Gå til innhold

Menn som bruker caps

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Solkrem er kjempeekkelt om man får det i håret. Mange som er skallet er jo ikke flintskallet, men har litt hårvekst som de barberer vekk. Veldig ekkelt å ha masse solkrem oppi hodet. 

Anonymkode: cffc3...a97

Men det beskytter i hvert fall mot de livsfarlige strålene. De får heller vaske det bort med sjampo etterpå. 

Anonymkode: ad7bb...541

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker said:

Men det beskytter i hvert fall mot de livsfarlige strålene. De får heller vaske det bort med sjampo etterpå. 

Eller bruke caps...

Anonymkode: d6481...1d5

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Jeg overraskes stadig over voksne mennesker som har så sterke meninger om ting som på ingen måte påvirker dem selv, som andres valg av hodeplagg.

Dere som misliker caps så sterkt, hva ville dere valgt selv om dere var mann og skulle ha et hodeplagg om sommeren? Er stråhatt bedre? Bøttehatt? Bandanaskjerf med knytting i nakken? Hva er innafor at menn har på hodet? 

Anonymkode: 1be6a...772

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker said:

Ikke kall han idiot for det da 🤷‍♀️ Føler med disse som er tynne i håret. Jeg liker faktisk skalla menn da! ☺️

ts

Det hadde du ikke sagt hvis du visste hvem fyren er.

Anonymkode: cc15f...afa

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes at sixpence/flatcap ser bedre ut en caps, sånn generelt, men det er jo velig individuelt selvsagt, og kommer an på resten av stilen. Synes at sixpence ser mer voksent ut. Caps passer best for de under 25- 30, synes jeg.

Men det ser helt fjernt ut å gå med hodeplagg inne, uansett.

K45.

Anonymkode: 312da...9d5

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Når man er skallet  MÅ man ha noe på hodet for å ikke fryse eller bli solbrent. Jeg er for hatter, men bruker caps når hatt kan bli litt for sært. 

Anonymkode: 2105b...e88

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (29 minutter siden):

Jeg overraskes stadig over voksne mennesker som har så sterke meninger om ting som på ingen måte påvirker dem selv, som andres valg av hodeplagg.

Dere som misliker caps så sterkt, hva ville dere valgt selv om dere var mann og skulle ha et hodeplagg om sommeren? Er stråhatt bedre? Bøttehatt? Bandanaskjerf med knytting i nakken? Hva er innafor at menn har på hodet? 

Kun caps og en varm lue ute når tempen tilsier det.

Ellers nada.

Anonymkode: 29a77...dc5

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Synes dere dette kan være fint? Passer det på både yngre og eldre menn?

Var på en Tinder-date med en mann som var skallet og brukte caps, han brukte caps også inne på café. Selv aner jeg ingenting om «skikk og bruk» av caps 🤷‍♀️

Jeg er maskinkort da det ikke så mye hår igjen på hodet. 

Hodeplagg er noe jeg bruker ofte, caps for det meste, men også sixpence. Alt ut i fra anledningen og hva jeg har på meg. Er det en lunsj eller tur på en pub/bar så ser jeg ingenting i veien med å ha på meg hodeplagget, men så snart det er litt mer ordentlige restauranter eller andre sosiale lag med skjorte så blir de liggende hjemme. 

Anonymkode: c1254...10a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Syntes caps var hot når jeg var 15-20, men så begynte menn å miste håret og bruke capsen som coverup så nå skyr jeg unna menn med caps. Er man over 30 og bruker caps skal man helst hete Tommy Tee uten at det blir veldig barnslig og teit. 

Anonymkode: 02864...2be

• Liker 1
Skrevet

Samboer bruker caps og sixpence daglig og han er kjempefin med det 😊 Blir nesten litt rart, når jeg ser han uten 😄 

Selv bruker jeg ikke caps. Bruker sydvest når det regner og lue på vinteren 😊

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (53 minutter siden):

Mange menn bruker både caps og lue fordi de har tynt hår eller er delvis skalla. Verst er det med de som bruker lue hele året 

Bare se på den idioten her

IMG_2177.thumb.jpeg.7c6702d92857582a97c4b9d47a022679.jpeg

Anonymkode: 3acf4...d41

Det er naturlig at skalla menn oftere bruker caps om sommeren. Hvis ikke blir de jo kraftig solbrent i hodebunnen. Vi som har hår på hodet slipper å tenke på det der.

Men caps inne blir bare merkelig.

Anonymkode: 86c45...668

• Liker 1
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det er naturlig at skalla menn oftere bruker caps om sommeren. Hvis ikke blir de jo kraftig solbrent i hodebunnen. Vi som har hår på hodet slipper å tenke på det der.

Men caps inne blir bare merkelig.

Anonymkode: 86c45...668

Hørt om solfaktor 50? 

Ekkelt med bar svett hodebunn som marinerer seg i varmen under en caps som tetter til luftstrømmen 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Har ikke sansen for caps, eller hettegenser på menn over 25 🙃. Enda verre før da de hadde saggebukse i tillegg. Men skjønner det med solbeskyttelse da 🙂

Anonymkode: bed65...303

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Det begynner å bli tynt i hårveksten på toppen, så jeg har til enhver tid kortklippet hår (10-15mm). På sommeren bruker jeg caps hvis det er sterk sol, ellers blir jeg brent på toppen. Solkrem + hår er bare ekkelt og klinete, så det er ikke noe alternativ.

Men, jeg er vel den i Norge som kler caps dårligst tror jeg, så capsen går av så fort det er praktisk mulig uten å bli brent i toppetasjen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Synes dere dette kan være fint? Passer det på både yngre og eldre menn?

Var på en Tinder-date med en mann som var skallet og brukte caps, han brukte caps også inne på café. Selv aner jeg ingenting om «skikk og bruk» av caps 🤷‍♀️

SÅ LENGE EN IKKE SKRIVER I CAPS! 

Anonymkode: 8a1b1...505

AnonymBruker
Skrevet

Mann 50 her og bruker caps av og til. 
Har ingen midtlivskrise i det hele tatt, har vært skallet i 25 år og skjemmes ikke for at jeg ikke har hår på hodet.
Med 3-dagers skjegg og caps, da blir kjæresten min helt vill😎🔥

Anonymkode: a2558...754

• Liker 2
  • Nyttig 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva med hijab ,nikab eller burka? 

Anonymkode: 86a22...63a

AnonymBruker
Skrevet

Nei caps og hodeplagg generelt på menn er harry. Kunne aldri falt for en mann med sixpence stil for eksempel 😅 

Fiskehatt går til anledningen men ikke hodeplagg i det daglige, nope!!! 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Bøttehatt er bedre enn alle de andre alternativene du nevner. Caps som solbeskyttelse på de varmeste dagene kan funke om man har en rikmannklesstil som John Carew og Tiger Woods, men caps sammen med helt vanlige klær ser så utrolig shabby og krampeaktig ut, som om de bruker det for å se kul ut som når de var 17 og ville tøffe seg og aldri vokste opp + skjuler at de er skalla 

• Liker 3
Skrevet

En stilren Varsity caps, t-skjorte, shorts og sandaler: da erre sommer. men ikke inne og ikke når man spiser. og definitivt ikke på date!

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...