Gjest Rognebær Skrevet 15. juni 2006 #1121 Del Skrevet 15. juni 2006 Heioghå! Må jo innom og titte litt for å se hvordan du har det, vettu! Den ryggbeskrivelsen kjenner jeg igjen, gitt! Akkurat som om ryggen ikke helt henger sammen, men at det er mellomrom! Her var det sånn at det nesten gjorde vondt å slappe av, for da datt ryggen på plass igjen der den skulle være, ikke der de anspente musklene mine holdt den... Kanskje du kan finne veien til fysioterapeut? Det hjalp i alle fall meg! Og denne varmen... PUH! Enig med deg, sommer er bra, men det kan bli litt i overkant, gitt! Ha en koselig helg, da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Furstina Skrevet 16. juni 2006 #1122 Del Skrevet 16. juni 2006 Det är trist med ont i ryggen - jag fick det i går vid en brandövning när vi stod ute i en timme och fick instruktioner. Det har inte helt släppt än. Skönt att ni verkar nöjda med den begagnade vagnen - vi hade också en begagnad och var väldigt nöjd med den. Skönt att inte behöva lägga så mycket pengar på en vagn och vara lika orolig för stölder (sånt är det mycket av här). Barnet ligger bra och tryggt ändå, och det går enkelt att göra den lite personlig. Ha det skönt i värmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 16. juni 2006 #1123 Del Skrevet 16. juni 2006 Åååå hotell er kjekt ja! Føler meg alltid litt glamorøs når jeg bor på hotell Og så koselig å være med familien! Og svinse med fine magen din*sukk* Det må nå være den fineste gaven de kan få! Goood helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 16. juni 2006 #1124 Del Skrevet 16. juni 2006 Hotell! Det er deilig det! Og så morro å vise fram magen da... Håper du koser deg og får en fin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 16. juni 2006 #1125 Del Skrevet 16. juni 2006 Håper dere får en fantastisk helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 16. juni 2006 #1126 Del Skrevet 16. juni 2006 Håper dere har det hyggelig i bursdagsfeiring! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pi@ Skrevet 17. juni 2006 #1127 Del Skrevet 17. juni 2006 Håper du/dere koser dere på hotell og i bursdag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Valentine Skrevet 17. juni 2006 #1128 Del Skrevet 17. juni 2006 Ikke noe særlig når ryggen slår seg vrang. Håper det bedrer seg Du må uansett ta signalene alvorlig og slappe masse av! Hotellweekend høres bare supert ut. Regner med dere koser dere skikkelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pondusa Skrevet 18. juni 2006 #1129 Del Skrevet 18. juni 2006 Spent på ref fra helgen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pepita Skrevet 19. juni 2006 #1130 Del Skrevet 19. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Rognebær Skrevet 19. juni 2006 #1131 Del Skrevet 19. juni 2006 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest miiip Skrevet 19. juni 2006 #1132 Del Skrevet 19. juni 2006 Jeg ser deg, Epona! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. juni 2006 #1133 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei jenter! Tilbake fra en fin men veldig slitsom helg! Vi kjørte drøye 70 mil hver veg, og det var langt over tålegrensen på en helg.. Turen nedover på fredag var veldig fin, og vi overnattet i Mandal på motell. Gikk oss en liten tur på kvelden, og vasset i i vannkanten langs nyyydelige strender der man så absolutt skulle vært helt alene sammen! Lørdagen kunne vi sove litt, før vi dro videre til en annen liten småby hvor vi shoppet litt, og gikk og kikket og spiste lunsj på bryggen. Herlig og idyllisk! Så somlet vi oss avgårde til Egersund der vi skulle. Mamma og pappa synes jeg var så fin med magen Mamma syntes jeg var blitt stor (magen altså) og pappa sa at mine ti kilo ekstra ikke syntes en plass, bortset fra magen da. Selve bursdagsfeiringene var fin den, mange slektninger jeg ikke har sett på lenge, noen jeg aldri har møtt en gang. Magen var gjengangertemaet, pluss hvordan vi trivdes i Lille Filleby.. Fikk noen mageklapp, og det var jeg ikke helt forberedt på. Ligg unna magen - den er min, sier nå bare jeg, men jeg sa ingenting til noen.. Ellers var det god middag, og gode kaker etterpå. Ble sen kveld, var skikkelig sliten. Søndagen stod jeg opp akkurat så jeg rakk frokosten. Spiste med mamma og de og noen andre, og smuglet opp frokost til sambo også. Han var så sliten at han trengte å sove alt det han kunne. Vi måtte jo kjøre hjem i ett strekk i går, og det var en lang tur.. Fy flate. Vi var temmelig tause i bilen på søndag i forhold til på fredag! Helt utslitt begge to! Kom hjem i titiden på kveldn, etter en kjøretur på 71 mil. Fy flate.. Men godt å komme vekk litt, og veldig godt å komme hjem. I dag har jeg hatt en veldig god følelse av å være hjemme her i Lille Filleby. I dag har jeg vært på glukosebelasting. Fysj det var ekkelt.. Fikk et bra tips fra Bizzy å forhånd om å ha med sånn sitronsaft som man har i te, men det var selvsagt tomt for det her i huset.. Så jeg måtte drikke det bart.. Tok først blodprøve, og så skulle jeg drikke sukkervannet. Brakk meg mens jeg drakk det søte klisset, men fikk det ned til slutt. Knøttet begynte å bumpe veldig etter ganske så kort tid! Og så to timers venting, før ny blodprøve. Satt og leste mens jeg ventet, og var skikkelig kvalm sånn av og på. Hadde legetime senere på dagen, og dro hjem i mellomtiden og spiste. Var jo utsultet! Hadde ikke diabetes, men det var ikke akkurat noe jeg hadde trodd heller. Hadde også svanerskapskontroll hos legen. Målte symfyse-fundus mål for første gang, lå litt over steken, men i normalområdet. Fosterlyden ble målt til 150. Ble sykmeldt videre delvis, men økt opp frikmeldingsgraden til å jobbe to hele dager i uken, sykmeldt 60 %. Skal prøve det, og se hvordan det går. Går det ikke, skulle jeg gi beskjed. Vært ute og kjøpt knapper til babyjakken i dag, så nå er settet straks helt ferdig Og i natt drømte jeg at jeg fødte! Dvs, i drømmen så sluknet jeg under selve fødselen og våknet etterpå når det var gjort, og sambo sa jeg hadde vært så flink og alt hadde gått fint, og jeg ikke hadde trengt noe medikamenter av noe slag. Jeg var så lei meg og gråt og gråt for jeg husket ikke at jeg hadde født, og følte meg skuffet og snytt. Men jeg hadde født en jente med helt lyst hår, og hun var helt nydelig. Og datoen det skjedde på var 5. november. Så nå får vi se om denne jenten er sanndrømt! Sambo ønsker seg veldig en jente og håper jeg er sanndrømt! Har frotalt ham alle detaljer, så nå får vi vente til høsten og se! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 19. juni 2006 #1134 Del Skrevet 19. juni 2006 Spennende å se om du er sanndrømt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #1135 Del Skrevet 19. juni 2006 Hei! Stikker innom med en liten . Det er bare meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Epona Skrevet 19. juni 2006 #1136 Del Skrevet 19. juni 2006 Epica: Ja, spennende sant! Sommerberta: Hei! Har sendt deg en PM, og jeg tror jeg vet hvem der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 19. juni 2006 #1137 Del Skrevet 19. juni 2006 Sommerberta: Hei! Har sendt deg en PM, og jeg tror jeg vet hvem der ← Jepp, det er meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. juni 2006 #1138 Del Skrevet 19. juni 2006 Bra du ikke hadde fått diabetes da Hørtes ut som en lang tur for en kort helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Skytte Skrevet 19. juni 2006 #1139 Del Skrevet 19. juni 2006 Oh gosj..mye kjøring ja Men bra dere hadde det koselig! Og der var enda en fin kontroll overstått! Det går da jammen meg fremmover her hos deg også! Med ett så bare raser ukene avgårde hos alle sammen og jeg klarer ikke helt henge med i svingene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cr@sh Skrevet 19. juni 2006 #1140 Del Skrevet 19. juni 2006 Hellu.... Så mye kjøring ja! Man kan bli rar av mindre... Men de hørtes jo ut som der har hatt en fin helg. Fint at gulkosebelastningen gikk fint (til tross for venting og brekningstendenser) og at legekontrollen var fin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg