT. Altså jeg ser menn i dress med caps. Det ser ekstremt teit ut. Men for all del gå hva du vil for min del. Men ikke fortell meg at det er "stilig" 

Synes forøvrig ikke caps er fint,så lenge den er dyr heller. Så lenge det er Ralph Lauren er det liksom plutselig pent? Hmm..

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tenker at de er store gutter, og ikke voksne menn. 

Anonymkode: 6fcdd...d21

Skrevet

Tror daten blir skuffet om man etter to-tre treff tar av capsen og ser en måne.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...